Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 1. 2013

od všeho kousek - vyhlášení GA, oblíbenci 2012 a nějaké to FOTD


Tramtadadá!!! Vyhlašujeme vítěze GA, kterou jsme netradičně udělaly na FB.

Krásná růžová sluchátka vyhrává Veronika Nováková. Já osobně jí je závidím a asi si nějaká koupím sama, i když jsem dosud nevěděla, že je potřebuju. 
A víte co? Já teda na technické blbostičky nejsem, nic moc mi to nedělá. Telefon mám na telefonování a textování a neřeším nic jiného. ALE: neměla jsem lézt do skladu provozovatele www.bezobalu.eu. Zdá se, že je to jako s kosmetikou a najednou jsem začala potřebovat plno věcí. Například jsem začala nutně potřebovat obal na mobil, i když jsem předtím používala pouze invisibleSHIELD pro ochranu. Vybírala jsem dlouho a zvítězila moje oblíbená červená.






Co říkáte? Vybrala jsem dobře? Rovnou vám sděluji, že toho je tam na výběr tolik, že to bylo skoro nemožné. Každý obal má jiné vlastnosti, jiný povrch, materiál. Ten můj se tváří jako semiš! Ach. A vevnitř má obleček. Hned jsem vzala i pěnu na čištění, protože jsem někde četla, že jsou mobily semeništěm svinstva, a taky teda proto, že na semišovém pouzdru je všechno vidět. 
Říkám vám, je to jako s kosmetikou, potřebujete toho najednou docela hodně :D Chystám se na barevné obaly na iPAD a na nějaká sluchátka. A na jaro si vezmu nějaký jasně růžový nebo korálový obal! Už se těším dopředu :)

A protože jsem holka šikovná, vyjednala jsem pro vás možnost, nakoupit si na Bezobalu se slevou 25%! To už se pozná :) Pokud si zde něco vyberete, napište do poznámky s objednávkou poznámku ČTU SOFASTARS. Kód je platný do konce ledna 2013 a vztahuje se na veškerý sortiment, který je skladem.

Myslím si, že se rozhodně nejedná o poslední GA a slevovou akci, kterou zde uveřejňujeme :) 

----------------

Ale zpět k našemu společnému koníčku. 
Měla jsem podobný nápad jako Nik a taky jsem blikla svoje must-have. Bohužel jsem nudná, protože všechno znáte :) Proto pouze krátce:

Lipolotio mám léta ve skříňce, tam není, co dodat. O micelárkách jsme tu psaly stokrát - Lancome je prostě fakt jediná, která mě nikdy ani trochu nedráždí. nedávno jsem zase u nějaké dost šikovné blogerky četla, že jsou micelárky všechny stejné a že Bioderma je super cenově i funkčně. Musím říct, že jí závidím, že to tak má. Opět jsem Biodermy vyzkoušela a opět mi nesedly. Dráždí mě a neodlíčí mi stíny na bázi UDPP. Takže u mě bohužel opět beze změny :)
Embryolisse je taky už bez komentáře, Nik všechno shrnula minule. 
Synchro od Gernetic je skoro až lékem na pokožku celého těla všech členů rodiny. 
Osmihodinový krém E. Arden na ruce miluju a nikdy nepřestanu :) A konečně solný sprej na vlasy od Label.M - na moje extrémně rovné a nepoddajné vlasy, které styling špatně snáší, je to hit. 


Dekorativka je taky vlastně nudná. Guerlain meteoritky v kompaktu, tvářenky Sisley a Chanel mi nejlépe sednou barevně i texturou. Estée Lauder tint a rozjasňovač měly svůj samostatný post, takže víte, že jsou bezva. Řasenka High Impact od Clinique mě taky baví dlouho a opakovaně. No a nehty lakuju na podklad od Butter London a fixuju nadlakem Seche. 


Samozřejmě, že kontinuálně se zamilovávám do dalších a dalších produktů, ale výše vyfocené prostě drží a nejde do čistek. 

Nakonec dnes koukněte na nějaké to FOTD.
První líčení jsem vytvořila pomocí Clinique paletky Black Honey a druhé je založeno na stínech Inglot , na které se snad jednou taky dostane v recenzi, a tužce Barry M.









Mějte se moc krásně a těším se na vaše komentáře!


12 komentářů:

  1. Ahoj, kde jste holky na FB? nemůžu vás tam najít a tady na stránkách odkaz také nevidím. asi už jsem slepá:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, náš blog nemá FB stránky :) Zatím jsme se nerozhodly takhle expandovat. Soutěž probíhala na stránkách invisibleSHIELD. Máš to několik postů zpátky.

      Vymazat
    2. Jo ták, já viděla tu větu na začátku: ... kterou jsme netradičně udělaly na FB.
      Dobrý, tak mi utekl jen ten post:).

      Vymazat
  2. Zaprvé gratulace vítězce, četla jsem to teda už dřív na FB, ale tak ještě jednou, tedy :)
    Obal je super a semiš já zbožňuju! U mě většinou platí, čím nepraktičtější, tím víc to žeru, chjo. Lepí se na to prach?
    No a v poslední řadě fakt obdivuji to líčení očí... já jsem to zkusila párkrát s červenou, růžovou, oranžovou... vždyckY se mě lidi ptali, co se mi stalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haru, prach se zatím nelepí, pravda je, že mám obal dva dny :) Ale kromě mastných prstů od krému nebo jídla je zatím vše ok.
      A díky :)

      Vymazat
  3. Tu tvářenku chanel bych moc chtěla, ale pozdě jsem se rozhoupala:O( Máš moc pěkné oči!:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Tu tvářenku ještě možná někde ulovíš. Já jsem ji nejprve tak nějak ignorovala, ale pak jsem se nadchla a používám ji skoro denně. Ideální jemná barva a super textura.

      Vymazat
  4. Fajn, tak letos asi konečně vyzkouším Embryolisse :)
    Excipial nějak nestačí, ale je fakt, že mám ten druhý - Hydrolotio...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hydrolo je úplně jiné, pokud nestačí, zkus to mastnější. Zjistíš, že si nejsou vůbec podobné :)

      Vymazat
  5. Ach, ta Sisley tvářenka! Vím, že ji už neseženu, ale achat si můžu ne? :o)
    Hani a to líčení máš moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, díky. Co ebay? Nekoukalas, zda ten poklad není tam?

      Vymazat
    2. Hani, nedívám se tedy nějak pravidelně, ale když už tam mrknu, tak není.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)