Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 1. 2013

GUERLAIN Ombre Eclat 4 Shades Eyeshadow 461 Voilette Du Soir

Moc se omlouván Nikouškovi i všem ostatním, kdo čekáte na slibovaný duel. Naprosto nestíhám a ještě jsem ho nepřipravila, takže bude v budoucnu.
Mám ale v počítači fotky moc milé paletky a rozhodla jsem se vám jejími barvami poněkud oživit víkend.

Jasně, Guerlain tu dlouho nebyl :)


Tyhle stíny nejsou novinkou, ale pořád se dají koupit. Já jsem si tehdy šla do parfumerie pro některý odstín z nových 4paletek, které mají být nástupci tohoto typu, ale všechny jsem shledala až moc blyštivé, a bála jsem se opadu třpytek. Docela často jsem totiž četla v recenzích podobnou zmínku a vím, že bych takové stíny nepoužívala. Takže se moje pozornost přesunula ke starému modelu.



Nebudu unavovat řečmi o obalu, každá už víte, co si o Guerlain obalech myslíte. Pohrnu se ihned k barvám. Fialově laděná čtveřice mě nejprve vyděsila, ale nakonec to mezi námi zajiskřilo. Hlavně jsem naprosto nadšená s matné šedé. Ale moc a moc nadšená. Já vím, že je to trochu paradoxní, když mluvíme o fialových stínech, ale tuhle paletku si nechávám hlavně kvůli šedivce. Ne, že by ostatní stíny byly horší nebo špatné, ale jsou nahraditelné. Matnou a skutečně dobrou měkkou šedou aby člověk po světě hledal se svíčkou - vím, o čem mluvím, protože matný stín v barvě holubí šedi potřebuju celý život. Chvilku jsem používala MAC Behold - opakovaně jsem ho kupovala s tím, že barva mi sedí, ale byl většinou tvrdý a díky tomu chodil do čistek. Tady je šedá měkká a matná, výborně přilne k pokožce a dobře drží. Je sice hodně světlá, ale pro moje účely skoro dokonalá. Ostatní stíny obsahují malé množství třpytek, ale v naprosto únosném množství a kvalitě. Bez potíží.
Fialová barva má malilinko fuchsiový podtón, já teda raději používám fialovou vysloveně domodra, ale rozhodně jsou i tyhle barvičky slušivé a nositelné. Myslím tím samozřejmě pro dámy, pro které je fialová barva vhodná.


Ohledně kvality budu zase stručná - výborná. Přijde mi, že jsou tyto stíny lepší než mono varianta stejné značky, jsou jemněji mleté a díky tomu i se třpytkou naprosto pohodlné. Navíc třpytky je zde méně.
Drží. Šedivka nejlíp a největlejší stín nejhůř. Nejsvětlejší stín má i nejslabší pigmentaci, jinak je pigmentace vysoká a u nejtmavšího stínu musím být při nanášení docela opatrná. Dávám kolem řas a do crease jako první krok líčení očí. Následně ho blendím fialovou a končím šedivkou. Nejsvětlejší stín skoro nepoužívám, neoslovil mě. Ale rozhodně je dost univerzální. Nejtmavší barva je velmi zajímavá díky mnohabarevným odleskům, které jí bohužel malý foťák nepřiznal. Vězte ale, že jde o lilkovou nebo snad velmi tmavou švestkovou zjemněnou dobrou šedou. Pro milovnice výrazného kouřového líčení pecka!



Co na závěr? Stíny jsou opět skvělé, Guerlain mě nezklamal. Ale přiznám se, nebýt holubičí šedi, asi bych paletku doma nesušila a dávno by fičela do čistek. Ačkoliv je skvělá, mám ráda jiný odstín fialové a skoro ideální mám od Inglotu. Když jsem byla mladší, mohla jsem si dovolit všechny odstíny fialové i růžovou, ale s přibývajícími léty jsem ve fuchsiové uplakaná a unavená. Možná se pokusím šedou vypitvat a dát si do magnetické paletky, protože zbytek paletky používám dost málo. Co si o tom myslíte? Myslím, že jednoduché by to nebylo, protože díky luxusnímu a dobrému balení jsou stíny překryté a musela bych balení doslova zničit.



Mrkněte se na swatche a dejte mi vědět, zda máte na jednotlivé barvy stejný názor jako já. Věřím, že mnoho z vás je shledá bezvadnými. A tak to má být! Každá jsme jiná :)

Pokud budu dnes šikovná, přihodím vám sem zítra FOTD právě s touto paletkou. Svítí nám sluníčko, takže by se snad daly pořídit slušné fotky. Jdu dodělat svíčkovou pro rodinku a vy mějte překrásný víkend.

8 komentářů:

  1. Takhle krásné fialové stíny jsem neviděla hodně dlouho :)Na očích musí vypadat nádherně

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle se mi strašně líbí, mám je, a jsem nadšená:-)
    Nejvíc se mi líbí ta nejtmavší:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká, ale pro mě naprosto nepoužitelná jediné, co bych nosila je ten šedý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fialová je na oko buď love nebo hate. Mě sedí. Ale ta šedá je fakt boží.

      Vymazat
  4. To je zajímavé, jak ty odstíny v paletce vypadají hrozně tmavě, ale na ruce jsou krásně světlé. Ty jsi nějak "ujetá" na Guerlain, že? :-) Nebo ho dostáváš v rámci nějaké spolupráce? Já mám taky pár oblíbených značek, na kterých utrácím tisíce až desetitisíce. :-)

    Zvu všechny na svou první GIVEAWAY http://allthatgems.blogspot.cz/2013/01/giveaway-1.html.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Guerlain mám ráda, co jsem si koupila, mě nezklamalo.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)