Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 1. 2013

LANCOME Color Design Lipstick in Trendy Mauve

Se značkou Lancome je to u mne takové napůl. Už od chvíle, kde jsem začala brousit i mezi dražšími kosmetickými značkami, o Lancome vím, a to hlavně díky Inés Sastre. Tahle ženská je nádherná sama o sobě, ale v reklamách na rtěnky byla pro mě úplným zjevením. Její nádherné, pikantní a smyslné rty v perfektních červených odstínech mě spolehlivě přitáhly ke rtěnkám Lancome. 


Když se dnes kouknu na některé kosmetické kampaně, docela postrádám podobnou klasickou krásu.   Jak může třeba kampaň Rimmel něco prodat??? Ale zpět ke rtěnkám Lancome. Zkusila jsem jich plno v různých barvách, ale bohužel si nepamatuju ani jedinou, která by mi vyhovovala. Všechno to bylo vysušujícíc a cuckující, takže jsem pomalu přestávala značce cokoliv věřit. I když mají skvělé makeupy a rtěnky, díky rtěnkám a nic moc stínům jsem Lancome prostě docela dlouho ignorovala.

Až donedávna. Náhodně jsem se proklikala k recenzi na nude rtěnku, která se mi podle fotek opravdu líbila. Recenze vyzněla tak strašně pozitivně, až to bylo podivné. Asi bych se ani tak nechytila, ale v recenzi zaznělo přesně to, co píšu o něco výše. Bylo tam, že je to po dlouhé době první dobrá rtěnka od Lancome. Tak se šlo nakupovat :)
Rtěnku Color Design v odstínu Trendy Mauve jsem sehnala až ve třetí parfumerii. Dozvěděla jsem se od zmatené obsluhy, že snad řada sestává z několika textur s různými finishi, ale slečna si nebyla jistá ani tím, kde je nahoře a kde dole, takže se budu věnovat pouze téhle svojí. 
Omluvte, prosím, mé horší fotky. Mám velké foťáky v servisu a malý automat mi bohužel v zasněženém zimním světle moc věrně neslouží.

Balení je drobné, velmi kvalitně provedené, což oceňuji, protože rtěnky nude barev tahávám dost často jen tak v kapse džínů. Soudečku-podobný obal se otevírá malinko překvapivě - krátká část obalu obvykle skrývá výsuvnou část rtěnky, zde je tomu přesně naopak. Dlouhá část tvoří pouze čepičku a celé tělo rtěnky držíte v té kratší části. Myslím, že to dělá rtěnku ještě odolnější běžnému kabelkovému používání.



Barva rtěnky vypadá na fotce všelijak, jen ne věrně. Zde asi málokdo z vás vidí nenápadku růžové barvy, že? Ale skutečně to je ona :) Nebojte se hnědé ani jiné zemité barvy. Skutečně jsem koupila slézově růžovou rtěnku. Nejde o klasickou nude - rtěnka není béžová, mrtvolná ani tělová. Je to nositelná barva, která udělá mému typu pleti MLBB (my lips but better).


Na následujícím hodně silném swatchi vidíte, že barva je opravdu jemná a dorůžova tónovaná.



Z fotek by se možná zdálo, že je rtěnka úplně nijaká, ale na následujícícm kontrastu přesně vidíte, jak milou barvu jsem si koupila. Najednou ani stopa po hnědé, převažuje tělovo růžová a skutečně i mauve. Původně jsem si myslela, že se s názvem docela spletli, ale zdá se, že věděli, co říkají :) 


Tak fajn - barevně jsem spokojená a rtěnku bych rozhodně unosila - ale co textura a vysušování? 


Mám být stručná?

SUPER! Skutečně jsem překvapená. Mile a příjemně. Mám rtěnku, kterou klidně nosím i místo balzámu, ale která navíc i dost dlouho drží, aniž by mi vysušila rty. Sama o sobě není moc tekutá, hydratační nebo klouzavá. Ale jakmile nanesete na rty, přisedne, pečuje a sedí. Necuckuje! Drží. 
Je to takový ten válečný kůň. Mám ji s sebou skutečně dost často, i když jdu třeba za kamarádkou fotit její psy. Tahám ji v džínách, mívám ji i na lítačku s dětmi, na návštěvy doktorů a nákupy potravin. Neruší, nijak výrazně nerazí v obličeji, nemusím ji skoro hlídat, protože se nerozpíjí, ale jsem díky ní pořád tak trochu upravená. Doporučuji vám všem, kouknout se na ni nebo její souputnice z řady Cream. Je mi jasné, že mauve podtón nemá ráda každá z vás, ale jistě bude na výběr i z jiných odstínů. Já jsem od Lancomu už po všech těch propadácích nečekala podobný sukces, ale na tomto kousku se vytáhli! Netuším, jaké jsou ostatní rtěnky z nové produkce značky, ale je dost možné, že je otestuju. 

Pokud by se vám nechtělo platit za klasické balení, můžete se po tomto odstínu poohlédnout v levném reklamním obalu. Nik je našla na MMB za nějakou úplně směšnou cenu. Já tato balení moc ráda nemám, protože nedrží v kapse a samotnou rtěnku klidně kompletně zničí. Ale v případě, že si nejste jistá tím, že vám odstín sedne, je to super varianta, kterak ušetřit.

Přeju vám krásný vstup do nového týdne!



22 komentářů:

  1. Tento odtieň sa naozaj vydaril. A máš krásne pery :).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi rtěnky Lancome moc nevyhovovaly, navíc mi vadila parfemace. Tento odstín vypadá božsky, moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám od Lancome jen dvě rtěnky z řady Rouge in Love, ale jsou mé nejoblíbenější, splňují přesně to, co od rtěnky chci: dlouhotrvající (výrazné barvy trošku "stainují"), lehlé, že na rtech nejsou vůbec cítit, nerozpíjí se, když už mizí, tak rovnoměrně, hydratují a intenzita odstínu se dá korigovat. Ano, pro mě HG produkt :)).
    Které pro tebe byly propadákem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sirii, já už si nevzpomenu na názvy rtěnek, co mi nesedly.

      Vymazat
  4. No ja som s ruzmi Lancome tiez tak pol na pol. Vzdy som sa nechala reklamou, predavackou alebo sama sebou nalakat na nejky odtien z roznych rad, a vzdy som mala jeden problem - zakazdym som ich velmi rychlo spapkala. Takze z mojho pohladu slaba zivotnost. Tvoj odtien sa mi velmi paci, ze by som zase zhresila?! Podobka

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je dost dobrá. Přesně takové odstíny mám ráda. A funkčně to je zřejmě taky pecka... Tož, píšu si na seznam. Celkem se mi zamlouvá i pár dalších odstínů, ono to vůbec vypadá jako fajn kolekce rtěnek "na každý den". :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že máš pravdu a zatím se snažím do této kolekce nepronikat :)

      Vymazat
  6. Na fotce na ruce to vypadá, že by s tím šly zdařile simulovat modřiny. :-D Zvláštní barva, růžové tam nevidím ani stopu... Na mě by byla určitě moc teplá a patrně i moc světlá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dee, na modřinu tam přece jen cosi chybí. Nebo se mi barví jinak než tobě :) Jasně, že nesedne všem.

      Vymazat
  7. Mě nadchla ta barva, naprosto úžasná! 3el by sem hodit odkaz na mimibazar? Nemohu tam tyto rtěnky nikde najít :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to Nik přihodí, ale nevím, co jiného poradit, než zadat název do hledání. Možná už ji prodali?

      Vymazat
    2. Tak název do hledání jsem kupodivu zadávala :) Bohužel mi to vyjelo pouze odstín Poodle Skirt...ale koukala jsem na Jahodě, a tam ji mají za 430Kč, což se pořád ještě vyplatí, tak váhám, zda objednat, ikdyž na zkoušku by mi stačilo i minibalení. Mě ta barva prostě uchvátila.

      Vymazat
    3. Na MMB už nyní není v nabídce, koukala jsem se. Zkus ebay, tam je těchto GWP balení jistě mnoho. Já si ji nakonec koupila na tom MMB a jen upozorňuju, že to není minibalení, je to klasická velikost, jen jiný obal, který mi ale kupodivu velmi vyhovuje, takže se ho neboj a směle kupuj.

      Vymazat
    4. Děkuju, jdu mrknout.

      Vymazat
  8. Přesně tuhle jsem si koupila cirka dva týdny zpátky ve slevě na jahodě (mají ji ještě teď, ale už dvakrát tak dražší, než se podařilo ulovit mně, třeba ji zase někdy dají do akce) a jsem z ní nadšená. Přesně jak píšeš, Nuf, perfektně drží, nevysušuje - jen na tu barvu si budu muset trochu navyknout, na mě je to pořád ještě tmavé:), jsem rtěnkový začátečník a na jahodě u ní mají fotku v neodpovídající, béžové barvě, na jakou si tak normálně troufnu. Ale i když si ji jen jemně naklepu do rtů, vydrží víc, než cokoliv, co jsem kdy zatím zkoušela (jasný, u mě to velkou výpovědní hodnotu nemá:). Na stránkách jsem si našla i barvu, do které bych šla za plnou cenu, tak budu šetřit a doufat, že bude mít stejné vlastnosti. Jsem moc ráda, že moje první zkušenost s Lancome rtěnkami byla pozitivní, když, jak píšeš, to žádná samozřejmost není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni na Jahodě barvy neřeší, to je problém. A rozhodně s tebou souhlasím ohledně výdrže, opravdu krásně nastainuje rty.

      Vymazat
  9. To já mám zatím se rtěnkami od Lancome jenom samé dobré zkušenosti. Moc jsem jich nezkoušela, respektive mám jenom dvě - Rouge in Love a pak ještě L'Absolu Rouge a obě jsou teda moc fajn.
    Tenhle odstín je teda moc hezkej, na rtech vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  10. Libi se mi!:) Ja mam bohuzel malou pusu, uzke rty, tak si takove odstiny nemuzu dovolit a muzu jen koukat..

    OdpovědětVymazat
  11. Excellent blog. Must be bookmarked:)
    My blog post ; limo

    OdpovědětVymazat
  12. Hello everyone, it's my first pay a visit at this web site, and post is in fact fruitful in favor of me, keep up posting these articles.
    Look at my web-site grumpy cat

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)