Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 1. 2013

Mrs. Crocodile

V novém roce začneme pěkně pomaloučku a zlehka, skoro bych řekla, že budeme našlapovat po špičkách a že to v těchto botkách jde pěkně potichounku...

Začala jsem před mnoha lety modelem Cayman jako většina z vás. Pak jsem přidala Mary Jane. V úplných začátcích to byly snad jediné dva průkopnické modely, které se od značky Crocs daly snadno sehnat. No a pak se vše rozjelo a modelů přibývalo a stále přibývá poměrně velkou rychlostí. Já však dlouho byla věrná Caymanům a poslední dva roky jsem dokonce žádné Crocsíky doma neměla. Až nyní jsem neodolala a přinesla si domů tyto Lenory (pro mě navíc i nomen omen :) ). Moc se mi líbí barevná myší kombinace i tvar. Těším se na léto.

A jak jste na tom s Crocsíky vy? Máte doma nějaké? Klasiku, či něco méně tradičního? Nebo patříte do té skupiny, která by si v životě na nohy podobné beztvaré a asexuální boty nevzala?



12 komentářů:

  1. Já Crocsy miluju jako papuče kolem baráku a po domě. A mám troje, měla jsem čtvery, ale Bela mi jedny sežrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesné, kolem baráku jsou nej, já v nich plánuju chodit před dům na pískoviště.

      Vymazat
  2. Také je mám ráda- jako botky okolo domu - v létě se v nich promenáduji i po naší vesnici. Mám jediné - šedé Mary Jane, mám je asi dva roky a jsou pořád jako nové...už jsem i uvažovala o dalších,právě místo papučí, zatím na ně ale nedošlo:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem Caymany lehce nosila do města, nyní v nich spíše jezdím na chatu nebo podobně. Ale ty novější modely jsou už vážně krásné a jemné, takže v nich bych klidně zas do města vyrazila a bylo by mi jedno, že jsou to prostě furt jen gumové boty.

      Vymazat
  3. Já vím, že někdo řekne, že jsem buran, ale já v nich jdu klidně po Praze-mám na nich spoustu ozdobiček a jsou pohodlný, protože nemám gumovou klasiku, ale tu pěnovou řadu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to vážně asi ty nejpohodlnější boty, které jsem kdy měla.

      Vymazat
  4. Ja mam doma Crocs Ballerina, ale chodim v nich jen tak okolo domu, na terasu a do zahrady. Kdyz si je vemu treba na vychazku se pesem, mam z nich tak zvlastne unavene nohy nebojak bych to popsala. Ale jsou skvele tim, ze se daji umit po proudem vody a jsou jak nove :) A taky to ze je nazuji a vyzuji ve 2 vterinach. Do mesta bych v nich ale nesla ani za nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě jsou hodně pohodlné a protože stárnu a to pohodlí začíná bohužel vítězit nad stylem, klidně v nich do města půjdu, i když jsem je s tím úmyslem nekupovala.

      Vymazat
  5. Ja mám doma Crocs balerínky a sú skvelé. Rada ich nosím do mesta, pretože sa v nich skvelo chodí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou krásné :) Já crocs miluju na doma, hlavně protože jsou tak poholdné!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je nás takových víc.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)