Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 1. 2013

Vyhlášení tričkové GiveAway

Pořád dokola pročítám komentáře, ze kterých mám vybrat výherce triček, a vybrat je těžké. Mnoho z vás vyjádřilo názory, se kterými se plně ztotožňuji, jiné píší o tom, jak pomáhají samy...
Mrzí mě, že nemám triček víc - a to jsem si říkala, že pětice je krásné číslo :)

Rozhoduji takto:

automaticky chci odměnit ty dámy, které poslaly věcičky do GA. I když o trička nesoutěžily, zaslouží si je, protože jeden čin vydá za tisíc slov :) Některé se však trička velkoryse vzdaly ve prospěch GA, těm děkuji ještě jednou.  Holky, vy budete tak zahrnuté našimi díky, že to snad ani neunesete :) 



Za nezištnou pomoc dostávají trička Verčulka, Ivetka Charlik a Terezka Nessie.

Z vašich komentářů vybírám následovně:

Dashulka za to, že je super baba. Vím, že pomáhá.

Pineapple93 dostane tričko za to, že napsala první komentář a nesnáší množitele - jako my!

Prosím o adresu na mail, holky! Trička jsou nachystána a těší se na cestu :)


Všechny, které jste napsaly komentář, jste nás potěšily, a výběr byl dnes skutečně těžký! 

Pro vaši informaci chci jen doplnit, že stále vybíráme peníze na kojenecké potřeby pro brněnskou kojeneckou JIP. Vzhledem k tomu, že je u nás doma pořád někdo nemocný nebo nachlazený, samozřejmě tuto akci odkládám na období dokonalého zdraví. Tím líp - vybere se víc :)


1 komentář:

  1. Jé, já dostanu tričko - to je moc milé, děkuju holky :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)