Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 1. 2013

Duhová

Než se letos plně vrhnu do kosmetických recenzí, ráda bych splnila jeden rest, který mi z minulého roku zbyl. Popravdě restů zbylo v reálu více než jeden, protože jsem vám během roku naslibovala recenze na vše možné i nemožné a nikdy se k nim nedostalo, neboť prostě zrovna bylo nutné recenzovat něco jiného, ale to jistě znáte a chápete. Alespoň se máte na co těšit v tomto roce. Dnes splním nekosmetický rest. V předježíškovském čase jsem vám chtěla ukázat kabelku, o níž se rozrostla moje stáj, ale nebyla na to tehdy vhodná doba. Dnes ale je, a proto bych vám ráda představila Louis Vuitton Palermo PM. Na nějakou dobu jsem si od této značky dala pohov a soustředila se více na krásné kůže jiných značek, ale protože to s Lojzou táhneme už léta, jen blázen by si myslel, že se k sobě zas někdy nevrátíme. Sice jsem původně naše odloučení plánovala delší, ale touha zvítezila a já jsem za to ráda.



U kabelek i nadále zůstaneme a hodím sem ještě jednu - tu slibovanou černou od chlapa k Vánocům. Naštěstí je úplně jiná než elegantní DKNY, kterou znáte z nedávné doby. Značkou Juicy Couture se nedá poměrně nic zkazit a pokud si vybere z jejich kožených kabelek, je to skoro vždy trefa.



Úmyslně jsem v minulém odstavci napsala, že kožená JC je SKORO vždy trefa, protože se prostě někdy nezadaří. A to se podařilo opět mému chlapovi na tyto Vánoce. Kromě předešlé černé JC jsem pod stromem našla i tento Daydreamer v červené kůži. Daydreamer je super model, Juicy Couture ikona a v této kůži je dokonalý. Bohužel je červený a já se rozhodně mezi Karkulky neřadím a nic na tom nehodlám měnit. Tohle byla prostě trefa mimo terč.



A jelikož je to tady dnes na mě nezvykle barevné, přidám ještě několik barviček. Včera po návratu z lyžování (které se pro nás již stalo denodenní rutinou, protože na svah se synem opravdu jezdím poctivě každý den a musím říct, že je to časově děsně náročné a pak velmi těžko hledám několik minut na sepsání alespoň krátkého postu) jsem náhodou vykoukla z okna a byla jsem okamžitě ohromená. Takto krásnou, jasnou a velikou jsem už mnoho let neviděla. Chvíli jsem se kochala  a pak jsem vám ji musela vyfotit. Krásný zbytek víkendu!


17 komentářů:

  1. ta lv je moc hezka:)
    have a beautiful Sunday!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, již kdysi jsem tenhle model chtěla, tak jsem ráda, že jsem se k němu nakonec dostala.

      Vymazat
  2. Kabelky jsou krásné, Daydreamer jsem chtěla v semiši, ale ani v kůži nevypadá špatně. Nicméně na tuhle barvu bych taky prostě "neměla koule" :D
    Jinak se poslední dobou rozléhají ty lesklé PVC kabelky a asi tomuto trendu taky podlehnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ty PVC kabelky zas tolik nelíbí, pořád preferuju lakovanou kůži, jako mám na té černé JC. Je to stejně lesklé, ale navíc voňavé. Výdrž bude asi podobná, lakovaná kůže není zrovna držák a PVC už asi vůbec ne.

      Vymazat
  3. lv je fakt pekná a to nie som nejakým obdivovateľom tejto značky.. daydreamer je síce fajn tvarovo, aj tá mašlička naboku sa mi páči, ale červená... ach.. najfarebnejšia kabelka, ktorú vlastním, je bordovo-béžová :D aj to je na mňa veľa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím naprosto stejně - tvar fajn, mašle mi vůbec nevadí, ale ta barva... :) Já osobně bych nesnesla ani tu bordo. :)

      Vymazat
  4. A mně se ta červená docela líbí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povím chlapovi, že přeci jen našla zastání. :)

      Vymazat
  5. Já nad ní uvažovala, pořád mě to láká a červená je moje barva, jenže nemá zip a na pražskou MHD bez zipu zase nemám koule já.

    Ale kabelky jsou super, i když na tu tvoji "myší" mandarinu zatím v mé pomyslné hitparádě nemají.

    A Nikoušku, Tobě i rodině vše nej do Nového roku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajánko, i tobě vše nej do nového roku.

      Pro pražskou MHD určitě to pravé nebude, naštěstí toto řešit nemusím, i když i já preferuji kabelky na zip, jistota je prostě jistota, co si budeme povídat.

      Vymazat
  6. Vsetko dobre do noveho roku!
    Velmi sa mi paci cierna kabelka JC, zvycajne su kabelky tejto znacky sem tam gycove, ale tato sa mi paci, celkom vazne by som nad nou uvazovala natrafiac na nu niekedy v obchode alebo na nete. LV je na SK trosku sprofanovana znacka, vsetky miestne zlatokopky ju musia mat pod heslom - dam za nu prve aj posledne - takze automaticky trosku odpor. Smola..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tqaké vše nej i tobě.

      Souhlasím, JC kabely jsou dost často přeplácané a některé jsou kýč sám. Naštěstí to platí spíše pro ty velurové, jejich kožené jsou poměrně decentní bez zbytečných nápisů a kamínkových příkras. Co se LV týče, chápu, že někoho může výše popsané odradit, není to tedy můj případ, já na všechny okolo kašlu :)

      Vymazat
    2. Spravny pristup :-) nech ti kabelky robia radost.

      Vymazat
  7. PS: ten "anonym" dlhodobo planujem zmenit, len som na to strasny lenoch :-(

    OdpovědětVymazat
  8. ha, Palermo! Tohle je skvělá kabelka, už jen díky tomu, že se nepropadá a dá se nosit i na popruhu. Měla jsem ji ráda, ale pak mě monogram nějak přestal bavit :-\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, vidíš, mě zas konečně bavit začal a asi zas chvíli nepřestane. Klasika - období, kdy něco miluju, a pak to zas nechci ani vidět. :)

      Vymazat
  9. Ta červená mě pobavila..červenou nemám ráda a nevlastním snad nic červeného, takže, když mi dal přítel červené náušnice, byla jsem nadšená asi podobně jako ty..:o))

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)