Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 2. 2013

Christian Dior Impression Cuir palette

Přestože byla tato paletka limitkou pro podzim roku 2008, a v obchodech ji tudíž již neseženete, je stále možné ji čas od času vystopovat na Jahodě, kde dokonce bývá poměrně často v nějaké akci, a vyjde tedy cenově velmi zajímavě. Sama jsem si ji kdysi koupila.... a samozřejmě prodala. No a pak se mi po ní asi za rok zastesklo znovu. A zase jsem ji koupila. A zase prodala. Je to celé postavené na hlavu, ale podruhé jsem ji prodala z jiného důvodu než prvně. :) Druhé balení bylo totiž celé zakleté. Jednak to byl první a taky poslední balíček, který mi zadržela celnice po zavedení limitu, a přestože se cena do limitu vešla, šikmoocí prostě napsali číslo tak nečitelné (ano, bylo skutečně absolutně nečitelné, bohužel to nebyl jen výmysl naší celnice), že si balíček nechali a já musela krom dokazování skutečné hodnoty ještě připlatit stovku za uskladnění. Tím se mi paletka zhnusila ještě předtím, než dorazila dom. Když konečně přišla, ani jsem z ní radost neměla a po otevření jsem ji jen naswatchovala a vyzkoušela a rovnou poslala pryč, protože ty barvy, no ty barvy byly v podtonech jiné než prvně. Nechápu, jak je to možné, ale bylo tomu tak. Buď jsem si barvy špatně zapamatovala a vysnila si dokonalost, která nebyla přítomna ani u prvního kusu (což mi Nuf potvrdí, že není pravda, protože první kus jsme obě milovaly pro dokonalý světlý stín), nebo byl opravdu jiný. Přikláním se k druhé variantě, protože tato druhá paletka, která je taky ta naswatchovaná, je mnohem teplejší a téměř rezatější než první krabička.



Ze tří stínů v paletce jsem používala převážně jen dva, dva napravo. Ten nejsvětlejší a prostřední. Poslední stín mi přišel texturou úplně jiný, byl tvrdý, nejméně pigmentovaný a lehce bych se bez něj obešla.

Nejsvětlejší stín je krásné šamapíčko střihnuté taupkou a malinko růžovobroskvovou, ale tak neznatelně, že to skoro zmiňovat nemusím. Ideální na celé víčko, nádherně měkké, ale opravdu tak dokonale měkké a neprášivé, že je to v mé paměti stále jeden z nejlépe udělaných stínů ever (Nufí, že je to tak? :-) ). Už pro ten jeden stín se vyplatí paletku vlastnit. Prostřední je ale také dokonalý. Nazlatlý, středně bronzovohnědý. Opět měkký, ale ne tolik jako předešlý, super do crease. Tyhle dva spolu - dokonalá letní kombinace k moři. Alespoň tak to vidím já. Poslední je jen chudý bráška. Bratr v triku, ale klidně z něj může vyskočit a nechat více prostoru sourozencům. Střední čokoláda se třpytkami, které mi nepochopitelně vadily, i když neopadávaly.




Jistě jste pochopili, že předešlý odstavec a slova chvály patřila mému prvnímu kusy. O tom druhém básnit nemohu. Ona ta barevná "odlišnost" na fotkách asi není tak patrné, ale bohužel to na skutečnosti nic nemění. Jsem zaujatá, ještě si stále v sobě nesu křivdu za tu celnici ( :-)) a celá paletka mi ve výsledku nepřišla zlatavá, ale tak divně podzimně rezatá. A rezatá mi v líčení vůbec nesluší. Vypadala jsem s ní unaveně. Rázem  byla na světě spadlá víčka, unavené oči a strhaná padesátiletá Nik, která si snaží vrátit čas, ale nějak jí to nevychází. Fakt díky, ale na to si klidně ještě 15 let počkám, k tomu Diora opravdu nepotřebuju.




Takže ani nevím, zda vám tu paletku doporučím ke koupi, pokud se na Jahodě ještě objeví, což ani nevím, protože jsem tam již hodně dlouho nepáchla. Ale asi jo, pokud bude za fajn cenu, zkustě ji, třeba budete mít štěstí jako my s Nuf prvně. Protože ta první, to byla opravdu hodná a poslušná holka. :)

13 komentářů:

  1. Tak toto bola moja jedna z mojich absolútne najobľúbenejších paletiek, kupovala som ju normálne v parfumérke. Ten svetlý tieň mám už takmer úplne minutý, stredný tak na polovicu a tmavý som používala iba na pretretie linky, takže ten asi bude pre mňa neminuteľný. No tie dva svetlejšie sú pre k farbe mojich očí dokonalosť sama ani NAKED mi ich nenahradila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že Naked 1 i 2 dle mého nejsou tak super univezrální paletky na nude líčení, jak je předkládáno. Já si také myslím, že je na trhu více daleko lepších paletek pro naked vzhled. Takže s tebou souhlasím na plné čáře.

      Vymazat
  2. Mě se líbí ten designe stínů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně taky, byl to samozřejmě i jeden z důvodů nákupu. :)

      Vymazat
  3. Vyzerá krásne a aj farby sa mi páčia, hlavne tej najsvetlejší... To s tou colnicou by mi ale tiež pokazilo radosť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celnice musí pokazit radost téměř ze všeho, pokud zabere balík neprávem.

      Vymazat
  4. Krásna paletka! :)
    Mohla by som sa ťa niečo spýtať? Čítala som tvoj článok o Naked Basics s v komentári si vravela, že si ju objednávala z beautybay.com, tiež si ju chcem z tade objednať. Nemala si problém s doručením? Za koľko ti balík asi prišiel a mala si poštovné zadarmo?
    Dávajú nejakú vzorku zadarmo k nákupu? :D :)
    Prepáč, že sa takto vypytujem, ale chcem sa uistiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovím já, protože to byl můj post - jsme tu dvě.
      Trvalo to strašně dlouho! Určitě 3 týdny, ale to je u Beautybay normální. Jiné problémy nebyly, nic jsem neplatila, a vzorky si nepamatuju. Já je většinou hned posílám s balíčky v blogsale dál :)

      Vymazat
    2. Souhlasím s Nuf, u BB je takto dlouhá dodací doba naprosto normální. Já tu svoji Naked paletku objednávala z hqhair a byla do týdne doma.

      Vymazat
  5. Já právě obecně nikdy nechápala, jak může někdo tyhle podzimně hnědavé, rezavé a béžové barvy označovat za přirozené, vhodné k jemnému, decentnímu nalíčení typu "vůbec namalovaná nejsem, jen vypadám dobře". Copak mám barvu spadaného listí? :-) Ani v létě ne, všechny ty bronzery a sluncem políbené zlatavohnědé odstíny mě s úspěchem míjejí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že bronzery jsou naprosto ok, protože většina normálních pletí se v létě do té nahnědlé prostě opálí a pak i podobný odstín bronzeru vypadá přirozeně a "naze", rozhodně přirozenějí než baby pink či brosková tvářenka, což jsou barvy, které se na pleti přirozeně nevyskytují, alespoň jsem nikoho do broskvovo neviděla se třeba červenat. Co se líčení očí týče, tak například moje víčka jsou od přírody tmavší než zbytek tváře, mám je žlutohnědé, a všechny podobné odstíny líčení tudíž vypadají přirozeně. Ovšem rezatá, to je jiná kapitola. :)

      Vymazat
  6. Tak tento post mě potěšil :) a připomněl mi, že bych měla vytáhnout zbytek této dokonalé paletky. Mám ji už tak 4 roky a je to jedna z nejlepších, co jsem kdy měla. Měkké jsou, s tím souhlasím, ale o neprášivosti bych si dovolila diskutovat. Nejsvětlejší stín je nejlepší, ale všechny tři mám ráda a je škoda, že nejsou součástí permanentní kolekce.

    OdpovědětVymazat
  7. Hi to every one, as I am in fact eager of reading this
    web site's post to be updated on a regular basis. It consists of good stuff.

    my web blog :: bathroom in northern virginia

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)