Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 2. 2013

FOTD - highend a drogerka ruku v ruce

Dnešní líčení bude v režii dvou značek z opačných konců barikády. Oba produkty už chvíli používám a jsou mými nejoblíbenějšími v dané kategorii. Tohle líčení nosím vlastně skoro neustále, protože se v něm cítím dobře a protože je to kombincae barev, které mi sluší. Nemluví ze mě přehnané sebevědomí, je to prostě realita. :) Cítím se v nich jednoduše nejlíp.

Guerlain Ecrin 6 Couleurs č. 2 Place Vendome - pro mě nej paletka z celé "Reu de" kolekce a přinesu vám na ni recenzi hned v příštím postu.

Revlon Colorburst lipstick in 035 Blush - ano, zase ten Revlon a zase ty Colorburst rtěnky, já si s nimi fakt nedám pokoj. Tenhle odstín je nej nejen pro mě, pokud prostudujete pořádně Google, dokonalá nude bez mrtvolného přívlastku pro nejednu ženu.


Tohle je moje každodenní jemné líčení.












Mějte krásnou neděli, u nás začínají prázdniny, což pro nás s Ajou znamená jediné - Kuba nemusí do školy, a my s ním tudíž můžeme na celý týden na svah. :)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ano, přesně tak to mám ráda - decentní.

      Vymazat
  2. Už se těším na paletku! :-) Zvu tě ke mně na giveaway.
    http://the-world-in-colours.blogspot.cz/2013/02/narozeninova-giveaway-c1.html

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)