Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 2. 2013

DUEL - jen tak

Takže konečně máme pro vás slibovaný DUEL, neboli náš malý rozhovor o věcech spojených s blogem.
Klasické barvy - Nik modrá, Nuf červená.

takže, nik, co máš nového?

kupodivu jsou to oleje, to by u mě čekal asi málokdo

to je šok, olivové do kuchyně?

oba jsem nakoupila v povánočním šílenství na feelunique a hqhair a oba jsou moji  favorité, první jsem nakoupila na FU a je to Trilogy Rosehip oil. Už kdysi, rozuměj před rokem, jsem ho měla ve slevách vyhlídnutý, ale nějak na něj nedošlo, takže když jsem ho tam letos viděla, bylo rozhodnuto a byl to můj první nákup v sale. Sleva tedy nebyla nijak vysoká, pouze 3 libry, no ale každá stovka se počítá, že.
Lahvička 20ml mi vydrží asi nafurt, dokonce jsem s ním namazala tuhle i bříško Abunce, když se mi zdálo, že ho má vyschlé a  šupinkaté z té hnusné zimy. Kupodivu je dost suchý, i když to nemá v názvu. Sice bych na něj ihned makeup nedala, ale na den se i tak hodí
Na YT jsem si prohlédla nějaká videa a holčina tam říkala, že smrdí jako ryby. Znáš mě, já raději rybí smrad než parfém, takže jsem nakoupila. A nevím, zda ona měla nějaké špatné balení, nebo ho mám já, ale ten olej nevoní absoultně nijak
a to jsem vyzkoušela už i rosehip oil od Pai Cosmetics a ten mi právě vadil parfemací, která nebyla silná, ale byla tam (co jiného taky čekat o šípkového pleje, že, Nik), takže ten jsem asi ani nepoužila a hned šel. Tenhle teda používám už týden a nepůjde rozhodně nikam

jo, pěkně mě štveš. teď, když toho mám dost a nic nepotřebuju. jsi nemožná!

ráda někomu zvednu adrenalin :) co ty? pokud vím, pořád se pokoušíš linkovat si oko. takže co ty a linky?

no, já a linky. víš, že nemám ráda výraznou - nedejbůh barevnou - linku přes nános pokud možno třpytkatých stínů, to jako nikdy. ale docela se mi líbí čistý look s linkou. takže postupně zkouším linky, které by mi sedly úplně nejlíp. 

myslíš nějaký matný stín z naked basics a k tomu černou jemnou linku?

tak, případně i beze stínu. jinak klidně na stíny linku jiným stínem, ale jedině tón v tónu kvůli linii řas. jenže na to obvykle nemám čas. v každém případě krémové a gelové linky v kelímku mám tak nějak ozkoušené a není to pro mě to pravé. nebaví mě, že musím pokaždé hned vyprat štěteček... pak jsem koupila nějaké fixy - nejlepší byl americký kath von D., pecka! ale vyžaduje zkušenou ruku.

ta baba mě vysloveně odpuzuje zjevem!

no jo, co chceš od tatérky? :) ale linky má skvělé.
nicméně nakonec jsem zakotvila u obyčejné tekuté linky s měkkým a tenkým štětečkem od Bourjois :) a je moc fajn.
jo, ale koupila jsem i tužku v černé barvě. v rossmanu nebo kde - NYC - nic tak strašného jsem ještě neviděla Smiley jednak není ani černá, ale spíš našedlá, jednak nekreslí. prostě ideální produkt
jdu nakrmit potomstvo a ty zatím napiš něco tom druhém oleji, ať mě naštveš kompletně, jo?

Nip + FAB zná většina bloggerek z ladyboxu, kde bylo to jejich tělové máslo. Já si tedy Ladybox neobjednávám, takže jsem postřehla jen značku a hledala jinde, sice se dá sehnat i u nás, ale prostě na těch uk webech je to cenově o něčem jiném. Koupila jsem celkem dvě sady (jednu pro tchýni a jednu pro sebe) a k tomu multifunkční olej. Opět není nijak extra mastný, nádherně jemně voní, úplně božsky a dá se použít krom na smažení na vše možné. Oliváč mi teda nenahradí, ale úspěšně supluje Macadamia produkty a na krku dělá divy.
no a co se těch dvou sad týče, na hq měli nějaké mega akce, takže tři produkty pro tchýni mě vyšly na nějakých 8 liber. no a hned ji mám odbytou, a to se teda počítá. Takhle se mi to líbí.

ty už zase nakupuješ pro tchýni??? :D :D :D

hele, za těch 8 liber, to je ta ideální suma, co jsem za ni ochotná dát

nemohu nevzpomenout na její minulé kousky...

já vím, já vím, pravdu máš...

já mlčím, já mám po krmení banán v oku

nějaký nový trend pro nadcházející sezónu?

ani ne, nic, co bych doporučovala :)

ale mám laky od borůvky z mojesminky.cz!

tak povídej, na to jsem docela zvědavá, jsem si tuhle říkala, že si nějaký lak koupím, ale přešlo mě to po dvou minutách, než jsem na něco klikla

mám tři ColorCluby - jeden halo, vampa a jasnou korálovku. ta korálovka teda nebyla v plánu, ale nakonec se mi líbí. a laky mi všechny parádně drží. kdyby měly širší štěteček, byly by dokonalé. ten vampy kvůli štětečku nemívám dokonale nalakovaný. na to mi chybí šikovnost. a možná někdo by lakoval 3 vrstvy, byly by lepší. ale jsem líná. jsem s lakama spokojená.

no, u nás na blogu do laků moc nevrtáme a tohle pole necháváme profíkům z nehtových blogů. přece jen jsme dost nudné, že jo

já se musím někdy smát u nehtových blogerek tomu, že mám kolikrát úplně jiné pocity z kolekcí, než u nich čtu. ony mnohdy žehrají na nedostatek originality, že tyhle červené už všude byly... a já naopak pořád čekám na tu nejobyčejnější červenou a na žádné novátorské špeky nejsem zvědavá

dle mého originální barvy jsou jako fajn,ale prostě vždy se nejvíce budou nakupovat ty klasické rudé, růžové a jiné, na které se tak žehrá, tak proč by s nimi nehtové značky nevyrukovaly každý rok

mě nikdy nezaujme zelenisko, i kdyby bylo úplně nové a neotřelé, zato stále hledám jednu konkrétní red 

ale tak my o sobě přece víme, že jsme nudné.  S
a kdybychom chtěly zapomenout, napíšou nám to naše čtenářky :)

no, nejen, že nám píšou, že je u nás nuda. podle toho, se kterými firmami spolupracujeme na blogu, si najdou kontakty a potom posílají docela drsné maily do těch firem. mám informace, že jak kosmetická firma, tak i firma z doplňky na mobil a sluchátky, se kterými jsme spolupracovaly, dostaly po našich postech záplavu mailů. nejčastěji prý bez oslovení a pozdravu větička: "chci taky s vámi spolupracovat na mojem blogu, pošlete mi něco" nebo "pošlete mi věci v hodnotě 30 euro a víc a potom napíšu recenzi", případně tam bývá "pošlete mi věci a já napíšu, co chcete". byla jsem z toho v šoku! kam to ten blogosvět spěje? 


což o to, já bych ti celkem ten směr popsala, ale chceme tu stále být slušné...

SmileySmiley


 Big smile



11 komentářů:

  1. :-o toto je vážně někdo schopný firmě napsat? To radši budu stokrát nudná než trapná!

    Těším se na další vaše, rozhodně ne nudné, články.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píšou vážně takhle... Díky :)

      Vymazat
  2. A pak se takovýhle kravičky divěj, že do nich rejou anonymové..evidentně oprávněně:-D

    Na Nip + FAB jsem zvědavá, jdu se kouknout, co to teda vlastně všechno dělaj...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to poslední je vážně husté... ale co by člověk nečekal od někoho, kdo píše firmě jen jednu větičku o "svojem" blogu. :)
    Jinak článek vůbec nebyl nudný, mně se líbil. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě nejste ani náhodou nudné, jste dospělé a i blog je dospělý :) Nejasate nad každou kolekci Essence, neskačete radosti když ulovite ve slevě světřík HM za 100 ve kterém pak chodí celá republika. Vybírate pouze to nejlepší a nejdete s davem! Jen tak dal holky!

    OdpovědětVymazat
  5. S těmi laky na nehty máte pravdu, dělám nehty už čtyři roky a originální barvy mi byly platné akorát na soutěžích, jinak si je nikdo na nehty nedal, klasiku si dá prostě vždycky každý a o červené radši ani nemluvě :D Najít krásnou klasickou červenou je umění :D

    OdpovědětVymazat
  6. Někdo psal, že jste nudné? :-) To mě vždycky pobaví, já nemám čas reagovat ani na věci, který mi přijdou fakt zábavný a někdo čte a ještě komentuje něco, co mu přijde nudný :-) Měla jsem teď na podobný téma vtipnou historku na firemním FB, kdy pár lidí nepochopilo nadsázku a místo toho, aby měli na práci něco lepšího, se mi velmi pečlivě snažili vysvětlit, že jsem kráva. bylo to super, příspěvek měl 3x víc shlédnutí než mají ty ostatní :-)
    A docela by mě zajímal olejový post, já oleje miluju, ale nemůžu je používat. Mám pořád strašně dehydrovanou pleť a oleje mě hrozně vysušují. Šípkový právě mám a nemůžu ho ani na noc, ani pod krém, nic... Nastříkat na ksicht si můžu, co chci. Tak ho jen míchám do pleťových masek, to mi nevadí.
    A Trilogy mě jako značka strašně láká...

    OdpovědětVymazat
  7. Nip + FAB mám doma, ale ešte neodskúšané, vôbec ma nelákajú, tak asi sa prekonám :)
    Vy a nudné? Nechápem ... a žiadne zmeny dúfam nechystáte, chcem Vás také aké ste, preto tu predsa chodím :)
    A z toho predposledného odstavca som mierne v šoku ... bolo by mi hlúpe aj sa samostatne ozývať do firmy a nie to ešte takto ... potom to vrhá zlé svetlo na nás všetky.

    a tiež objavujem čaro olejov na všetko na odličovanie, ako klasickú starostlivosť, masáže .... a len hromžím, že som ich neobjavila skôr, pretože takto neviem čo od radosti kúpiť ďalšie

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)