Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 2. 2013

ByTerry Hyaluronic Face Glow - 3 Warm Glow

Tak strašně ráda začínám posty slovy "může za to...". Dnes to není pouze zástěrka dalšího nákupu, ale taky pochvala a dík. Patří Day, která mě nakopla k nákupu na webu ByTerry.

Docházel mi oblíbený tint od Estée Lauder a po dvou baleních jsem měla chuť na změnu. Proto jsem v sortimentu hledala tónovací krémy, tinty a podobné produkty (ne, opravdu stále nemám chuť zkoušet BB krémy. Čím víc je jich na výběr, tím méně mě lákají...).
Hyaluronic Face Glow mě zaujal názvem i popisem - má krášlit, malinko krýt, vyhlazovat, matovat, ale zároveň dělat přirozený efekt. To by mohlo být to pravé pro mne, když jsem klasický makeup přestala používat a chci jen něco lehounkého.

Balení je skvělé! Já totiž tuby a lahvičky s hubičkou preferuju ze všeho nejvíc. Zde je navíc balení tak šikovné, že se snadno udržuje čisté. Paráda! ByTerry má obvykle tuto kombinaci barev, plasty jsou drahé a všude všechno sedí a lícuje. To je dobře - za ty peníze :)




Překvapila mě konzistence produktu. Čekala jsem lehkou a tekutou, dostala jsem hutnou, takřka pěnovou. Nevadí, aspoň je čisto na pracovišti a dobře se dávkuje.

Vybrala jsem si odstín 3 Warm Glow. Může se vám zdát tmavý, ale jde o tint a na pleti výborně splývá.



Často jej míchám s nějakým rozjasňovačem, ale v případě, že jej používám samostatně, je dobré s nanášením neotálet. Ne, že by zasychal, ale zkrátka se líp roztírá hned. Ani když se něčím zdržíte, nenadělá mapy, jen je potom malinko hutnější a zabere vám víc času ho vpracovat do pleti. Pořád ale hovoříme o pikosekundách zdržení :)



Po nanesení není vůbec vidět. Vůbec. Jste zvyklé na finish makeupu, tintu nebo krému? Nekoná se. 
Jediné, co na sobě vidím, je krásně sametová pleť a sjednocený obličej. Možná i matnější, pokud srovnávám s obličejem ošetřeným krémem. Jinak nic. Ale to je právě ta paráda! To je ten pravý produkt pro dospělou ženu, která se nelíčí pro vysloveně viditelný efekt. Nejdeme každý den na párty, chceme "jen" výborně vypadat. A přesně to jsem v nenápadné modré tubě našla. Pro mě je to ten nejlepší makeup, i když to vlastně makeup není :) Docela se snažím z toho vybruslit, ale v podstatě vám chci říct, že na následující fotce mnoho neuvidíte. Ať se snažím jak se snažím - vyfoťte lehce zmatněnou dokonalou pleť. "Jen" lepší pleť :)



Pokud chcete dělat, že se nelíčíte, ale přitom potřebujete aplikovat nějakou tu vrstvičku, budete nadšené. Navíc přes den skutečně reguluje lesk pleti, pokud nemícháte s krémovým rozjasňovačem. Když míchám, matujícího efektu jsem si nevšimla.   
Pokud rády kryjete a máte rády vzhled makeupu, neoceníte efekt tintu ByTerry.

Vyhlazujícího efektu jsem si nevšimla, zatím nemám problematickou pleť a nevím, co mám pozorovat :) To samozřejmě neznamená, že není! ByTerry kosmetiku umí a neslibují nesmysly.

Já jsem moc spokojená. Mám TEN makeup, i když to není makeup, užívám si příjemnou aplikaci a sofistikované balení. 
Jo, pozor! Voní. Poměrně silně. Vůni nepopíšu, jen je dost silná a klasicky ženská. Dospělácky ženská,  žádné mýdlo ani lékárna. Pokud to nemáte ráda, sežeňte si dopředu vzorek. Vy ostatní ale vesele nakupujte klidně i naslepo. Odstínů bych se nebála, krém se hodně rozetře a ve výsledku splyne. 
----------------
Dnešní post je plný chlubení. Doufám, že mi to odpustíte. To víte, vrátily se foťáky ze servisu a užívám si, že zase není nutné fotit na mobil :)
Musela jsem zhřešit. Lakovaná kůže v barvě Pomme D'Amour je mojí srdcovkou a když se v kampaních Louis Vuitton ukázaly nové pochettky, bylo mi naprosto jasné, že tuhle si koupím :)
Miluju tu barvu a sheen v laku. A taky tak trochu lákám jaro barvami, aby už konečně zahnalo zimu :)




Mějte krásný den a těším se na věše komentáře!

18 komentářů:

  1. Mně je tak hrozně líto, že tehdy sephora by terry fakt úplně zazdila, žádný promo, poradenství, nic, což je u takhle drahých věcí katastrofa. Protože nevěřím tomu, že by se to jinak neprodávalo, já nenarazila na nic, co by nebylo super, i když všechno byly asi nejdražší věci, co jsem měla. A i pleťovka je skvělá, fakt doporučuju, akorát teda všechno dost voní, to je fakt. Ale třeba tu růžovou řadu miluju a ta vůně mi je hrozně příjemná. A pošetka krásná, to jablko je super barva a tobě úplně strašně sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš proč? ByTerry nedělá vysloveně viditelný efekt. A u nás jsou ženy stále ještě zvyklé, že malování musí být pecka. Jako když někdo nadává, že Guerlain Meteoritky nic nedělají :) To je to stejné.
      Recenze na ByTerry budou pokračovat :)
      A moc díky!

      Vymazat
    2. On si totiž málokdo efekt "vůbec nejsem nalíčená" může dovolit. Statisticky podložené čísly to samosebou nemám, jde o můj subjektivní dojem podložený blogy, o které jsem kdy zakopla a že jich pár bylo. Nicméně mě překvapily počty dívek a žen bojující s problematickou pletí. Na tohle je efekt: "Fakt na sobě nic nemám," prostě krátký. :-)

      Vymazat
    3. Nebo možná je to tak, že právě problematická pleť velkou skupinu dívek dožene k tomu, aby se začaly zajímat o kosmetiku jako takovou. Zbytek žen se o kosmetiku nezajímá, ale právě takové produkty by jim rozhodně sedly a pomohly. Mám kolem sebe skutečně hodně žen, které se nelíčí vůbec nebo jen minimálně, mají pleť pěknou, ale nepěstěnou.
      A pokud mám brát jako příklad sebe, já zase nedovedu vrstvit a nezvládám na sobě klasický makeupový vzhled. Ale vylepšení potřebuju :)

      Vymazat
    4. Cca v devatenácti mi připadalo, že jsem asi tak jediná v okruhu sta kilometrů, kdo pořád bojuje s akné. Zdálo se mi, že ostatní vesele pubertální pupínky opustily s dostažením plnoletosti. Teď, pohybuju se dejme tomu ve věkové skupině mezi dvaceti a třiceti i co vidím kolem sebe, nejen bloggerky, mám dojem, že jsem naopak jedna z mála, kdo výraznější problémy s pupínky nemá. Ale překvapilo mě, že i dámy 30 + na pupínky trpí a nejsou to takové řídké výjimky, jak by člověk čekal. Asi jsem se na to zvykla nějak víc zaměřovat, že jsem si tím taky prošla nebo nevím, ten počet mě udivil. A zrovna u tohohle produktu by mi přišlo, že si dovedu právě představit kopec případů, co by to odsoudil jako málo krycí.
      A spousta žen řeší ještě milion dalších věcí, pokud ne vyložené akné, tak mastnou pleť, lesknoucí se nos nebo naopak suché šupinky, do kterých make-up zalézá a zvýrazňuje je.
      Make-up jsem osobně taky vzdala okolo šestnácti nebo sedmnácti. Tehdy, protože sehnat něco dostatečně světlého na sněhurkovsky růžovou pleť, tak, aby to krylo a rozumělo si to s mastnou pletí, která už za tři hodiny nevypadala tak hezky jako ráno u zrcadla, byl pro mě nadlidský úkol, dneska, protože moje pleť už sice pupínky víceménně netrpí a vypadá po většinu bezchybně, nicméně jakmile si na sebe dám prakticky cokoli, hned mám ucpané póry. :-)

      Vymazat
    5. Já ze svého pozorování si zas myslím že většina lidí nějaký problém prostě má a make-up jim udělá lepší službu. Než že by šlo o ten namake-upovaný efekt.
      Osobně zas znám překvapivě málo žen, které se nelíčí vůbec. Minimálně ano, spousta jich používá třeba jen řasenku. Jemné zvýraznění zas sluší drtivé většině z nás, co si budeme vykládat.
      V čem ta pěstěná pleť je, myslíš? V péči o ni? Taky se odličuju, hodně piju a léčím veškeré neplechy, co tam nepatří. Myslím, že to stačí. Nebo v tom vyloženě použít alespoň nějaký produkt tohohle typu, který bude vidět jen velmi malinko? Já to neřeším, pokud je pleť zdravá, leč make-upem netknutá.
      Mě jaksi dráždí víc celková nepěstěnost (vlasy, oblečení i líčení) než míra (ne)nalíčenosti. Když jsem se sama v určitým období malovat nesměla (paní doktorka zakázala, holt mám značné sklony k různým kožním neplechám), přestože se běžně ráno líčím už od základky, zjistila jsem, že bez toho to jde taky. A o tak moc horší, než jsem si vždycky myslela, to zas není. :-)
      Když se líčíš, uvažuješ o tom, jak vypadáš. Jestli se ti zrovna jedno ráno nechce nebo se namalovat nemůžeš... To je legitimní potřeba. Ale oblečeš se do padnoucího oděvu a na hlavě nemáš cosi, co je mastné a pět let to nevidělo kadeřníka, v tom vidím ten rozdíl. Já si myslím, že nelíčení se prostě často jde ruku v ruce s dalšími věcmi. Nelíčím se, je mi úplně fuk, jak vypadám, chodím proto v džínách a sešlapaných teniskách a na hlavě mám účes, který mi nesedí jen proto, že "si to tak nějak po svém roste a já se o to nestarám"... Pokud o sebe žena pečuje, což je soubor mnoha faktorů, můžu si myslet, že by jí mohla slušet třeba ještě linka, ale to je detail.

      Vymazat
    6. Jo jo, celkem musím souhlasit. Mám okolo sebe dost žen, které na sebe celkově malinko kašlou. Nebo pak sportovní typy, které investují do značkového oblečení, ale vlasy a pleť neřeší. Vlasy stáhnou do uzlu a pleť jen umyjí vodou.
      Nepěstěnou pletí myslím např. pleť, která nemá pupínky ani vyslovené problémy, ale je zašedlá a není svěží. Každá pleť může vypadat relativně zářivě, bez ohledu na věk.
      Ohledně pupínků nevím, asi přece jen žijeme v zaneřáděném prostředí a nemáme vyladěná těla. Určitě je hodně žen i po třicítce, které občas pupínek musí řešit. A samozřejmě, že kdo chce více zakrýt, tento produkt nevyužije.

      Vymazat
    7. Jo, to na sobě pozoruju taky. Ale u mě je to spíš o tom, že nesmím být vystresovaná, potřebuju být jakžtakž vyspalá a hodně pít. Na pokusy o péči zvenku moje pleť reaguje tak, jak reaguje. Třeba se jí to začne líbit teprve s věkem. :-) Je pravda, že tam, kde už na to s nějakou dopomocí zevnitř pleť sama o sobě nestačí, je asi potřeba trošku svěžesti dodat. Já zatím těmhletěm rozjasňovacím fíglům úplně neholduju, ale počítám, že tak za deset let na jejich kouzlo dojdu. :-)
      Myslím si, že je prostě problémem v tomhle směru hormonální dysbalance. Tím, v jakým prostředí žijeme, že jsme ve stresu, už tomu pak dvakrát nepomůžeme.

      Vymazat
    8. Já bych řekla, že to záleží na produktu, ty "normální" makeupy a tak mají naprosto stejný efekt jako ostatní, myslím tím, že to není jen o tom, že by to byly samé neviditelné záležitosti pro jedince s dokonalou pletí. Já měla makeup by terry v době, kdy měla moje pleť k dokonalosti fakt daleko a byl super, zakryl, co bylo třeba, ale nikdy nevypadal přehnaně, ani to s ním snad nešlo. Pudr mám stále už x let a je to nej pudr, co jsem zkusila. Ona se k nám ani nikdy nedostala celá, resp.ani poloviční sortiment, fakt to zkonili :-( Nechápu to, protože jak v butiku, tak v sephorách v Paříži měli vždycky naprosto profesionální poradkyně, který fakt věděly, co dělají a dovedly poradit. Tak nechápu, jak mohli dopustit toto tady, ale asi jim to vzhledem k velikosti trhu bylo prostě jedno :-(

      Vymazat
    9. článek jsem zatím nečetla, ale něco z diskuze a musím říct, že ač na akné trpím (ačkoliv ne tolik jako dříve) tak i přesto mám ráda sjednocení a přirozenost, kdy pleť vypadá zdravě a krásně, ne přeplácaně. a že tam je těch pár pupínků, no a. ty se snažím spíš vyléčit než zamaskovat.

      Vymazat
  2. Zní to dokonale, navíc vybízíš k nákupu na slepo, to musí být hotové terno! pokušení je veliké, jsem zvědavá jestli uzraje, minimálně to jdu omrknout.
    Samozřejmě rozumím tvé radosti z nové kabelky a bylby hřích se nepochlubit:)

    OdpovědětVymazat
  3. U klasika makeupu bych se bála, ale tohle tak dobře rozetřeš, že stačí, když si nevezmeš moc růžový nebo moc žlutý odstín :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak téhle značce slyším poprvé a je to škoda, vážně by si zasloužila lepší promo, vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. To zní dokonale, myslím, že by se mi to mohlo moc hodit. Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  6. Musím prozkoumat tu značku, nějak poslední dobou ji na netu potkávám docela často :)
    A myslím si že stav naši pleti je hlavně odraz stavu naši tělesné schránky. A také musím říct že spousta dívek a žen v mém okolí šetří na péčí o plet a nakupuje kvanta dekorativní kosmetiky a je to na stavu pleti také znát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S timto naprosto souhlasim. Pokud je nekdo fyzicky a psychicky v pohode, dobre se stravuje, zdrave zije, plet je mnohem hezci. A kvalitni pece je rovnez dulezita. Pritom neplati rovnice ze by kvalitni bylo drahe. Kolikrat je tomu naopak.

      Vymazat
    2. Holky, souhlas. Ale myslím, že s postupujícícm věkem každé ženě postupně dojde, co je důležitější.
      A za sebe musím říct, že v hormonálních bouřích se můžu stravovat jakkoliv a stejně mi pleť někdy zarudne nebo se objeví nějaký ojedinělý pupínek :(

      Vymazat
    3. Hani, urcite nejde ovlivnit vse, to by bylo prilis snadne :-).

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)