Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 2. 2013

DIY bobík

Tak dnešní post bude naprosto odlišný od všech, které jste doposud u nás četli, a bude hlavně neskutečně odlišný od mého já. Víte, já DIY projekty moc nežeru. Většinou se mi nelíbí, protože ve valné větši vždy shledám originál výrobu kvalitnější a lepší, než kdejaké DIY pokusy. Proto jsem se do nich nikdy nepouštěla. Abych byla tedy úplně upřímná, nepouštěla jsem se do nich také (a asi především) z toho důvodu, že jsem zkrátka levá. Levá na veškeré ruční práce. Nešiju, nepletu, neháčkuju. Vše jsem kdysi v pubertě zkusila, ale nikdy mi to moc nešlo a  už vůbec mě to nebavilo. Taže jehlice, háček a jehlu jsem naposledy držela v ruce před 20 lety.

A teď z druhého konce. Nedávno jsem se zamilovala do sedacích pufíků dánské značky Broste. Značku Broste znám už nějakou dobu a mám od nich doma několi doplňků, ale většinou se jedná o vázy, svícny a jiné maličkosti, které se sem tam dají sehnat na netu či v jednom dokonalém obchodě v nedalekém městě. Bohužel pufy k sehnání nejsou. U nás vůbec a ať jsem se snažila, jak jsem se snažila, nedokázala jsem se nijak přes jejich stránky propracovat k pokladně a ten svůj vysněný bobánek si koupit. Takže jsem stále jen smutně koukala a doufala, že ho k nám nědo doveze a bude prodávat.


(inspirace Broste )

No a pak se stal téměř zázrak. Našla jsem primitivní návod, jak si pufík vyrobit sama. A jelikož jsem ho moc a moc chtěla a jelikož jsem už nechtěla jen sedět v koutě a čekat, zda ho nějak získám od Broste, vrhla jsem se na něj sama. Nakoupila vlnu a jehlice (celkové výdaje tedy asi 300kč oproti 3600kč za brosťácký) a začala plést. A za den byl hotový. A za další den k němu přiskočil ještě jeden kamarád. No a nyní mám na jehlicích žlutou a v tašce zelenou, protože Aja prosí, že chce do svého pokojíku taky. :)

Tak snad se vám naši noví bobánci budou také líbit.



30 komentářů:

  1. Moc pěkný :) Čím jsi to vycpala?
    Já jsem totiž levá na všechny ruční práce, max.si tak přišiju knoflík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi by stačila jenom nějaká molitanová drť? Nebo jestli je to na sezení, tak spíš takové ty kuličky, aby se to časem nesesedlo...

      Vymazat
    2. Nejlepší je plnit polystyrenovými kuličkami, ale jde to téměř čímkoli, co dům dá. Náš dům toho moc nedal, protože vše staré hned vyhazuju a nehromadím hadry, takže jsem neměla čím plnit a musela kuličky nakoupit.

      Vymazat
  2. A to říkáš,že nejsi manuálně zručná?:)moc se mi to líbí:)nezveřejnila bys i ten návod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Písni na náš mail, ráda odkaz na návod pošlu.

      Vymazat
  3. Pavlínko, chtěla bych být takhle levá. Já bych si tak maximálně jehlicí vypíchla oko. :D
    Bobánci se povedli. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, díky, ale takto levá jako já bys fakt nechtěla být. :)

      Vymazat
  4. Krásně se povedlo. Já na ten návod taky minulý týden koukala a už je to jen otázka času, kdy se do toho pustím. Plánuju dětem do pokojíku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já synovi do pokojíku právě dodělala, má hned tři v barvách semaforu, tak je nadšený.

      Vymazat
  5. Už jsem ti říkala, že jsem z toho dost špatná. Někdo mi vyměnil kamarádku Nik a za ni nastrčil cosi, co plete! Ale ona se Nik zase odněkud objeví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, Nik je zpět, tohle byla jen taková odbočka, ale nic, co by mě změnilo. :)

      Vymazat
  6. Hele, úplně jsi mi vyrazila dech! Já ani tak nebojuju s levostí, jako s leností. Ale pokud je ten návod triviální a časově to není náročně, jak píšeš, snad bych se i do toho pustila. Protože v té jednoduchosti, to vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Triviální to je rozhodně, časově nenáročné taky. :)

      Vymazat
  7. Pavli, bezvadné, moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  8. od kaz na návod by nebyl? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Písni nám na mail, pošlu odkaz.

      Vymazat
  9. Hezké, na někoho, kdo jehlice nedržel dvacet let v ruce teda smekám. Já se kdysi učila háčkovat, ale nějak mě to nebavilo. Bobíci se mi líbí, ale můj domácí miláček by to pochopil po svém, k čemuže taková věc slouží. :-) (Ožužlat a rozškubat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já musím Abunku taky držet metry daleko. :)

      Vymazat
    2. Vlastnictví domácího zvířete mě naučilo nemít doma zbytečnosti a nenechávat si ani darovat věci z kategorie "zbytečný pracholapač". No co, vždycky jsem měla ráda minimalismus... :-D

      Vymazat
  10. Pavli, kam mám dát objednávku ;-) Jsi šikulka !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubísku, díky, ty vždy dokážeš potěšit.

      Vymazat
  11. Juuu a zostalo 3300 na krasnu kozmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní výsledek a taky bych ocenila ten návod :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, písni maila a pošlu odkaz.

      Vymazat
  13. Já se snad naučím plést:D Moc hezký blog!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tleskam! To je krasne, utulne, stylove!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, díky, od někoho s vytříbeným vkusem to vždy moc potěší.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)