Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 12. 2012

Tradičně

Dnešní post měl být původně jiný. Chtěla jsem vám sem dát fotku mého dalšího kabelkového přůrustku s pár slovy o tom, že jsem se prostě zas neudržela a musela pořídit další kousek, než přijde Ježišek. No ale pak jsem si přečetla o Bele a post o kabelce mi tak nějak přišel rázem hloupý. Takže tady dnes nebude, sice se fotek určitě dočkáte, ale je na to dost času i v příštím roce.

Dnes jsem se nakonec rozhodla pro více vánoční téma. Tedy téma je to zcela nevánoční, ale barevně se  Vánocům trochu přiblížíme. Červená je pro mnoho lidí vánoční barva. Sice třeba ne tradiční a typická, ale rozhodně hojně používaná. Osobně červenou vůbec nemusím. Na oblečení ji nemám ráda, protože mi nesluší, a v líčení ji samozřejmě snesu jen na rtech a nehtech. A jelikož královnou rudých rtěnek je v mých očích Nuf a já bych se jí nerada motala do řemesla, protože to tak krásně jako ona neumím a rudé rty mi nesluší ani z poloviny tolik jako jí, vrhnu se dnes na nehty. Navíc se to celem hodí, protože samostatný post o nehtech tu nebyl již velmi dlouho.

Osobně mě laky zas tolik neberou a nedokážu o nich psát několik odstavců, aby byly všechny plné užitečných informací. Dokonce se musím přiznat, že nehty jsem neměla nalakované již mnoho měsíců, naposledy asi v létě, ale to se bavíme o nehtech na nohách, ty na ruce určitě ještě déle. Vůbec mi to nevadí, dokonce se mi ty prosté a holé nehty hodně líbí. Mám  je ultrakrátké, takže ruce mi připadají upravené i tak. Pokud bych měla nehty jen o fous delší, absence laku by mi vadila, ale takto je to pro mě více než přijatelné.




Pro dnešní post jsem tedy zvolila rudý lak. Není typicky vánoční, nemá velké třpytky ani tu správnou střední barvu. Ale červený stále je. Jedná se o odstín OPI Color tu Dinned for. Dle mého poměrně neoblíbený odstín, asi pro většinu nehtových bloggerek nudný, ničím nezajímavý a asi i lehce nahraditelný. Naštěstí nejsem nehtová blogerka a chtěla jsem ho hned od začátku, co kolekce, v níž byl obsažen, vyšla. Textura je klasika jako u většiny OPI, fakt nevím, co víc napsat - lakoval se dobře, použila jsem dvě vrstvy a nadlak. To je tak ohraná věta, vídám ji prakticky na všech nehtových blogách v různých (často i minimálních) obměnám, někdy jen s tím rozdílem, že je v angličtině. Podle mě se o tomhle fakt nedají psát romány. Pamatuji si, že pro plné krytí ty dvě vrstvy byly potřeba, i když si často vystačím s jednou a takovým lakům dávám rozhodně přednost. Nepruhoval, nedělal díry, prostě typicky dobrý OPI.




Pro mě to není můj šálek červené. Není krémová, není teplá s brickovým podtonem. A přesto byl fajn. Ten jemný třpytivý prach, který je v laku obsažen a který je více vidět v lahvičce než na samotném nehtu, byl pro mě hodně zajímavý. Já nepotřebuju šestihrany a kulaté mega glitry, které nejdou z nehtu ani odlakovat, mně se líbí přesně něco podobného a nenápadného. Jo, jsem lama, na laku mi prakticky nezáleží. :)





V době, kdy jsem pořizovala fotky, jsem měla nehty na své poměry velmi dlouhé, osobně se mi podobné barvy líbí více ještě na kratších.





Na Štědrý den se letos možná odlhodlám a na nehty něco máznu. Pokud tedy máznu, už mám i vybráno. Vůbec celé štědrovečerní líčení letos vyladím pěkně slavnostně a pro mě netypicy typicky vánočně - v zlatorudé barvě.

Estée Lauder Pure Color Gelée Powder Eyshadow in 08 Cyber Gold
Revlon Colorburst lipstick in 095 Crimson
OPI Got the Blues for Red




Pozorně jsme s Nuf přečetly všechny vaše vtipné komenty u postu Chvála muže a nejvíce nás pobavil koment Lucky, které děkujeme a poprosíme ji, aby nám napsala na náš mail sofastars@seznam.cz a vybrala si zdarma cokoli z naší blogsale.

Tak teď jsem se opravdu pobavila:D Ve většině naprosto poznávám mého přítele.
A jedna zábavná historka o manželovi mé známé. Je to šílenej lenoch,jen co přijde z práce,padne na gauč a nic s ním nehne. Dotyčná to dloouho snášela,ale nedávno jí došla trpělivost...Přišla po celodenní šichtě domů a on,jak jinak,nataženej na letišti v ložnici a čučel na telku.Vzala kýbl a šla vytřít byt.Když dorazila vytírat do ložnice a viděla ho tam ležet,něco se v ní zlomilo,už to nevydrřela,vzala kýbl s vodou a vychrstla ho přímo na něj:)! On ani nehnul brvou,jen udělal suda,překulil se na druhou suchou půlku postele a čuměl a ležel dál:D:D
Já bych ho asi přizabila...
Lucka lucives@seznam.cz

3 komentáře:

  1. Mě se ten lak taky moc líbí. Já jsem totiž nudná a snadné odlakování je kolikrát důležitější než efekty laku...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Narazila jsme na Vas blog pred nekolila sny, pomerne nahodou, a strasne jsem se do nej zacetla. Dnes uz ho mam precteny cely. Musim rict, ze je to svechno strasne ctive, vecne, vtipne, inspirativni. Opravdu skvely blog a uzasne prinosna prace, ktera tu po vas zustala. ja se skoro nelicin a kdyz uz kosmetiku nakupuji je to spis pecujici, Ale tady sem nasla tolik skvelych tipu, ze se zase licit zacnu. strasne se mi libi to, ze davate prenost kvalitnim vecem pred kvantitou. A taky to ze prostrednictvim sveho blogu pomahate pejskum. Moc chvalim. Muzu se zeptat odkud holky jste? Diky, Marketa.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)