Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 1. 2013

L'Action Semipermanent Touch Up - semipermanentní řasenka

A zase nám sněží. Je to super pro děti, pro potěchu oka, pro lyžaře.... Již méně skvělé je však sněžení pro můj oční makeup. I když mám jen malinko řasenky, spolehlivě mi vletí do oka ta největší vločka.  Takže se v těchto sněhových dnech nelíčím, případně se spoléhám jen na rtěnku. Ovšem kdyby to šlo a moje oči by mohly vypadat výrazněji i tak, samozřejmě bych byla moc spokojená.

A tak jsem si v Rossmanu koupila tento balíček, ve kterém byla uzavřena semipermanentní řasenka a barva na obočí. Barvu na obočí teda nemám v plánu ani vyzkoušet, ale řasenka mě strašně zajímala.

Podle popisu jde o odolnou barvu, která vydrží několik dní a postupně dodává pigment. Na obalu je jakýsi diagram 2 days - 5 days, který nechápu. Použití má být snadné - nanést, nechat zaschnout. Celý popisek mě spíš zmátl, takže jsem se rozhodla, že mám prostě řasenku, která mi obarví řasy. Nechci si myslet, že by existoval produkt, který se má nanést na řasy a tam nechat 2 dny. Nebo snad 5 dní? Obal to naznačuje, nebo jsem jen možná nahlouplá a neměla bych si tak důležité texty číst při pracovním telefonátu. V každém případě jsem si řekla, že je to myšleno tak, že nalíčíte jeden den (večer jako hodné holčičky odlíčíte), pak jste obarvené, a líčíte pak třeba zase až za 3 dny. To je mi milejší než představa, že nanesu v pondělí a umyju ve čtvrtek...  


Na balení oceňuju hlavně ten sáček, jediná jistota, že jsem první, kdo řasenku otevírá... Jinak celkem standard. Žádný velký luxus, ale ani nic urážlivě šuntového. 




Jeden konec řasenka, druhý barva na obočí. Obal je průhledný a je vidět, kde je kolik barvy, což u řasenek není obvyklé, a řekla bych, že s postupujícícm časem to může vypadat docela odpudivě a nevábně. Nebo že by někdo chtěl vidět ubývající a vysychající obsah? Možná.



Kartáček řasenky je gumový a poměrně ohebný. Docela dobrý, řekla bych, i když jinak gumáky extra nevyhledávám. Nutno říct, že o kartáček a efekt mi dneska až tak moc nešlo, takže jsme zatím vlastně v plusu :)


Protože obočí si černit nebudu, dávám pouze detailní fotografii. 
Svoje obočí si nepravidelně barvím profesionální barvou na obočí v hnědé nebo hnědošedé barvě. Abych byla zcela upřímná, nemyslím si, že se černá barva hodí k barvení obočí, pokud nejste ohnivá jižanská kráska. Já jsem barevně tmavší průměr a věřte mi, že měkká hnědá je pro mě ideální :)

Mé nahé oko jste už měly tu čest vidět, takže repete :) Krátké a světlejší řasy. Věřím, že některé z vás by takhle bez řasenky ven nešly :) 




Po aplikaci semibarvičky. Musím říct, že jsem byla docela spokojená. Řasy zvýrazněné slušně, stačila jedna vrstva. Řasenka má gelovou texturu, což je vidět na fotkách výše, a pracuje se s ní velmi snadno a pohodlně. Byla jsem příjemně překvapena.



Přes celý den jsem už ale tolik spokojená nebyla. Test produktu jsem pojala docela poctivě, šla jsem si zacvičit a s potem jsem pak ručníkem lehce vzala i oko (obvykle to nedělám, takže se dá říct, že test byl až extrémní). Ke konci hodiny jsem měla pod okem šmouhu. Řasenka se nedrolila, ale malinko se mazala. Opakuju ale, že jsem jí dala fakt až zbytečně zabrat. Jenže to je jejich chyba, když na obal napsali, že je to odolná barva a mám ji mít pár dní, no ne?

U odličování jsem už byla otrávená, musela jsem totiž použít dvoufázové odličovadlo, které jinak obecně nesnáším. Nekupuju si líčidla, na která je dvoufáz potřeba. Na tento produkt jej potřebuju. Co vám z toho vychází? Půjde... 
Tohle je samozřejmě moje chyba, protože tam píšou, že jde o voděodolný produkt. Toho jsem si všimla až teď, při psaní recenze - to víte, nakupujte s dětmi, které vás táhnou k bonbónům...

A teď to hlavní, o co mi šlo. Barví?
Fotky jsou horší, protože jsem fotila večer po odlíčení, ale...
BARVÍ.
Možná mi musíte díky fotkám věřit, ale na holý pupek slibuju, že večer byly řasy fakt černé po celé délce. Při podrobném zkoumání opravdu byly černější a opticky delší. Samozřejmě, že oko díky tomu extrémně výrazně nevypadalo. To bez klasické řasenky ani nejde.

Přiznávám se, že testování proběhlo jednorázově. Nalíčila jsem se pouze jednou. Doufám, že mi to pro tentokrát odpustíte a pochopíte, že jsem už nechtěla víckrát absolvovat mastné odlíčení, které mi dráždí oko. 





Kdo chcete adoptovat semipermanentí řasenku, napište si na mail :) U mě se nezabydlí, protože fakt nesnáším to odličování. Ale funguje!
A já zase budu pobíhat světem nenalíčená, co už se mnou :)

Mějte se krásně a moc se neklouzejte!

13 komentářů:

  1. Hani, já jsem tedy nějak nepochopila, o co ti u tohoto produktu šlo a proč nejsi spokojená, když to splnilo to, co to slibuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tiez mam rovnaku otazku :) A pripomina mi to zname: zeny nevedia, co chcu, ale neprestanu, kym to nedostanu :)

      Ale pocitovo to tak nejak chapem, ono ja tiez v urcite dni preventivne pouzijem vodeodolnu maskaru, funkcne to je, ale pri odlicovani nadavam sialene, hlavne, pokial prave nemam doma taky odlicovac, ktory si s vodeodolnostou poradi bez problemov.

      Vymazat
    2. Jsem celkem spokojená. Řasy jsou nalíčené pěkně a řasenka barví. Akorát jsem přehlédla voděodolnost, která mi nevyhovuje.
      A přesně to taky píšu.

      Vymazat
  2. To je zajímavé. :) Ovšem ta černá na obočí je dost děsivá...

    OdpovědětVymazat
  3. A mě teda tato recenze nalákala, protože se běžně odličuji oliváčem, mohla bych tedy adoptovat tento kousek?:)
    dandula6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To odličování je teda pruda, ale zase teda mise splněná, ne? Teoreticky by se stačilo nalíčit až za tři dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, kromě odlčování je to fajn věc.

      Vymazat
  5. Tato značka běžně dělá barvy na obočí a řasy a u této řasenky jsi myslím že jde o to že obsahuje semibermanentní barvu na řasy. Třeba semipermanentní barva na vlasy=přeliv. Takže tady to vypadá že máme řasenku a přeliv v jednom. A to 2 day = 5 day je podle mě že 2 dny se líčiš řasenkou a 5 dni ti vydrží barva na řasech. Ale to jenom hádam, potřebovala bych mrknout na obal. Každopádně je to zajímavá věc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přesně tak to asi bude. Jak říkám, věcička je to fajn, ale já jsem na ni pohodlná a nějak mi zcitlivěla pokožka kolem očí, jak hodně dělám v práci i doma s chlórem, takže odličuju jedině micelárkou.

      Vymazat
  6. Zrovna dneska jsem se kolem toho v Rosmannu motala.. A možná se pro to vrátím, protože jsem to nezkoumala nijak důkladně, mě zase táhnul pryč chlap :)) Poslední dobou jsem nějaká líná a ty řasy moc nelíčím, takže v podstatě pak nemám oči, ale zase jsem přirozeně krásná, haha.. Takže tohle by mohlo být řešení, aspoň částečné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to odličování mi asi vadit nebude, teď mi stojí v koupelně 2 dvousložkové odličovače, tak se na ně nebude aspoň jen prášit..

      Vymazat
  7. Tak já se přiznám, že jsem od téhle řasenky taky čekala drobet víc. No jo, byla jsem zvyklá na permanentní barvy ze salonu a lákalo mě vyhnout se téhle dost nepříjemné procedůře a přitom mít na několik dní krásně černé řasy. (Obzvláště poslední návštěva byla drobet drastická - půl hodiny ležet se zavřenýma očima - pohodlíčko, ale pak deset minut mrkat do oslnivý zářivky nad váma, zatím co vám do očí stříkají roztok a štěkají po vás, jak vás může bolet koukat do tý zářivky a nechat oči otevřený...) Takže černé jako ze salonu pak nejsou, ale jako běžná řasenka je rozhodně dobrá, snad postupně efekt nastoupí.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)