Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 2. 2013

ByTerry Color Skin Enhancer in Apricot

Dnešní post je pokračováním mé ByTerry minisérie, takže vám představím další sofistikovaný produkt. Tentokrát se budeme pohybovat někde na pomezí péče a dekorativky. Jde o produkt, který sám sebe prezentuje jako kelímek mnoha hodin spánku. Taky vás to tak zaujalo? 
Jak je z názvu patrné, jde o rozjasňovací bázi, která kromě trošky barvy nabízí i vylepšení vzhledu pleti. Jde na to nejen přes optiku a odraz světla - to slibují i nejlevnější rozjasňovače - ale pleť vylepšuje i zajímavým složením. Obsahuje sójové proteiny, vitamín E, hydratační a vyhlazující složky.



Kdybych tak mohla koupit krabičku, ve které by byla všechny krása! Natřela bych se a najednou bych měla svůj nejkrásnější obličej, pleť a vzhled. Jo jo, na to bych teda vážně slyšela. 


Tak něco takového jsem hledala v této luxusní skleněné dóze. 



ByTerry opět neošidili balení a dodali skvost na toaletní stolek nebo do poličky. Dóza je opravdu těžká a poctivá, všechny materiály jsou pořádné, závit sedí a díky dobrému zpracování se dá balení udržet krásně čisté. Pro mě to dost znamená, nesnáším upatlanou kosmetiku a kdyby se dóza matlala a krém by někde tekl, produkt by letěl do čistky, až by mu za patama hořelo. Pod šroubovacím víčkem je samozřejmě ještě dobře padnoucí plastová krytka, ale tu jsem odstranila. Na cesty by jistě byla nutná, ale při denním používání na stolečku je navíc.



Bylo na výběr asi z pěti odstínů a sáhla jsem po nejoblíbenějším a nejvíce recenzovaném. Odstín 5 Apricot je totiž neuniverzálnější a nemůžete s ním udělat chybu. Lichotí pleti, schová kruhy pod očima a vytáhne oči z obličeje. Celkově povzbudí vzhled a skutečně dodá svěžest. Barevně je skutečně optimální, není oranžový, přehnaně žlutý ani růžový.



Netuším, jaké rozjasňovače jste zvyklé používat, ale nečekejte žádný lesk jako blesk. Nečekejte sprostý strobe-efekt, nečekejte třpytky a dokonce ani sheen. Krém je pouze jasný, ale při normálním použití mám velký problém zahlédnout lesklou částečku. Zkrátka opravdu pouze chytá a odráží světlo, aniž by byl mastný, lesklý nebo třpytivý. Další důkaz toho, jak sofistikovanou kosmetiku ByTerry dovedou!



Já jsem ovšem v této chvíli díky jejich šikovnosti v průšvihu, protože vám prostě nejsem schopná dát lepší fotku rozetřeného produktu. Snad uvidíte vyhlazenou pokožku hřbetu ruky a v místě úhlu lehounký a decentní odlesk. Tak to totiž je - u ByTerry je výsledek decentní, dospělý a luxusní.
Bázi používám nejčastěji samostatně, nanáším štětcem Japonesque (pokud někdy dojde řada i na něj, přinesu recenzi, je neobyčejně povedený) a už při aplikaci si užívám, jak postupně vypadám tak nějak lépe a svěžeji. Někdy přepudruji Meteoritkami, protože já mám prostě zářivou pleť ráda! Výdrž se mi velmi těžko hodnotí, protože když je líčení skoro neviditelné a pouze udělá, že vypadáte fajn, rychle si na fajn vzhled zvyknete. Myslím si ale, že vypadám svěže až do večera, kdy se jdu umýt. Přes den potřebuji nejčastěji upravit osahanou tvářenku, případně přepudrovat, ostatní věci už neřeším.
Někdy míchám s tónovacím krémem a rozhodně bych tento produkt doporučila přimíchávat do hutných makeupů. Myslím si, že efekt by byl skvělý.
Pro čumáčky zmíním, že vůně je sice vymazlená, ale velice jemná. V tomto případě vás nebude rušit a pocítíte ji pouze, když budete čichat hodně pečlivě a zblízka.



Tak co myslíte? Já jsem nadšená a až budeme s Day dělat nějaký další drahý nákup u ByTerry, rozhodně se podívám po dalším odstínu této báze. Myslím, že bílá nebo růžová budou taky dokonalé!
Opět se mi poštěstilo zakoupit decentní a sofistikovaný výrobek, který sám o osbě není moc vidět, ale já se díky němu cítím svěžejší a krásnější. Podle mě splňuje, co slibuje, a ještě dává něco navíc :)

------------------
Dlouho jsme nepsaly o dalších aktivitách našeho blogu - nejsme samozřejmě zaujaté jen vnější krásou, ale doufáme, že můžeme i malinko pomoct. Poslaly jsme 2000,- Kč na pomoc ubohé Tarince, které někdo tak moc ublížil, že možná už nebude nikdy chodit. Někdo se na ní tak vyřádil, že ztratila cit v polamaném tělíčku :(
Peníze poputují na operaci a já pevně doufám, že nepůjdou na vozíček, na kterém by po operaci jezdila. Stále doufám, že jí bude možné pomoct, a ona zase bude běhat.
Děkujeme srdečně vám všem, které pomáháte spolu s námi nebo samostatně!



Přeju vám krásný víkend a napište mi :)






17 komentářů:

  1. Tak mi prosím dejte vědět až budete objednávat! Už jsem na stránkách By Terry pečená vařená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem si pekne nabrecela do odpoledniho kafe.. :( ja bych ty zrudy zasr.. vesela, fakt! mame pejska z utulku a davali jsme ho dohromady pul roku. ale ted je to nejmilovanejsi a ehm.. nejrozezranejsi psisko v sirokem okoli.. tak snad se Tarinka uzdravi a bude uz jen milovana a stastna..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nad Tarinkou taky pořád slzím. Ještě když vidím ten její oddaný výraz. Není na to, co říct.

      Vymazat
  3. Ako to može niekto urobiť ? Je to vobec človek? Je mi z toho smutno a prajem si nech sa im to vráti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už na to ani nedovedu nic říct, prostě tohle nejde normálně pochopit.

      Vymazat
  4. To je desne :-(,

    Od By Terry mam uz dlouho par vecicek a nenecham na ne dopustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenku a rtěnku koupím kdekoliv a jakékoliv, ale tyhle vychytávky pro krásnou pleť mě nadchly a stále se do nich znovu zammilovávám :) Opět je to tak, že kdo chce krytí a pořádný matný makeup, určitě by je neocenil...

      Vymazat
  5. Omlouvám se výraz, ale mě už ti lidi tak neskutečně serou. Fakt že jo! A asi brzy rozflákám svou myš, která vždycky odnese můj prvotní vztek. Hani, kde se ta fenečka je?

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko, já taky vždycky nejdřív cítím směsici vzteku a naprostého šoku. Umím pochopit, že někdo nemá rád zvířata, ale tohle prostě nikdy v životě nepochopím. Jakékoliv násilí na slabším tvorovi je něco úplně mimo. A když to dopadne až takhle, tak to je prostě už bez komentáře.
    Jedná se o fenečku zachráněnou na Ukrajině a byla už převezena sem do nového domova. Zatím ji viděli veterináři a je plánována operace. Pokud vím, problém je především neurologický a Tara spodní část těla prostě necítí. Na jednu stranu dobře pro ni. Na druhou... Má ji nyní jedna obětavá kočka, která se o ni stará a informuje o jejím stavu. Můžeš to sledovat zde:
    https://www.facebook.com/events/123754454454839/

    OdpovědětVymazat
  7. Přečetla jsem si ty stránky, hrůza. To není kulturní národ, mně stačilo jak mi kolegyně z Ukrajiny vyprávěla, že její máma kuchá ryby zaživa. A neviděla na tom nic špatného.
    Zvířata u nich nemají žádnou cenu a bohužel, když jsem viděla dokument, kolik dětí žije na ulicích a umírají třeba v deseti na následky čichání toluenu a pod., ani lidský život nic neznamená.
    Je tam veliká bída a ta dělá z lidí takové zrůdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, život tam plyne jinak.
      Ale myslím, že i národy, které mají jiné zvyky a kulturu, jinou úroveň v některých oblastech, mohou mít úctu k životu. A hlavně snahu nepůsobit bolest.
      Vím, že je tahle pomoc jako kapka v moři, a že je problémů všude moc, mnohdy jsou i závažnější, ale i tak to má smysl.

      Vymazat
    2. Nuf, to víš, že to má smysl. Děláte záslužnou věc, za to vám patří velký dík.
      Já kdysi přispívala na kdeco, teď už jen na zvířata. Ty to potřebují nejvíc, každý zachráněný život za to stojí.
      Ještě jednou díky.
      Ráda sem k vám chodím. :-)

      Vymazat
    3. Děkujeme moc, Aangie!

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)