Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 12. 2012

Revlon Colorburst Lipstick in 030 Fuchsia

Tak dnes naprosto nevánočně a neslavnostně, spíše trochu tropicky a letně.

Magenta, fuchsia, hot pink, to jsou barvy, které ne každý miluje. Mnoho žen je nesnese ani na oblečení či doplňkách, neboť jim připadají moc řvavé a často i hodně holčičí. Já tyhle barvy miluju. Kabelky a šátky v podobných odstínech ve své sbírce vždy vítám, protože přidají každému outfitu šťávu. V líčení jsem ale o něco opatrnější, vlastně o dost opatrnější. Mám pocit, že zrovna fuchsiová barva nesluší každé barvě pleti a hlavně ne každému zabarvení zubů.

Je docela problém najít fuchsiovou, která bude slušet vašemu barevnému podtonu. Mně se to vlastně nikdy nepovedlo, všechny řvavé růžovky mi vždy zvýrazňovaly to minimum červené, co v pleti mám, tedy moje žilky kolem nosu. Jinak jsem žluťák, ale s každou růžovkou jsem si připadala spařená a spálená kolem nosu. Pak jsem ale propadla kouzlu rtěnek Revlon a jejich řady Colorburst a mezi odstíny, který je hojně doporučován, je právě i dnešní Fuchsia. Tak jsem to zkusila, však nešlo o moc peněz.





Co se pleti týče, rtěnka k ní kupodivu sedí naprosto dokonale. Jsem nadšená, protože nezvýrazňuje vůbec nic. Jsem i nadále krásně žlutá. :) V tomto ohlednu nesmírná spokojenost. Se zubama to bohužel už bylo horší. Já prostě nemám zuby jako bílé perličky, nebylo mi v tomto směru přáno, mám zuby půrměrné barevně i vším ostatním. Takže vše, co mi z nich vytáhne cokoli žlutého, házím do koše. A tato rtěnka bohužel žluté lehce najde a zvýrazní. Alespoň tedy mně, protože v nějak recenzi jsem se dočetla, že je to odstín, který vám úsměv zaručeně vybělí. Nevím, asi je chyba ve mně, ale uvedené tvrzení bohužel nemá univerzální platnost. :) A tak jsem v to doufala...




Takže jsem ji krásně pohaněla a je vám jasné, že u mě nezůstala, ale abych podala opravdu ucelený obrázek, musím napsat ještě pár slov. Ta rtěnka je totiž výborná. Ve všem ostatním je skvělá. Ony všechny Colorburst od Revlonu takové jsou, alespoň ty všechny, které mi prošly rukama, takže nejméně tak 8 kousků. Barva je sytá a nádherně pigmentovaná, po jednom přejetí po rtech jste dokonale nalíčení, kryje jako blázen. Navíc je krémová a lesklá. Tak luxusně lesklá, bez třpytek, shimmeru a sheenu, jen krémový lesk, myslím, že je to na rtech tentokrát velmi patrné. Výdrž kolem 5 hodin, opět spokojenost. Dokonce se nebojím říct, že je texturou lepší než ty Colorbursty, které mi ve sbírce zůstaly, protože mi prostě barevně vyhovují.







Takže pokud jste děti štěstěny a máte krásné bílé zoubky, nic vám nestojí v cestě. Moc bych si podobné perličky přála, protože je mi v tomto konkrétním případě opravdu líto, že u mě nezůstala.

19 komentářů:

  1. Ta barva je dokonalá, škoda, že zvýrazňuje tu žlutou na zubech :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel přes tento její jediný nedostatek se nedokážu přenést, to asi ani nikdo.

      Vymazat
  2. Naaadherna barva !!:) Fakt ti moc slusi:)) LL*
    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, fakt si to taky myslím, ale jen do té doby, než jsem se usmála na plnou pusu. :)

      Vymazat
  3. vypadá nádherně na rtech, já bych si na ni asi netroufla na mě už je moc růžová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky ze začátku (než jsem ji měla doma a viděla pouze cizí swatche) přišla moc růžová, ale proti některým baby pink barvám je tohle hodně sofistikovaná a dospělá růžová.

      Vymazat
  4. Hm, nemám, ale ta barva vypadá celkem studeně (většina odstínů tohohle rázu bude s modrostudeným podtónem, proto ti to asi nesedí), mohlo by to pro mě být ono... :-) Že by konečně něco pro Sněhurky? :-) Naše kraje mi nějak barevně nepřejí, příliš tmavé make-upy s divným podtónem, oblečení v tlumených barvách... (Temně švestkově fialovou na rtech asi přece jen nedám, ač je to můj tajný sen, přece jen zrovna výstavně bílé zuby mi nebyly přány.) Studená, ale krapet tlumenější, růžovou bych si uměla představit i ječivější, akorát, že už si moc neumím představit, kdo by to pak taky nosil. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je kupodivu opravdu hodně slušivá a nositelná, sice výrazná, to ano, ale nic nevkusného a laciného na pohled.

      Vymazat
    2. Což o to, v kombinaci se studeně růžovou pletí by se nosit určitě dala, nejsem si jen jistá, co by mi to udělalo se zuby. Tyhle barvy mě lákají, pro můj typ jsou ideálně výrazné, správný odstín...

      Vymazat
    3. Já myslím, že rozhodující pro slušivost těchto odstínů jsou hlavně zuby. Pokud prohledáš náš blog, najdeš několik postů od Nuf, která je ještě žlutější v podtonu než já a podobné studené, výrazné rtěnky s modrým podtonem jí sednou, protože má zuby opravdu bílé. Takže pokud je ti stejně přáno, bát se nemusíš.

      Vymazat
  5. tak ta farba je kráááásna, chcela by som určite vyskušať značku revlon keby som mala možnosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukni na ebay, nejlépe na uk.co., tam já Revlon nakupuju a výběr je velmi slušný.

      Vymazat
  6. Tuhle barvu miluji všude na oblečení, doplňcích, mém mobilu :D ale na rtech mi vůbec nesedí. Přijdu si pak jak masožravá kytka, fakt nevím, proč je to první věc, na kterou si vzpomenu, když se na sebe pak podívám do zrcadla.
    Proto závidím, že Tobě jde :) pravda, že na obrázcích zoubky moc nevidět nejdou, ale takhle by vypadala fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masožravá kytka:) Ale jo, je to skoro fakt, ale tak velmi přátelská masožravka to je. :)

      Vymazat
  7. ta je teda parádní, zase se potvrzuje, že Revlon je skvělá značka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Revlon opravdu umí.

      Vymazat
  8. Já mám svoje řasy krátké a rovné a jedná vrstva dodala řasam pouze barvu ale trčely rovně, druhá vrstva z těch rovných černých udělala rovnětrčící černe pavoučí tlapky :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)