Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 2. 2013

ByTerry Rouge Terrybly Shimmer in Love Affair

Když už jsme u ByTerry, jistě ode mne čekáte rtěnku. A tak vás nemohu zklamat a tady je!



Klasická modrá krabička z kvalitného lesklého papíru - tu už u ByTerry známe. Uvnitř najdete hedvábný pytlíček - to už tak obvyklé není. A do pytlíčku patří rtěnka ne příliš velkých rozměrů (to mám ráda) v jednoduchém luxusně vyhlížejícím obalu. Zatímco u Guerlain a jiných zdobných značek jsou balení luxusní a mnohdy přezdobená, u ByTerry nacházíme luxus v umírněném balení. Umírněnost, ale na první pohled vysoká kvalita. Nepředpokládám, že toto bude vzbuzovat tak silně LOVE/HATE emoce.  



Když rtěnku otevřete, uvidíte další zajímavý detail.




A když rtěnku zavíráte, zjistíte, že víčko je magnetické a samo krásně zaskočí do té správné polohy. Vymazlené a rozmazlující. A také velmi praktické pro uspěchané ženy, které stále dělají 15 věcí najednou :)

Mám zrovna dost krémovek i dvě výrazné červené rtěnky, takže jsem se dívala spíše po odstínech se shimmerem na každý den. Vybrala jsem Love Affair a měla jsem trochu strach. Swatchů ByTerry je obecně dost málo, takže výběr odstínů podle netu není úplně jednoduchý. Tím spíš, že za produkty značky ByTerry si připlatíme.





Nicméně jsem spokojená. Sáhla jsem po nositelné růžové se stříbrným shimmerem. Myslela jsem si, že je spíše studenější, ale pod určitým světlem ji vidím i teplou. Takže asi pěkně klame tělem. A celkově jde o mnohem výraznější odstín, než by se mohlo zdát. Ono by se řeklo jemná růžová, ale v mém obličeji teda razí až dost. Rozhodně se nejedná o nude líčení, žádné my lips but better. S touto rtěnkou líčení čestně přiznáte, ale rozhodně budete spokojené a budete se pyšnit skvělými rty.






Dlouho jsem neměla tak úžasnou rtěnku. Guerlain není tak krémový a vláčný, Chanel není tak komfortní a pigmentovaný, možná bych pouvažovala nad podobným komfortem jako najdete u některých rtěnek Dior. Ale ByTerry je stále lepší. Extrémně krémová konzistence, nepřipomíná balzám, lesk ani nic pečujícího, přesto o rty pečuje tak, že po nějakém balzámu celý den ani nevzdechnete. A drží, necuckuje, neslévá se - to bych byla skoro zapomněla. Už mi to připadá tak automatické, že bych vám to neřekla. Hrůza, jak si člověk zvykne na něco tak skvělého. Nerada to říkám, ale i moje jinak oblíbené rtěnky mi tak super péči a komfort nedávají. A to si troufám tvrdit, že si nechávám pouze skvělé kousky. ByTerry je prostě nejlepší.

jemná vrstva barvy

Dnes toho asi o moc víc neřeknu, všechno víte. Snad jen dodatek pro čenichy - voní. Velmi klasicky. Od dětství vím, že takhle voní rtěnka. Možná bych opět připodobnila k vůni klasické řady Dior. Možná malinko krémová vanilka? Nejsem si jistá. Vím jen, že TAK voní rtěnka.

Mějte krásný den a pozor na vysoké závěje! Abyste mi kvůli nim třeba nezapomněly napsat :)


7 komentářů:

  1. Taaaak! Pěkně děkují! I tak místo práce a chystání papíru na daně už druhý den visím na stránkách ByTerry tak ted musím vybrat i rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi jako chceš říct, žes rtěnku nechtěla hned?

      Vymazat
    2. Jo! Byla jsem úplne zblbla z make-upu

      Vymazat
  2. Jsem moc ráda, že nejsem sama, kdo je spokojený s by terry rtěnkami, od července používám jen je a občas prostřídám s Chantecaille a chanelem :). Musím přiznat, že jsem překvapená, že se víc leskne, než jsem si původně myslela.

    Takže taky přihodím jednu shimmer rtěnku do koše, kromě té sheer, kterou mám tak jako tak v plánu. Mimochodem docela mi vrtá hlavou i jejich baume de rose...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom Baume jsem přemýšlela už poprvé! A přemýšlím zase. večer na to sednu :)

      Vymazat
  3. Rtěnka je krásná, vo tom žádná, ale mé oči se přilepily na nehty! Máš hrozně krásný tvar nehtů a ten lak ti strašně sluší! Copak je to zač?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :) Moc děkuji. OPI Thrill of Brazil. Na fotkách mi přijde perfektní, ale naživo je malilinko studenější nebo spíš neutrálnější.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)