Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 1. 2013

NUXE Reve de Miel Stick a Saloos BioKarité balzám na rty

Když jsem zde kdysi psala o balzámku na rty od Nuxe, dle komentů neměl post velikou odezvu. Popravdě jsem to moc nechápala, ale asi to bylo dáno zejména tím, že tehdy u nás Nuxe nebyl k dostání, tedy byl, ale ne v celém sortimentu a musel se objednávat ze zahraničí. Několik měsíců poté jsem četla na jednom českém blogu recenzi na stejný výrobek a tam byly desítky jásavých a dychtivých potenciálních nákupčích. Tak jsem si řekla, že ten český blogový svět vlastně vůbec nechápu. :) Nicméně proto to nepíšu, v komentech se objevil povzdech, že kelímek je nehygienický (souhlasím) a že škoda, jinak by dotyčná produkt chtěla. Autorka postu tehdy doporučila tazatelce stejný produkt, jen v tyčince. No a tak jsem si Nuxe Reve de Mile Moisturizing (chachacha) Stick koupila i já. Ne proto, že by mi kalíšek vadil, doma je stejně používám nejraději, ale ve městě, když si chci přetřít pusu, to opravdu není ideální balení. Takže vážení, tyčinka je děsná. Strašná, hnusná a ani omylem se nepřibližuje dokonalosti kelímku. No ale o všem postupně.

Balení je praktické, o tom žádná. Bohužel je to prostě plastový obal, jak jinak taky tyčinku zabalit, že. Takže ano, je to lehké, ale luxusu kelímku se to nevyrovná. Nicméně nevadí, v tomto bodu se fakt nejedná o zklamání. Velikostně vše také samozřejmě hraje ve prospěch kelímku, ale i to je zcela normální a běžné v porovnání podobných dvou variant.



Stejná řada, stejný produkt, jen jiné balení. Pokud toto předpokládáte, netušíte, jak hluboce se mýlíte. Kelímek nádherně voní. Citronem, trošku medem. Tyčinka voní malinko, tak malinko, že to ani já skoro necítím a ona omamná vůne kelímku mi najednou nějak chybí. I s tím se dá žít, přestože tahle skutečnost už mi požitek z nanášení jaksi snižuje. To, co je na kelímku dokonalé, je textura balzámu. Finish, který získáte na rtech, je saténový. Ne úplně matný, ale zajímavě matnolesklý, a tím velmi přirozený a sofistikovaný, prostě nemáte olepenou pusu. No ale s tyčinkou to tak nefunguje, pryč je saténový finish a na puse máte po přetření (musíte přetřít vícekrát, protože pokud přejedete jednou, nemáte na rtech vůbec nic, žádnou vrstvu balzámu, natolik je tyčinka tvrdá, že nepustí napoprvé nic) klasickou lesklou vrstvu jako po obyčejném loji. Zklamání obrovské, leč stále ne to největší. Ano, může to být ještě horší. :)



Když jsem nanášela kelímek, ještě ráno jsem cítila ošetřené rty. Když nanesu tyčinku, po 10 minutách mám rty vysušené. Nejen holé, ale prostě úpně vysušené. Opět (podobně jako při používání hnus balzámků Crazy Rumors) jsem zprvu myslela, že je to jen náhoda a chyba je někde na jiné straně, ale nebyla. Opakovalo se to každý den, až jsem jednou fakt nevydržela a musela koupit něco hodně mastného a hodně výživného (alespoň v mých očích). Možná jsem měla koupit Infadolan a bylo by, ale zamířila jsem do DM a koupila si balzámek jiný.

Nuxe tyčinka mě zklamala na celé čáře, zklamala natolik, že ji nemohu doporučit ani svému největšímu nepříteli a že jich jistě bude dost. :)



V DM jsem koupila Saloos BioKarité balzám na rty. Jsem nadšená již několik týdnů a nyní nemám doma jiný balzám a jsem si téměř jistá, že ho koupím zas. Balení 19ml je obr, vůně a chuť je výborná, dokonale sedí mým potřebám. A je bio. :) Narozdíl od jiných bio balzámků, které jsem kdy měla, a bylo jich docela dost, tento nevysušuje a na rtech vydrží dost dlouho. Texturou mi připomíná spíše nějakou mast než klasický balzám, je tedy těžší a hutnější, ale to je jen jeho plus.




Saloos moc neznám, nikdy jsem ho blíže nezkoumala a snad ani nehodlám, ale tomuto balzámku dávám plný počet bodů, právem si je zaslouží. Dokonalý společník na zimní měsíce, pro mě osobně i na ty letní, protože výživu rtů si v létě užívám stejně jako v mínus deseti.

13 komentářů:

  1. Ano, musím říct, že když jsem si před rokem úplnou náhodou taky tento balzámek od Saloos zakoupila, koukala jsem jako puk! Je to totiž vážně skvělý, to můžu potvrdit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, co ho chválí. :)

      Vymazat
  2. Já jsem si Nuxe v kelímku taky pořídila a přes to všechno co jsi o něm napsala a že je to pravda, tak jsem zjistila, že já prostě nejsem cílová skupina pro tento produkt. Mám ráda na rtech lesklo a mazlavo:-D Ten saténový finish mi prostě vadil. A vůni jsem bohužel cítila jako hořký grep s medem, takže i ta mě odradila. Ale Crazy rumors mi vyhovují, takže by mi asi vyhovovala i tahle tyčinka:-D
    Jinak od Saloosu si na pusu mažu ten jejich multifunkční růžový balzám a ten je taky super;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, tak to by možná fakt mohla. :) A moc díky za tip na multifunkční růžový balzám, jsem skoro nahlodaná ho koupit.

      Vymazat
    2. Určitě ho zkus, já s ním mažu i kůžičku okolo nehtů, lokty, paty, odřený nos, někdy i okolo očí..prostě za málo peněz hodně muziky bych řekla.. A taky se dá na vyzkoušení koupit nejdřív malé balení, které je stejně velké jako ten balzám;-)

      Vymazat
  3. Moc díky za tuto recenzi! Přesně jsem přemýšlela tím stylem, že bych tento balzám chtěla, ale tyčinka je pohodlnější. Teď už vím, že musím pořídit kelímek. A tak jsem ráda za zmínku od Saloosu, moc jsem těm jejich balzámům nevěřila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se nebála říci, že tento Saloos balzám směle konkuruje co do účinku kelímku od Nuxe, jen samozřejmě dělá zcela opačný finish na rtech.

      Vymazat
  4. A ja jsem s ni tak spokojena....100 lidi 100 nazoru. A moje voni docela dost, nekoupila jsi baleni po expiracni dobe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel balení bylo v pořádku.

      Vymazat
  5. Nuxe balzám jsem koupila vloni na podzim - inspirace
    ze zdejší recenze - a je opravdu super. Tyčinku jsem několikrát málem koupila na Krása.cz a ještě, že jsem to neudělala! Díky za dnešní recenzi.
    Z vlastní zkušenosti mohu doporučit Alverde balzám na rty jak v měsíčkové, tak ve vanilka- mandarinka verzi, za 39 Kč má člověk kvalitní produkt bez parafinu.

    OdpovědětVymazat
  6. Saalos BioKarité mám doma také a musím říct, že jsem s ním byla stejně spokojená jako ty. Jediná nevýhoda, je krátká spotřební lhůta, jelikož je Bio, tak krátce po vypršení, začal krystalovat a zapáchat. Bohužel jsem obr balení do té doby nestihla spotřebovat, takže myslím že kdyby prodávali balení o půlku menší, určitě by mi to stačilo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nuxe v kelímku jsem si pořídila na základě tvé recenze a jsem nadšená. Lepší už hledat nebudu, jsem spokojená moc. Mažu si pusu večer před spaním a ráno ji mám hebounkou, balzámek je jěště tam.
    Po tyčince jsem pokukovala taky, do kabelky, ale ušetřilas mně peníze.
    Takže za mě - Nuxe v kelímku, musthave product. :-)

    Díky, aangie.

    OdpovědětVymazat
  8. Jej, já ostuda, chtěla jsem napsat reakci, ale i když hodně čtu, málo komentuji, takže jsem hodila odkaz do wishlistu (protože kelímek po tak pochvalné recenzi určitě chci vyzkoušet) a už pak nic nenapsala. Syp.. syp.. další hrstka popele;).

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)