Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 2. 2013

Giorgio Armani Maestro eye shadow in 16

V minulém postu jsem vám naznačila, že se postupně zamilovávám do Armani stínů. Musím podotnout, že to ale rozhodně nebyla láska na první pohled. První pohled proběhl už před lety a nijak to mezi námi nezajiskřilo. Osahala jsem si pár kousků, které velmi rychle opustily moje ruce. No a nedávno jsem zase začala osahávat. "Druhé poprvé! bylo stejně rozpačité jako to první, dokonce jsem je chtěla opět poslat k vodě, ale pak jsem se jedno ráno jinak vyspala a věděla jsmem, že nyní rozhodně nikam nepůjdou. Právě naopak, bylo mi jasné, že k nim přibudou další černé, matné krabičky do sbírky. Takže tak to se mnou většinou je, milí čtenáři. Poblázněná, plná rozporů, s láskou jako trám, která mizí po jedné noci, nebo s rozpačitým přijetím, k něhož se náhle vybuduje trvalá náklonost.





Odstín je na první pohled o dost jiný než zbytek mojí sbírky. Já miluju šedé stíny, ale tohle není ta šedá, kterou mám ráda. Dokonce to není ani ta čistá šedá, kterou ráda nemám. Rozumějte, miluju teplou šedou a nemám ráda antracit a stříbro. Tahle ale není ani z jedné hromádky. Je to skoro modrásek. Šmolková modrá? No nevím. Je to zajímavá směsice šedé a modré, která je tak akorát uprostřed a nepřiklání se ani na jednu stranu. To je jedině dobře, protože pokud by jen o píď hupla na jednu, nebo druhou, už by se mi asi nelíbila, náhle by byla moc modrá, nebo moc šedá. Takhle je tak akorát. Trochu jsem se sice bála, že nebude ladit mým nazelenalým očím, ale po první použití je všechen strach zapomenut. Cítila jsem se s ní skvěle.





Stíny jsou nádherně pigmentované, což bere člověk u těchto značek jako samozřejmost, která ale bohužel vždy samozřejmostí není. Tady naštěstí ano. Armani stíny umí. On tedy umí i rtěnky, makeupy, takže vlastně pořádně nevím, co mu nejde. Ale jistě se něco najde, nebuďme naivní.




Krom skvělé pigmentace je dokonalá i textura, což je u matných stínů vždy problém. Textura je tady lepší než u Urban Decay Naked Basics paletky. Amrani je mnohem jemnější, hladší, krásně klouže, nenechává stopy, nikde není bary víc a jinde míň. Jásám a jásám klidně nahlas. Doufám, že i ostatní barvy budou podobně perfektní.




Já s těmito kulatými krabičkami rozhodně nekončím a už se těším, až si zas nějakou vyberu. Jen mě trochu mrzí, že dostupnost této značky je u nás tak omezená. To je jediný mráček na dnešním modrém nebi. :)


2 komentáře:

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)