Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 12. 2012

G

Dnes jen krátce, protože od včerejška je mi nějak zle, zvracím a jen ležím, takže nečekejte prosím sáhodlouhé povídání.

Za vším hledej Nuf - však to je vám už přeci jasné. Známe se už nějakou dobu a o kosmetice mluvíme neustále. Proto se dost často inspirujeme jedna od druhé. V tomto případě jsem se nechala inspirovat já. Guerlain jsem samozřejmě znala, ale nikdy mě věci, co jsem měla doma, nějak moc nenadchly. Ano, líbily se mi, ale pořád jsem měla pocit, že jiné značky mi nabízejí to, co mi vyhovuje víc. Ale poslední dobou jsem o G prostě hodně přemýšlela, je to dáno samozřejmě tím, kolik článků se na našem blogu díky Nuf o této značce objevilo. Tak jsem prostě taky něco málo nakoupila. No a jsem spokojená. Poprvé za život se mi líbí efekt, který dělají Meteority, poprvé ho také konečně na té tváři vidím a vidím i rozdíly mezi jednotlivými sadami kuliček. Asi jsem musela trochu zestárnout (hlavně tedy moje pleť, protože pokud jsem ji měla v minulosti spíše mastnou, efekt kuliček jsem na ní neviděla a toužila jsem pouze po zmatnění a nikoli rozjasnění), abych ten efekt ocenila, potřebovala jsem nejspíš mít za sebou hodně probdělých nocí a trochu strhaný výraz ve tváři (což díky přebývajícím svíčkám na narozeninovém dortu a dítěti vedle sebe mám neustále), abych ocenila oživení, které nabízejí. No vida, už jsem tam a ani to nebolelo.

Tady je můj nákup za poslední měsíc či dva. Asi jsem už také Guerlain závislák.




Mějte se fajn, doufám, že vám je dobře. A když se to dnes neslo celé v duchu značky od G, nedá mi, abych se nezeptala na jednu věc - také jste mírně šokováni tím, kdo je nakonec pravá Gossip Girl? :)

20 komentářů:

  1. Pavlí hlavne přeji at je ti brzo dobre! A mám i dotaz;) Jaka je ta rtenka? Kdysi hoooodne dávno jsem měla od G z teto rady výbornou zimní nude rtenku a porad na ni vzpomínám tak jsem zvědavá jaka je tato v novém obalu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lído, díky moc. Mám odstín 550 Beige Nude. Je skvělá, saténový finish a dokonce vydržela jídlo, sice ne v původním stavu, ale na rtech zůstal zajímavý stain, to se mi už dlouho s žádnou rtěnkou nestalo, žádné mapy, fleky.

      Vymazat
    2. Takže vypada to ze náplň zůstala stejna coz je výborná sprava! :)

      Vymazat
  2. krásna zbierka, už si brúsim zuby na jarnú kolekciu :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkná sbírka, zajímá mě rtěnka:) a Gossip Girl nesleduju, tak nevím o čem je řeč ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nenávidím tě. :D Ne, je to nádhera, taky bych si přála takovou sbírku, budu se k tobě chodit kochat :3 A ať je ti brzo líp :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow. Vetsinou se tak nejak drzim a lidem materialni statky nezavidim, ale tohle?!?! :)

    OdpovědětVymazat
  6. No upřímně po tom, co jsem si přečetla poslední větu o GG, bála jsem se otevřít komentáře abych to tu náhodou nezjistila, a tedy já jsem si to myslela :) a celkově se mi konec nad očekávání líbil! K tvojí sbírce se nemá asi cenu vyjadřovat, G rtěnky (ty v tom balení se zrcátkem zejména) jsou pro mě top! A přeji ti brzké uzdravení, takhle těsně před svátky je to snad ještě horší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky doufala, že sem nikdo skutečné jméno GG nenapíše, sama bych nerada spoilerovala. :) Poslední díl byl nej z celé 6. serie, konečně zas něco pořádného. A díky za přání.

      Vymazat
  7. Je neuvěřitelně lehké podlehnout kouzlu Guerlain. A Tobě se to očividně stalo:) Přeji rychlé uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  8. GG zakončili podľa mňa super, bol to jednoznačne najkrajší diel, dali si pre zmenu záležať s hudbou a celkovo strihom či nápadmi. No čo sa identity GG týka,...
    Prišlo mi to trošku nasilu šokujúce, ale na druhej strane inovatívne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem nad tím tak uvažovala, vlastně to v mnoha směrech dávalo smysl, i když samozřejmě můj tip byl jiný opět z mnoha důvodů.

      Vymazat
  9. Ta rtěnka vypadá úúžasně! :) Jinak jsem dnes koukala na ty perly, já teda perly úplně nenávidím, protože mi vždy všechny spadnout ( :D) ale to balení je úžasné a sladké! :) LL*

    Jen připomínám první Giveaway u mě, tak mrknětě :) Odkaz níže

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já perly miluju i na krku. Měla jsem samozřejmě kdysi i jiné kuličkové rozjasňovače a bronzery, ale s G se to opravdu nedá srovnat.

      Vymazat
  10. Krásná sbírečka. Já jsem nakonec taky neodolala a včera mi dorazily moje první meteoritky. Ajá jsem na rozpacích, balení nádherné, vůně fajn, ale já je na sobě vůbec nevidím :-( Večer jsem pořád "šmrdlala", chodila od jednoho světla k druhému a nic, tak nevím, co dělám špatně. Jinak jsem vzala ty klasické č. 3 teint doré, protože u těch dračích se mi tak nelíbil obal (bože, to je teda kritérium výběru) a měla jsem strach, že budou hodně třpytivé; no a teď toho asi lituju a přemýšlím o prodeji a vyzkoušení dráčků. Poradíte mi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se k tomu vyjádří i Nuf, protože má daleko větší zkušenosti s Meteority, ale zase sebe, protože vlastním oba odstíny, mohu říci, že Tient Dore jsou více třpytkaté, kdežto dračí jsou oproti nim méně třpytivé, ale dávají pleti sheen, což Dore tolik ne. V tom je mezi nimi největší rozdíl, nicméně více pigmentované jsou zase Tient Dore. Takže těžko poradit.

      Vymazat
  11. Uff, som rada, že ešte niekde vidím zbierku Meteoritov :-) Len škoda, že tieto nepadajú z oblohy... nejako sa mi v mojej zbierke zišli odtiene 1, 2 a "dračie perly" :-) a aj môj 10-mesačný syn to vie oceniť a taaak rád sa hrá s tými krabičkami, veď ako úžasne hrkajú :-)
    A presne, najskôr som im nemohla prísť na chuť a zrazu mám doma tri druhy :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)