Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 12. 2012

Štědrodenní FOTD

Na začátku byla tato fotka:



Ve svém posledním předstědrodenním postu jsem touto fotkou avizovala své letošní štědrodenní líčení. Jenže víte, jak to chodí. Nakonec byla mise splněna pouze ze dvou třetin. Jistě uhádnete, která mise byla nakonec MIA. Ano, k lakování jsem se opět nedostala. :) Nicméně zbylé dvě propriety jsem použila a dnes bych vám ráda své rádoby zlaté líčení ukázala.

Líčila jsem se před devátou ráno, protože od devíti jsme měli hosty. Proto i fotky byly pořízeny hned ráno a kvalita je prostě přímo úměrná venkovnímu zataženému počasí. Po oslavě se situace na nebi zlepšila a dokonce vykouklo i nějaké slunce, takže jsem vám ještě jednou přefotila oko. Ale to se zas na líčení podepsal zub času a krásně vidíte, že se stín začal slévat. Mezi fotkami je jen několikahodinový rozdíl, žádných 12 hodin, které by snad stín zvučných značek nanesený na bázi měl vydržet, ale bohužel realita je u tohoto stínu prostě taková, jakou vidíte. Přesto je barevně dokonalý, o tom nemůže být pochyb.

Rudé rty nejsou mojí parketou, jednak si myslím, že mi zrovna nejvíce nesluší, ale zejména proto, že najít dokonalou rudou je mnohem těžší než najít dokonalou nude. Všechny rtěnky a kontury, které mi prošly rukama, na mě byly moc studené, za celou svoji "makeupovou karieru" se mi nepodařilo najít konturu, která by neměla v rudé příměs vínové. Proto jsem s radostí sáhla po této obyč GS, která moji touhu po brickové rudé jako jediná splnila. Totéž platí o Revlon Colorburst rtěnce, která je dokonale namíchaná pro mé potřeby. Rázem byly moje vysněné rudocihlové rty na světě.

A jaké líčení jste zvolily pro tyto svátky vy?

Tvář:

MAC Face and Body Foundation C2
Skin 79 Diamond Collection Perfect Cover BB Cream (jako korektor po oči)
Chanel Poudre Universelle Libre 30 Naturel
Guerlain Meteorites Perles du Dragon
Christian Dior Nude Tan bronzing powder 002 Sunlight


Oči:

Elizabeth Arden Double Density Mascara 001 Black
Catrice Kohl Kajal in 070 Take The Greyhound
Catrice Eye BrowPencil 010 Blonde but Brow´d
Estée Lauder Pure Color Gelée Powder Eyshadow 08 Cyber Gold


Rty:

Revlon Colorburst lipstick 095 Crimson
Gabriella Salvete Lipliner Contour 04



Výsledné líčení:















6 komentářů:

  1. A proto nepoužívám konturky! Ale ta pusa je dobrá, líbí se mi to. Nehty jsem měla naplánované taky a taky jsem nestihla ve víru příprav a úklidu. Měla jsem nakonec na matném nude podkladu silnou tekutou linku a plno řasenky. Rtěnku G se třpytkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bez kontury bohužel u takto výrazných barev nedám ani ránu, protože mám pusu křivou a nevýrazně ohraničenou. Jo, příroda se vyřádila. :)

      Vymazat
  2. S nehty jsme na tom úplně stejně. Co se týče svátečních barev, tohle je přesně můj šálek čaje. Líčení rtů se Ti povedlo. Podle mě jsou bez jediné chybičky. Co se týče konturky myslím, že k této rtěnce by sedla Max Factor odstín Fire, navíc se ní bezvadně maluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, já dokonce myslím, že vím, která to je, moc se mi v obchodě líbila a rozhodovala jsem se mezí ní a touto. Tak že bych pro ni ještě dnes skočila? Asi jo. :)

      Vymazat
  3. Tak tahle rtěnka opravdu má dokonalou barvu. A konturky od GS jsou sice "obyč", ale taky je mám v oblibě. Super poměr cena/výkon. :-)
    Moje štědrovečerní líčení bylo podobné tomu tvému, jen oči jsem měla kromě zlaté i trošku do kouřova.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám pocit, že jsem tam měla hodit trochu "kouře", ale byla jsem ráda, že jsem stihla našmrdlat jednu barvu. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)