Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 1. 2013

GUERLAIN Shine Automatique 265 + speciální GIVEAWAY k příležitosti kocouřích narozenin

Dlouho jsme tu neměly nic od Guerlain, co říkáte, dámy? :) :) :)

Možná si pamatujete moje nadšení z krémové Rouge Automatique, zmínila jsem se, že mám chuť zkoušet tyhle rtěnky dál. Tentokrát se mi dostala za drápek rtěnka z řady Shine. Plánovala jsem si ji jako sváteční a hlavně štědrodenní rtěnku, protože barva 265 se mi zdála pro tyto účely ideální. Tak nějak je tohle barva, po které sahám skoro vždycky. Nositelná červená, malinko tmavší, možná malinová. Taková ta moje, když na chvilku zapomeneme na to, že ta úplně nejvíc moje je úplně jinak červená. To mi to dneska zase jde... 


Balení jsem pitvala minule a nechám jen na vás, zda se vám líbí. Já jsem mu nakonec docela propadla - to, co jsem mu vytýkala (tedy špalek v ruce a nutnost vysunutí velké části rtěnky), jsem tentokrát vůbec neřešila a nepocítila. Je to samozřejmě intenzitou odstínu.
Barva 265 je nádherná! Vánoční, sváteční, večerně červená, malinko tlumeně až decentně, obsahuje spoustu vícebarevných červených a zlatých třpyteček. No, pohádka!


Zatímco Rouge Automatique je úžasně krémová a barevně velmi intenzivní (což zbožňuju), Shine Automatique je hydratační balzámek, který barvu dávkuje dost opatrně. Pokud jste si při pohledu na moje fotky řekly, že to je výrazná barva, velmi jste se spletly.


Tohle je rtěnka pro rtěnkové začátečnice, pro milovnice lesků nebo doplněk k výraznému líčení očí.  Byla by skvělá pro každodenní běhání, když chcete mít krásné rty, ale nemáte morál na stálé kontroly v zrcátku. Focení swatchů jsem tentokrát několikrát opakovala, abych docílila reálných fotek. První lehčí nátěry nebyly vůbec vidět, protože ten lehký dotek barvy mi vyžral foťák. Takže bylo repete a dost jsem přitlačila. Vidíte barevné odlesky? Podívejte se ale ještě jednou a uvidíte i to, co moc nemusím - barva se poněkud trhá. Jakoby se netvořila souvislá vrstvička. 


Na rtech naštěstí nesouvislá vrstvička není skoro vidět a hlavně je rtěnka kvalitní, textura je hlaďounká a hydratující, takže na rtech vypadá i po několika hodinách velmi pěkně. Na další fotce opět snaha zachytit odlesky - na ostrých fotkách mi to nevyšlo, tak musíte kouknout na rozmazanou :)


Jak vidíte, výsledné líčení je lehounké a šťavnaté. Výdrž není omračující, tak, jak tomu u rtěnek leskového typu bývá. To mi naprosto nevadí, protože s takovou rtěnkou se nalíčím kdykoliv i poslepu a nic se neděje. V tuto chvíli se najednou balení ukázalo být velkým plusem - jednou rukou vytáhnete rtěnku z kabelky, mezi dvěma slovy nebo úsměvy poslepu olíznete rty, a šup se rtěnkou zpátky. 
S krémovou kolegyní z řady Rouge Automatique by to určitě bez zrcátka neklaplo.



Můj souhrn? Hmmmmm, víte. Já jí nemám, co vytknout. Trhání barvy souvisí s texturou a uživatelsky ničemu nebrání. Barva je krásná, třpytečky nedrhnou... Nicméně já si tu rtěnku nenechám, protože jsem byla naladěná na nějakou dospěláckou pecku (a hlavně jsem ji vzápětí dostala, takže tato chudina upadla v nemilost). Je to samozřejmě celé moje chyba, vždyť už na obale stojí, že kupuju hydratační lesk...
Pokud se vám některé rtěnka líbí, napište si o ni :)

-------------------------------------

A teď ke druhé části dnešního titulku. GIVEAWAY! Kdo by je neměl rád :) 

Protože zítra má náš kocourek Tom 1 rok, vidím to na oslavu. A chci, abyste z toho taky něco měly...

Firma Creed, provozovatel www.bezobalu.eu našemu blogu věnovala do GA úžasná sluchátka ifrogz® EarPollution Nerve Pipe Flowers v hodnotě 750,- Kč! 
Dostala jsem na výběr z několika typů a barev a vybrala jsem pro vás tato - strašně se mi zalíbila a doufám, že se líbí i vám.

NervePipes jsou lehká, polstrovaná, maximálně komfortní, otočná sluchátka s nastavitelnou velikostí. Kombinace stylového vzhledu a výkonu - hluboké basy a ostrý zvuk jsou do ucha přenášeny prostřednictvím 30 milimetrových reproduktorů.
Použitelná s jakýmkoliv zařízením, které má 3,5 mm jack (iPhony, iPody, iPady, mp3 přehrávače a smartphony).





Dnes to máte neuvěřitelně snadné - klikněte na TENTO facebookový link, lajkněte stránku a napište cokoliv ke stavu, odkazujícímu na tuto GIVEAWAY. Máte na to čas do 16. ledna, kdy společně s Nik osobně vybereme výherkyni nebo výherce sluchátek. Výherce bude vyhlášen na FB i zde.
(Vřele vám doporučuji tuto FB stránku sledovat i nadále, protože soutěže tam bývají dost často.)

Doufám, že se zapojíte, protože náš Tom je skvělé zvíře a oslavičku si rozhodně zaslouží!

Těším se na komentáře ke rtěnce, snad ji Tom a sluchátka nezastínili :)
Mějte se krásně a pilně soutěžte, strašně rády rozdáváme! :)

39 komentářů:

  1. fuuha, dosť super slúchadlá...by ma potešili, keby sa na mňa usmeje šťastie :P...a kocúrikovi všetko dobré! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka je opravdu hezká, docela se divím, že si ji nenecháš(mě přijde, že ti opravdu sluší)...jinak mě z těch fotek přijde docela výrazná, ale naživo jsem ji neviděla...
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, máš pravdu, rtěnka je moc fajn. Já jsem jen byla naladěna na něco jiného, takže mě prostě jen nějak nenadchla :)

      Vymazat
  3. Nuf, prosímtě, nemůžu najít swatche a na tvých fotkách to není úplně zřetelné: je ta barva studená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není, je buď neutrální nebo malinko teplejší. To se mi opravdu špatně hodnotí, ale je tam takový ten zlatý pocit. Nicméně není vůbec dohněda a nekazí barvu zubů.

      Vymazat
  4. Přiznám se, že už od pohledu bych ji ani nevyzkoušela, trochu jsem se jí "lekla", ale obrázky jsou přesně moje gusto :) Jen ty penízky, no :D

    OdpovědětVymazat
  5. No ty jsou, ta sluchatka, hned bych je brala :)))
    A rtenka vypada krasne, ale na rtech uz se mi ta barva tak nelibi. Ta malinovka by byla lepsi :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tomík přece zastíní všechno;-) Přeju mu všechno nejlepší a hlavně poslušné poddané:-)
    Rtěnka je moc hezká, ale já bych jí teda nenazvala jako pro rtěnkové začátečnice, mě přijde výrazná až až:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys to přesně trefila! Jsme tu všichni jeho poddaní a on si nás pravidelně rovná :)

      Vymazat
  7. Ta rtěnka je božská! :D a Tomíkovi přeji krásné narozeniny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluchátka bych nevyužila, ale Tomovi přeji krásné narozeniny a moje kočky se přidávají :) Rtěnka je krásná, vypadá šťavnatě. Shine Automatique mám v odstínu 260 - v balení hezká ale skoro nejde na rtech vidět, ta malinová vypadá o moc lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni mají asi naschvál ty Shine takové jemné a balzámkové.

      Vymazat
  9. Ha, já věděla, že už jsem na ní někde narazila! U Mily. Jen ty ji nazýváš číslem a ona jménem, tak jsem si nebyla jistá.
    Zvláštní. U ní mi přijde vážně jako balzámek, u tebe naopak barvou sytá dost. Zřejmě rtěnka chameleon.

    Tomíkovi blahopřeju, ať vám stále dělá radost :) Do hry o sluchátka se ovšem nezapojím, neb jsem k vánocům taková dostala (a ne jedna - ježíškové se nějak nedomluvili), ale vypadají dost dobře! ;-)

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u Mily mi unikla, i když ji čtu. Díky :)

      Vymazat
  10. Ta rtěnka je moc hezká a opravdu taková sváteční.
    Tomíkovi přeji všechno mňau.

    OdpovědětVymazat
  11. Hodně štěstí, zdraví, hodně štěstí, zdraví, hodně štěstí, milý Tomíku, hodně štěstí, zdraví! Užijte si krásné narozeninky! Rtěnka působí celkem příjemně a sluchátka jsou úplně boží, wau! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rtenka vypada moc dobre, barva je takova vanocni i kdyz na rtech tak vyrazna neni. Tomovi vse NEJ k narozeninam!

    OdpovědětVymazat
  13. Rtěnka je moc pěkná, líbí se mi jak balení tak i barva :) A díky tobě ji i někdy v budoucnu vyzkoušíím :)) Jinak doufám, že si Tomík svou oslavu pořádně užije a přeju mu hodně pamlsků, štěstí a zdraví :))

    OdpovědětVymazat
  14. má peknú farbu aj sa ti hodí síce preferujem na sebe iné farby :)

    OdpovědětVymazat
  15. Všem moc děkujeme, Tomík leží přežraný ve skříni na botách a prý si dá za chvilku ještě trochu psích pamlsků :) Rtěnka je již spokojeně zadaná.

    OdpovědětVymazat
  16. Luxusná giveaway

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tak ta rtěnka má úžasnou barvu :) no a o těch sluchátkách ani nemluvím :) woow :) vážně krásný :)

    OdpovědětVymazat
  18. Rtěnka je hodně zvláštní, nikdy jsem neměla rtěnku se třpytkama a vypadá úchvatně :)
    lajkla jsem stránku :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. NervePipes, skvělej název :D RADISHA*

    OdpovědětVymazat
  20. Stránku jsem lajkla :)
    FB: Hana Šormová
    Rtěnka je moc krásná, ale ty sluchátka jsou úplně bombobý. Ta barva awwwww...

    OdpovědětVymazat
  21. Stránku jsem lajkla :)
    FB: Hana Šormová
    Rtěnka je moc krásná, ale ty sluchátka jsou úplně bombobý. Ta barva awwwww...

    OdpovědětVymazat
  22. Hmm..tak tie by sa mi teda šikli. Riadne štedrá GA :)

    tea.chylova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Říká se, že kočky mají 9 životů, kolikátý žije ten tvůj? Happy b-day Tom :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že stále ten první a že se mu nikdy nic nestane. Je to dobrý duch a svrchovaný vládce domu :)

      Vymazat
  24. Krásná intenzivní ale i lehoučká barvička....krása :)

    OdpovědětVymazat
  25. waaaau, paradni giveaway :))
    mail: lenka.hadravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ta rtěnka je naprosto úžasná :) A ty sluchátka taky, miluju tento styl sluchátek a nedávno se mi zrovna moje rozbily a pod stromečkem mě druhé nečekaly.. :(((
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. to mám napsat na svuj blog neco o tehle giweway ? nebo an facebook ?

    OdpovědětVymazat
  28. Chcela by som mať šťastie akurát tu.
    Kocúriskovi všetko naj! Môj v septembri oslávi 9. narodeniny. Teda ja si spomeniem, že má narodeniny, a pre neho to bude úžasný deň kocúra ako každý iný. Mačky sa jednoducho chovajú, akoby každý deň mali narodeniny či Vianoce. (Mám tri, dve slečny a jedného kocúra.)
    eva.bacigalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Krásny odtieň,tie trblietky sú skvelo vidieť :) Aj keď takéto odtiene nemusím,tento ma celkom zaujal.Inak túto značku uvidím prvý krát
    Aj slúchadlá vyzerajú úžasne! Lajkla som (L.Banárová) ale tomu,aby som niečo napísala k stavu nerozumiem :/,tak zdieľam na fb :))
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=449812118418785&id=144814778941964
    A všetko najlepšie prajem oslávencovi!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj nej nej giveaway. Rtenka je luxusni ta barva a na tech rtech to vypada uzasne. Like jsem dala
    lucie.muchnova@seznam.cz
    promin mi ten anonym nevim si s tim rady.

    OdpovědětVymazat
  31. Rtenka krasna..ikdyz ja jsem trosku straspytel..a rtenky moc nepouzivam..takze obdivuji holciny, co je nosi :)
    jinak sluchátka sou peckovní..ja jedny priteli dala na vanoce..a on mi je nechce pujcovat..lakomecek..tak snad se postesti :p

    lucie.psenkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)