Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 1. 2013

Hitparáda 2012

V dnešním postu si trochu zarekapitulujeme. Ukážu vám produkty, které jsem do svého beauty rituálu (ať už toho dekorativního, či toho pečujícího) zařadila právě v roce 2012, po většinu daného roku jsem je používala a nadále jsem jim věrná. Takže očekávejte jen opravdové stálice, žádné novinky. Proto se tu třeba neobjeví nic od Guerlainu, přestože mnoho věcí považuji za dokonalé, mám je teprve krátce a do tohoto postu se jednoduše nehodí.

Původně jsem chtěla začít dekorativou, ale nakonec začneme péčí. Tato kategorie bude zastoupena pouze dvěma produkty, protože v oblasti péče o pleť vůbec neexperimentuju a do stálého arzenálu mi málokdy přibude něco, z čeho jsme paf.

O Embryolisse jsme už s Nuf obě psaly. Nevím, jak u ní, ale pro mě je to krémový musthave. Jak UK beauty guru Wayne Goss trefně poznamenal, u něho totiž vůbec nejde o to, co obsahuje, ale právě o to, co neobsahuje. Je to totiž tak obyčejný a základní krém, že ho málokterá pleť nesnese. V tom tkví jeho právé kouzlo. Takže všem, kteří ho ještě nevyzkoušeli, doporučuji, aby se co nejdříve nechali okouzlit.



Značku Alverde já osobně zcela opomíjím, protože tak nějak celkově opomíjím celé DM (celkově celé - moc pěkná tautologie, Nik, fakt učitelka češtiny). Na tento olejíček jsem ale narazila u bebe na blogu a řekla si, že ho vyzkouším. Vůbec mě nezklamal, naopak mě nadchnul. Vůní i tím, co umí. Daleko lepší než OPIkový Avoplex.



No a to je z oblasti péče vše, vážení. Sama jsem trochu v šoku, že je ten seznam fakt tak titěrný, ale prostě víc toho v minulém roce nepřibylo. V oblasti dekorativy budu o něco plodnější, slibuju.

A začneme hned od podlahy, tedy od podkladu. Loni jsem objevila díky Verunce svého miláčka  MAC Face and Body Foundation. Furt ho tady chválím, používám ho v každém svém FOTD (aby taky ne, jiný foundation doma ani nemám), ale ještě stále jsem mu nevěnovala samostatný post. Tak snad letos.



Od podkladu se přesuneme o vrstvu výš. I tam jsem letos narazila na poklad. Poklad stojí 90kč a seženete ho v každé druhé drogerii. O NYC Smooth Skin Pressed pudru jsem zde psala již také, nahradil mého předešlého favorita MAC Blot Powder, za nějž se mi popravdě nyní už vůbec nechtějí vyhazovat love.



Pokud nechci dokonale matnou pleť, sáhnu vždy po mega piksle Chanel Poudre Universelle Libre. Mám odstín 030 Natural a je to takový střed. Pudr je nicméně natolik jemný, že barvu skoro žádnou nepřidá, takže pokud bych zvolila odstín jiný (na obě strany barevného spektra), asi by se nestalo vůbec nic. Jsem zvědavá, jak dlouho mi piksla vydrží, protože jak je o mně známo, já pudry jím, tedy co jinému vydrží rok, já mám za dva měsíce fuč. Tomuhle krasavci ale dávám delší životnost, balení je opravdu mega.



Další vrstvičku zastupují bronzery a tvářenky. Letos jsem byla naprosto razantní a otočila o 180 stupňů. Vyházela jsem všechny tvářenky a nahradila je bronzery. Z nich jednoznačně nejvíce vyčnívá Christian Dior Nude Tan v odstínu 002 Sunlight. Kdo ho nemá, ať si ho okamžitě naběhne koupit, bylo by trestuhodné ho minout. :)


Dlouhá léta jsem byla věrná Primer Potionu od Urban Decay a měla jsem ještě to staré balení. Právě pro jeho vysoký věk jsem se ho rozhodla nahradit novým kusem a musím říct, že jsem naprosto zklamaná. Změny dostálo nejen balení, ale hlavně obsah a textura, která je nahony vzdálena té původní. Navíc na novém UDPP mi stíny prostě nedrží. Proto letěl a já zakotvila u neméně slavné konkurence Too Faced a jejich Shadow Insurance.



Ze stínů nesmím zapomenout na dokonalou paletu Chanel Premier Regard. Naprostý základ barev, s nimiž si při troše dobré vůle dokážete vystačit.


No a nyní se přesuneme od Chanelu na opačný konec barikády. Já fakt miluju highendové značky, ale u těchto kousků musím uznat, že jak jsou levné, tak jsou výborné. Mluvím o tužkách Catrice. Ať už se jedná o konturky na rty, tužky na oči či na obočí, od té doby, co jsem je čirou náhodou vyzkoušela, chodím pro tužky jen do Rossmanna k této značce.



Celý přehled zakončím značkou, kterou jsem si velmi oblíbila a o které jsem to tu už několikrát také napsala. Revlon a jejich Colorburst řada. Dokonalá. Perfektní. Skvělá. Tečka.



A co kosmeticky dal rok 2012 vám?

22 komentářů:

  1. Určitě mi toho dal kosmeticky hodně, ale nejnadšenější jsem zatím asi z Nuxe- a ano, díky vašemu blogu:-D
    Ale s tím UDPP mě teda děsíš, já mám ještě rozdělané staré balení, ale už připravená dvě nová..TF používám taky, ale nepřijde mi tak dobrý, takže jestli jsou nové PP ještě horší než ten, tak budu asi hodně plakat:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám novou UDPP a přijde mi stejně dobrý, jako byl předchůdce. Dokonce kvůli němu nemůžu mít micelárky Bioderma, protože mi díky UDPP neodlíčí stíny...

      Vymazat
    2. Aha, tak jsem zvědavá jaký kus budu mít já:-D

      Vymazat
    3. Obě balení se u mě lišila hlavně texturou. Původní UDPP byl takový jemný, skoro jak našlehaný fluidík. Nový je tuhá pasta, která se špatně díky hustotě roztírá a hlavně na ní drží vše tak dvě hodiny, což je pro mě totéž, jako bych si žádný primer nedala. Odlíčí se tedy sám ještě na oku. :)

      Ale myslím, že je to prostě jak se vším - mohl to být klidně jen špatný kus, ale já vím, že ho už určitě znovu nekoupím, i kdyby ten můj byl jediný špatný kus an světě.

      Vymazat
  2. A mě vždycky tak moc potěší, když čtu, že ti Face and Body vyhovuje. Juch! :)
    Pavli, ovšem nalákala jsi mě na ten bronzer (mmch. s tvářenkami to teď mám podobně) a taky na krémový musthave. Jdu pátrat... :)
    Jo a tyhle Revlon rtěnky jsou vážně super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, nebýt tebe, tak bych si asi FB sama nikdy nekoupila, a připravila bych se tak o nej makeup, co jsem zatím měla. A bronzer určitě zkus, zrovna prý tento odstín je takový univerzální a nejvíce oblíbený, já původně šla pro jiný, ale skončila také u tohoto.

      Vymazat
  3. tak můj loňský kosmetický rok byl obohacen právě Embryolisse..a jsem nadšená!!! inspirovala jsem se holky u vás na blogu a během nejbližší návštěvě Paříže vybrakovala lékárny :) krém je skvělý, mám citlivou pleť, už taky notně přes 30, takže jednoznačně můj "musthave" v péči

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy nás potěší, když někoho inspirujeme a hlavně když to potom dotyčné osobně sedne, takže tady jsme moc rády! Takový obyčejný krémík a jak pleti prospívá, že.

      Vymazat
  4. Ten brozner je krásný, ten jsem u tebe ještě ani neviděla! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se objevil v nějakém FOTD, ale máš pravdu, samostatnou recenzi jsem o něm ještě nenapsala, stále se na to chystám. Ale moc krásně o něm psala třeba Dašulka.

      Vymazat
  5. ten alverde olej si asi budem obstarať... stres dal nechtom zabrať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty drogerkové značky moc nemusím, takže Alverde jsem vždy míjela, ale uznávám, že se tam dají najít poklady a tento olej mezi skvosty rozhodně patří.

      Vymazat
  6. Face&Body mám a sedí mi, jen se přes něj nemůžu pudrovat, dělá to pak neplechu. Dnes mi ale přišel Missha BB krém, tak uvidíme, co on a pudr :)
    Jinak Shadow Insurance se mi slévá, možná něco dělám špatně..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přes FB dávám právě pudr NYC a je to super. Co se SI týče, třeba máš prostě jen špatný kus, jako to bylo u mě s novým UDPP.

      Vymazat
  7. Pudr NYC a Chanel Poudre Libre (také jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží :D) naprosto zbožňuji ! Dříve jsem se musela několikrát za den přepudrovávat, ale s touhle kombinací není potřeba. Chanelem zafixuji make-up a pudrem od NYC se během dne max dvakrát přepudruji. Také jsou to moje objevy 2012 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme téměř totožné. Jsem ráda, že i tobě tyto pudříky vyhovují.

      Vymazat
  8. Kolem Embryolisse jsem na ebay kroužila už několikrát, tak snad letos ho konečně koupím. NYC pudr jsem taky myslím poprvé koupila na tvůj popud :-) Face and Body jsem měla taky ráda, ale teď se odhodlávám poslat ho do světa, třeba v zimě ho vůbec nemůžu mít, mám pleť strašně citlivou a pálí mě :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Embryolisse určitě vyzkoušej, právě na citlivou pleť bych ho viděla jako ideální volbu. FB já můžu celý rok, jsem za to fakt vděčná, protože by se mi na zimu jiný makeup nechtělo hledat, jsem v tom děsně líná, pokud něco sedí, tak u toho zůstávám a nehledám dál. Takže přeju šťastnou ruku při výběru něčeho na zimu, i když myslím, že ty máš zásoby veliké a z čeho vybírat rozhodně máš. :)

      Vymazat
  9. Face and Body si chystám koupit už dýl, ale stále čekám na Tvoji recenzi... nevím, jestli i útratu chci ospravedlnit tím, že mě nahlodal někdo jiný :D nebo se jen chci ujistit, že je to dobrá volba. Takže i já říkám... letos už teda snad! :D Mimo to mám dalších 7 make-upů na spotřebování a 5 pudrů. Ten NYC na Váš popud a myslím, že ho v blogosféře chválil i někdo jiný, taky ho přirovnával k tomu MACíkovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že zrovna Peťulka nad tebou psala o NYC nedávno na blogu. A s recenzí na FB se vynasnažím, letos tedy určitě. :)

      Vymazat
  10. Mrknu na ten pudr. A tuzka na oboci od Catrice je nejlepsi co jsme kdy mela, a ze jsem mela MAC a Armani tuzku. A za ty penize...

    OdpovědětVymazat
  11. velmi by mě zajímala samostatná recenze na ten Dior Nude pudr, používáš ho i na celý obličej nebo jen na tváře?
    super článek, skvělý výběr!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)