Prohledat tento blog

Načítání

Počet zobrazení stránky

31. 12. 2012

silvestrovský DUEL


A láme se nám další rok. Svět naštěstí zatím neskončil a my jsme moc rády, že jsme to i zde na blogu společně nějak překlepaly. Možná i překlepali, pokud nás čte i nějaký ten pán :)
Dnes tradičně (je to podruhé, tedy je to již tradicí) odlehčíme a pokud chcete, přečtěte si jeden z našich průměrných rozhovorů. Pravda, obvykle si nebereme servítky, velice zkratkujeme a normální čtenář by pochopil polovinu. Jen pro vás jsme se tentokrát malinko mírnily a psaly jsme tak, abyste z toho něco málo měly (měli?) i vy. 
Jako vždy je Nik modrá a Nuf je červená - to je už pro vás opáčko :)


tak jestli jsi ready, můžeme nějak začít

doufám, že máš plno nápadu, koho dneska pomluvíme, neboť u mě je duto

nápady nemám, takže asi pomluvíme samy sebe

ok, co ti kosmeticky dal rok 2012? nebo i vzal…

kosmeticky mi vzal nějaké ideály a očekávání, která jsem měla - např. ony úžasné bb krémy, taky mi dal trochu rozum, že nemusím mít vše, a proto jsem se tak hezky vyhnula všem ladyboxům a jiným krabicím

mě vzal vlasy a dal mi vlasový klid
jinak byl ovšem pro mě tento rok kosmeticky stejný jako jiné roky, zkouším, nakupuju, odkládám
a ve finále toho vlastně moc nepoužívám 

já přemýšlím, zda mi dal třeba nějakou novou značku a asi ano - myslím, že letos jsme nakoupily poprvé Cozzette štětce a i Embryolisse

značky přicházejí a odcházejí, ale stejně u žádné moc najisto a věrně nevydržíme

to je fakt, to bude stejné v každém roce 

to bychom nesměly být dvě konzervy

letos ale stopro na plné čáře vede absence lakování - myslím, že za celý rok jsem si nehty na rukou nalakovala 2x a nehty na nohou pouze v letních měsících, takto asketická jsem byla pouze v roce, kdy jsem byla těhotná

určitě jsem drobně pozměnila některé názory, ale asi nic razantního. pokoušela jsem se opakovaně o výrazné oční linky v černé barvě, abych zas a znova zjistila, že to není nic pro mne a že jsou rána, kdy se fakt netrefím na obě oči stejně 

u tebe nějaká rána, u mě pravidlo na denním pořádku, proto jsem linky vzdala a někdy sem tam máchnu tužkou, jakože rámuju, ale je to spíš výsměch

já jsem lakovala, ne pravidelně, ale lakovala. ovšem stále méně se pouštím do nových odstínů - ignoruju praskací laky, to se mi hnusí a zelená a žlutá se mi na ruce taky nedostala

praskací laky jsou neskutečně hnusné! tomuhle opravdu nikdy na chuť nepřijdu, to vím stoprocentně již nyní

včera mi 6týdenní štěňata u kamarádky zkoumala nalakovaný nehet a kamarádka říká "no jo, to neznáš, co?" a její manžel z kuchyně zabručel "mohla by ses poučit, mamino"

to by se k nám hodila do party

kamarádka by s námi v partě asi usnula, ona používá právě pouze tu černou linku Avon a jinak ji tohle nebere

aha, takže případ nejedné české ženy (čti všech kromě beautybloggerek a jejich čtenářek) 
co ty vůbec na Avon, Oriflame a podobné "projekty"?

to je mi ale pěkná otázečka - já miluju ty katalogy a nevynechám jedinou příležitost je prošmejdit, abych opět nic nekoupila. vždycky si říkám, že si musím někdy zkusit koupit nějakou řasenku nebo tužku, ale nikdy to nakonec neudělám, kupuju si doplňky stravy od LR a oni mají taky dekorativku, vždycky na to koukám naprosto šokovaně, protože cenami jsi na Chanelu, ovšem podle katalogu bych teda za ty ceny nekoupila nic. takže nevím


když mi bylo asi 15, babička vozila Avon od své sestry z Německa, tehdy to byla pro mě značka, jako je dnes Guerlain. Bylo to něco neskutečně lákavého a všechny ty věci jsem si hýčkala. Ale jakmile to došlo k nám, nakoupila jsem ze začátku v záchvatu šílenství pár věcí a všechno kouzlo zmizelo. Asi to bylo prostě tím, že tu začaly být dostupné lepší značky, takže Avon přestal být něco extra. Ale ty doby před dvaceti lety byly super, chtěla bych zase někdy být z něčeho tak nadšená, myslím, že se nám to už nyní nemá šanci v takové míře stát. Ovšem je jedna značka, která se mi hnusí - je to Mary Kay. Nelíbí se mi styl prodeje, vnucování jejich poradkyň (nevím tedy, zda to platí u všech, nebo jsem jen já měla štěstí na takové éro) a hlavně po všem, co mi madam dala vyzoušet, jsem byla už ve chvíli aplikace rudá

tak mě se mary kay nehnusí. kdysi jsem měla známou, která mk prodávala. ta kočka byla moc fajn a občas mi něco od mk dala. všechno to bylo kvalitní. je to teda asi tak 10 let

ono to, jakým stylem je ti něco prezentováno, má určitě dost velký vliv na tvém pocitu, samozřejmě ne na tom, zda budeš jako rak, nebo ne, ale pokud by ti produkt sedl, přínos prodejce se jistě na tvé spokojenosti projeví

asi jo, ta kočka tehdy byla prostě milá a nic mi nikdy nenutila. co mi dala, byly dárky

já fakt narazila na (hledám slovo) (stále nevím, jak slušně napsat) (asi tedy raději pomlčím, abych nebyla sprostá)

napiš klidně sprostě, budem zajímavé :)

hele, to nejde, nás čtou samé fajn baby, zas jim nechcu ničit představu o nás, že my bychom snad fajne nebyly, a dohodly jsme se, že budeme pomlouvat samy sebe, tak o jiných jen dobře

tak jo, opět pojedeme na nudné vlně

to se o nás ví, já bych ani moc pobavit nedovedla

no, já okolí bavím neúmyslně. teď hlavně tím zvěřincem - ono když přes den máš neustále v sobě zakouslé mladé psy v sobě, překračuje je starý pes, který žebrá, jeden kocour ti úmyslně shazuje předměty a druhý spí v kočárku nebo v dětské sedačcve, do toho ječí děti a stále něco hledá chlap, jsi v kurzu… my už máme kupříkladu odstrojený stromek, jelikož půlka ozdob byla sežraná


bych si být tebou sedla a sledovala to jako film - pak by ses jistě královsky bavila

jo, byl tu kamarád a přesně takto seděl - měl nalitou skleničku, cosi uzobával a jen se uchechtával, na noc se pečlivě zavřel u sebe v pokoji - dřív nechával otevřené dveře pro prvního psa. a ráno nás svorně všechny vzbudil robotický vysavač, na kterém se vozil kocour Max. Bela štěkala a Ben povalil ten stromek.

cha! vy jste fakt rodinka


jaká máš kosmetická předsevzetí?

přemýšlím

máš čas

asi bych ráda střídala více očních looků
mně se tedy líbí neustále to samé, ale zas mám těch paletek poměrně dost a pokud jich 90% jen leží ladem, jsou celkem k prdu a mohly by jít spíše z domu, ale to se mi zas něchce, protože co kdybych jako někdy chtěla nějakou tu změnu, že, takže bych ráda tu změnu někdy převedla do praxe

tak jako na tohle mně by stačily dvě paletky, jedna neutrální, druhá dofialova


problém je, že já mám neutrální všechny, je to ti jistě jasné
takže si s tou změnou asi stejně nepomůžu, tak se na to asi vyprdnu a budu mít zpět svůj kosmetický klid

já pořád nechápu, jaktože mám tak malou spotřebu všeho
tint EL vypotřebuju vždy za rok a půl a jedu ho docela poctivě. makeup ještě nikdy, stačilo by mi cestovní balení

ty se moc nemaluješ, sice se maluješ skoro denně, což já tedy ani omylem, ale zase když už se namaluju, namaluju se fakt celá

se maluješ i na zádech?

ano, já jsem si říala a už jsem tam i tu závorku pro nechápavé měla dopsanou, jakože celá znamená prosím jen obličej

jsem se ptala toho kamaráda, jak to je možné, a řekl mi "asi máš malou hubu"

no když zrovna ty tu hubu máš docela velkou 

jo, a ona ubere plochu zbytku kůže, tím to je! díky, já jsem věděla, že se ta tvoje vysoká někde pozná


aha! vidíš, jako argument je to velmi neotřelé a vlastně matematicky podložené

ano, fakticky a počitatelně vyřešeno, mě se bude dneska díky tobě báječně spat


to by se potom ale dalo chodit po městě a prodávat kosmetiku podle obličeje
na tom by se dalo postavit podnikání, systém slev

jak si přivydělat na mateřské....

babám s velkou pusou nesmíš dát slevu na rtěnky a babám s velkýma očima na stíny, zkrachovala bys

taková typologie podle držky
co podzim nebo léto, to je zastaralé

ne nadarmo má kamarád profesorský titul přímo od prezidenta, že

on byl vždy můj favorit, když jsme podle něj tak symfonicky souměrná 

nedávno rozebíral, jak se mění morfologie studentek oproti časům minulým

k jakému závěru jste došli?

kupodivu ke stejnému jako seriozní vědci, kteří provádějí skutečný výzkum v této oblasti - méně pasů, méně svalů, tenké končetiny a špek jiné struktury kolem pupku i těla. dříve více ženské tvary a přesýpací hodiny


méně pasu, méně svalů, špek jiné struktury - jako bych se koukala do zrcadla

ty seš z obliga, seš přece symfonická! my podle něho totiž patříme ještě k té staré struktuře... dokonce moje spolužačky z kruhu používal za příklad...

hele loni jsme tady rozebíraly nějaké ideály krásy v líčení, pamatuješ - ty jsi měla Kim Kardashian a já Rosie Huntington Whitley, je u tebe změna?

no, já se stydím, že jsem měla kim k.
ale to bude tím, že já nikoho neznám

proč? bych si ji letos z fleku dala do ideálu sama 

no, ale paple toho na sebe už moc, to potom můžeš vypadat jako kdokoliv na světě, aspoň zdálky. mě se pořád nejvíc líbí, když baba na první pohled moc makeupu nemá, ale je nádherná. klidně může být pečlivě nalíčená, ale chlapi klidně řeknou, že se nelíčí

jako jo, o tom žádná, ať žije přirozenost, že, ale od té doby, co sleduju Keeping up with the Kardashians se mi fakt docela líbí, tedy povahou ne, ale v tom obličeji je prostě pěkná a umí se hezké ještě více vyzdvihnout, o tom žádná

mě nedávno takhle zaujala jedna kočka tady v dědině, počítá se to?

my počítáme vše

ona obvykle chodí fakt v teplákách s kolenama a na hlavě má chuchel vlasů v gumce, ale na vánoční akci došla jemně nalíčená, jemné barvy, oblečená jak z módního blogu a měla ultramoderní značkové brýle jak od olsenek. tak to mě docela dostalo, ale tam šlo o šok

tak když si to vezmeš kolem a kolem, hodně ikon je v civilu podobných

jí musím říct, že je ikona, snad mi jednu nenatáhne


jak se ti nosí palermo? už se chci optat aspoň týden!

nosí se tak, že ještě pořádně nebylo venku, ale jo, já jsem z něj nadšená a těším se na něj, jen se na něj ještě nedostalo

a co ta červená kabelka od manžela? už odjela k nové majitelce?

už je vystavená, jsem šikovná

moc!!!

tedy manžel by jistě měl jiný názor, ale co už

ale to je jen úhlem pohledu, oni muži často hledí zešikma

jo, on ho má pokřivený ve všem

to je tím chromozomem - vida, rázem jsme z kosmetického blugu v blogu feministicky laděném


což my dvě ale nejsme ani omylem

tak to nejsme, my pouze plně repsektujeme fakt, že příroda nás vytvořila odlišné - muže a ženy



máš něco, co povalíš co nejdřív koupit do parfumky nebo na net? a jede ti něco poštou?

no jde mi toho poštou docela dost, to víš, asos, feelunique i lookfanatstic... slevy, kdo by odolal


mně paletka od UD Basics

no vida, o té jsem uvažovala, nakonec zavrhla, tak bych možná i mohla ještě přihodit do košíčku

já jsem ji vzala proto, že je to tak akorát stínů - ne tolik jako v Naked a že jsou matné, a dobré barvy, jinak mám teď od Guerlain ty neutrálky studené a takové došeda nebo do mauve, a samozřejmě ji mám beze slevy :(


když jsme u G, jsem fakt nadšená z té Place Vendome

super! těším se na FOTD

ano, prosím, udělám, se nyní líčím jen s ní


mimochodem - víš, jak jsem dostala tu židli, jak na ní u počítače cvičíš se zády. a víš, jak jsem ti poslední dobou říkala, jak docela hodně cvičím a že už mám slušné svaly?

ano?

tak mě dneska začalo bolet za krkem jakoby z namožení, otevřela jsem si návod k použití a nasrali mě: u ní píšou, že u fyzicky slabých jedinců se po 2 dnech sezení objeví bolesti zad a krku

jako ale ty nejsi fyzicky slabý jedinec, to zas jako fakt ne

že ne!

hele, už jsme skončily ten pokec? je to docela dlouhé. musím ti říct něco mimo záznam....


Tak to vidíte, a tak to s námi máte pořád. Někdy houšť, někdy se malinko mění náplň, ale pořád vysoce na úrovni.

Prožijte dnešní den a noc podle svých představ, naličte se tak, jak se cítíte dobře, a dejte nám třeba do komentářů vědět, co vy a vaše kosmetické nákupy z přelomu roku. 
Máme vás rády a v roce 2013 společně s vámi jedeme dál!

vaše hvězdy gaučovky 

1 komentář:

  1. Chi, chi, pokec pobavil. :D Jste správná dvojka. :)
    Jinak ty praskací laky jdou taky mimo mě.
    Užíjte si fajnový večer a do roku 2013 přeji jen to nejlepší. :o)

    OdpovědětVymazat