Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 12. 2012

NATURA SIBERICA

Nevěřila bych, že pro mne bude tak těžké napsat tento post. Od kamarádky Lidušky jsem dostala zdarma k recenzování dva výrobky značky, kterou právě uvádí na český trh. A protože je to kamarádka drahá, blízká a ryzí, řekla jsem si, že si musím dát velký pozor, abych výrobkům nějak nenadržovala. A taky je testuji už pár týdnů, abych odstínila obvyklé počáteční nadšení. Taková diskriminace naopak - kdybych si věci sama nakoupila, bylo by vše snazší :)

Natura Siberica je ruská značka vycházející z úžasného přírodního bohatství Sibiře a Dálného východu. Tyto oblasti jsou známé nedotčenou přírodou a drsnými podmínkami, takže se dá čekat, že výtažky z rostlin zde nasbíraných budou velmi zajímavé. Vím, že u nás stále panuje určitý odpor ke všemu ruskému. Já ale k ruské kosmetice necítím odpor v žádném případě. Víte proč? Znám několik žen pocházejících z Ruska nebo Ukrajiny a mají několik společných vlastností - jsou silné, neovlivnitelné, schopné, chrání si svoji rodinu i vlast a hlavně - umí o sebe pečovat, dbají o svůj vzhled a vesměs mají krásnou pleť a dobré vlasy. Jedna z nich mi řekla, že sice doma neměli moc peněz, ale že maminka si pravidelně kupovala jediný dobrý a dražší krém. Neošidila se. Tohle se mi moc líbí. Moje maminka bohužel vyrostla v tom, že na zdobení není čas ani prostor, dokud nemá všechno hotové, a že správná žena se o sebe moc nestará, zato se stará o všechny a všechno okolo. Tohle z ní beze zbytku asi nevytluču už nikdy, i když jsme již v tomto směru udělaly velké pokroky. Každá žena by se měla starat o to, aby se cítila dobře. Netvrdím, že máte být všechny posedlé kosmetikou jako my s Nik, ale péče o vlastní osobu je podle mého názoru nutností!

Abych se příliš nerozpovídala, pojďme zpět k produktům, které testuji. Jde o ručně vyráběné mýdlo na obličej a oční krém.

Design balení a zdobení obalů NS je mi hodně sympatický a prostě se mi líbí. Když produkt vybalíte z krabice, máte pocit, že držíte něco luxusního. Já jsem byla překvapená velmi mile. Pak jsem se navíc dočetla, že jsou výrobky veganské a organické. Jak už jsem mnohokrát psala, chtěla bych používat pouze přírodní věci, ale moje pleť tak úplně nesouhlasí a bohužel vypadám obvykle o dost lépe po trošce chemie nebo ropičky. Takže jsem se docela bála, že to na mě zase bude moc přírodní.

Mýdlo přišlo v poměrně velké krabičce, která se mi strašně líbila. Rozbalovala jsem jako u vytržení a i když jsem se snažila být nezaujatá, mýdlo nasbíralo plno bodů ještě před samotným použitím.




V prostorné krabičce byla usazena koule viditelně ručně vytvarovaného mýdla ve kvalitním silném papíru zapečetěném zdobenou značkovou nálepkou. Opravdu efektní! Doporučuju dát jako dárek, který vypadá mnohem hodnotněji, než skutečně je.


Mýdlo samo o sobě mě překvapilo. Je totiž docela měkké a vysloveně čerstvé. Kdybych zaryla nehtem, velmi snadno urýpnu kus. Tak je měkké. 
Vůně mi je moc příjemná. Je svěží a zelená. Ale ne moc svěží a moc zelená, vidím v ní stébla travin - ne praporce listů, žádná pokosená tráva, cítím opravdu světle zelená, sušší a dutá kolénkatá stébla. To je popis, že? :) Na to, že je prý mýdlo cedrové a borovicové s obsahem včelího vosku, je můj popis asi trochu mimo. 


Toho včelího vosku jsem se bála! Já mám s přírodní kosmetikou obvykle problém, že mě většinou nepříjemně omastí, pokryje pleť tuhým mastným filmem, který přímo nenávidím. 
Mýdlo NS to naštěstí vůbec nedělá! Naopak myje jemně, ale velmi poctivě, i když se s tím moc nepářu. Na druhou stranu dost málo pění, takže nečekejte vysoké nánosy bublin.
Mýdlo by mělo zklidňovat, hojit a omlazovat - já osobně to nepotvrdím, protože to nepoznám. Ale manžel, který se mnou vždy mýdla na obličej používá, mi řekl, že má díky němu klidnější pleť - on jinak celý život trpí na ekzém. Oba používáme večer i ráno a zatím neubývá.
Jediný malý problém, který s mýdlem mám, je jeho umístění. Mám ho na umyvadlech, kde obvykle raději skoro nic nemívám, raději vše schovávám do zásuvek pod nimi. Vzhledem k tomu, že o koupelnu se dělíme s divokými dětmi a všeho schopnými kocoury, se mi skleněná mýdlenka nevyplatila. Mýdlo putovalo zpět do původní papírové krabičky, které jsem pouze odstranila horní překlápěcí části. Není to ideální, není to ani nejkrásnější, ale je to funkční. 
Nicméně mýdlo prostě miluju!


Oční krémy jsou u mě oříšek, skoro žádný mi nesedí a Lída to ví. Přesto nebo proto mě nechala testovat tento hydratační krém proti otokům. Holka jedna odvážná... :) 


Opět pěkné a jemně zdobené balení, uvnitř flakonek s pumpičkou. Bezva! Ihned jsem vyzkoušela dávkování. I když je otvor v pumpičce dost velký, dá se perfektně odebrat množství tak akorát. Nesnáším, když musím okolí oka zamatlat tunou krému a ještě otřít ubrouskem. Tomu se zde vyhnete!
Krém je velmi lehký a jemný. Píšou, že jde o gel-krém, to teda nejde. Je to prostě lehounký nemastný krém, blíže má k emulzi než ke gelu. 


Je báječně hydratační. Já nanáším tak, že pumpnu na jeden ukazovák. Lehce otisknu druhý, abych měla na obou prstech stejně, a vklepávám do pleti pod oči. Tak to asi dělá kdekdo a není potřeba to popisovat :) Píšu to proto, že chci dokonale popsat texturu krému. Když totiž přiložím druhý ukazovák na ten první, krém mi skoro roztaje! Jakoby v něm byla pochytaná voda a kontaktem s teplou pokožkou se uvolnila. A totéž pak cítím i pod okem.
Po aplikaci je ihned čisto a můžete se líčit. Krém naprosto nedráždí a jeho vůně je velice jemná a mírně svěží.

Osobně u krémů na oči můžu hodnotit pouze pocity, protože mám pleť skoro pořád stejnou a poznám na sobě pouze spánek a pitný režim, takže o protiotokovém a omlazujícím efektu nepromluvím. Pro mne osobně je krém moc příjemný, skutečně hydratuje, ale když mám po sobě několik probdělých nocí, musím přes den aplikaci opakovat, protože mě pleť pod očima pne i přes ranní ošetření. Možná bych ocenila hutnější krém. 

Ať se snažím, jak se snažím, dneska mám skutečně jen a pouze chválu. Je možné, že mě budete napadat, že straním milé kamarádce, ale není tomu tak. Opravdu jsem byla kritičtější než obvykle a značka Natura Siberica mě oslovila skvěle vyváženou kombinací lehkosti, svěžesti, komfortu a výborných textur. To, co jsem zkoušela, je po všech stránkách "tak akorát", věci ani obaly netlačí na pilu, ale fungují. 
Nakoupila jsem šampon manželovi a kaviárový krém pro maminku pod stromek a až mi bude něco z péče docházet, plánuju vyzkoušet něco dalšího z velmi bohatého sortimentu.

Tohle je pro mne první setkání s přírodní kosmetikou, která mi skutečně vyhovuje. Která funguje, aniž by matlala pleť. Díky tomuto výbornému zážitku a díky Renče z MUB jsem se dokonce pustila do zkoumání dalších přírodních kosmetických značek, ale o tom zase někdy jindy :)

Já vám značku Natura Siberica rozhodně doporučuju! Věřím a doufám, že vás nadchne stejně jako mne!




22 komentářů:

  1. Tak ti tedy děkuju :D
    Do mého povánočního pleťového dilematu Karel Hádek vs. Syncare jsi přidala dalšího hráče.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tento hráč stojí za pozornost. Syncare není špatná značka, ale u NS máš větší pocit komfortu. Hádka zatím polehounku testuju, ale určitě je taky super. Nicméně zde jsi pocitově prostě jinde :)
      Přeju pěkný výběr :) Chi chi

      Vymazat
  2. Osobne si myslim, ze pomer kvalita cena je u NS naprosto bezkonkurencni. Myslim, ze mam z prirodni kosmetiky ozkouseno hodne a toto je po Hadkovi moje dalsi WOW, jsem taky spokojena moc. Hodlam podrobne prozkoumat ty ingredience, protoze krem, co mam, netrpi zadnymi obvyklymi neduhy prirodnich kremu a dost me zajima, cim to je, zvlast u neceho, co stoji jak trochu lepsi Alverde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naprosto souhlasím. Právě těch obvyklých neduhů jsem se bála, ale kdybych nečetla obal a propozice, o přírodě bych z textur nedumala.

      Vymazat
    2. Haničko a odličuješ se před tím mýdlem? To mě hodně láká, ale nikdy se před umýváním neodličuju, požaduju, aby ten produkt i odlíčil (nepoužívám nic voděodolného a oči odličuju zvlášť). Strašně se mi líbí :-)

      Vymazat
    3. Jasně, že se neodličuju před mýdlem. To bych nedělala, to by bylo moc kroků :) Já jsem shnilá! Někdy jen potom micelárkou přejedu oči.

      Vymazat
    4. No, mě by to dřív ani nenapadlo, ale byla jsem překvapená, kolik lidí to dělá. Já to beru tak, že pokud něco odlíčí, tak do čista, ale evidentně to nemusí být pravidlo. Já to právě taky minimalizuju, jak můžu :-)

      Vymazat
  3. Hm, vypadá to lákavě. Mě momentálně nejvíce zajímají všechny liftingové věcičky a tady mě zaujalo to dvoufázové sérum a několik dalších ... asi vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo Hani! Tolik chvaly jsem fakt nečekala:) I když se musím přiznát že jsem ani nečekala že tato značka bude tak dobrá. Dlouho jsem hledala pro e-shop nějakou značku která by mi zaplnila mezeru v pletové a tělové kosmetice. Tato značka mě zaujala právě širokou škálou přípravku a zajímavym složením. Já zatím testují tělovou a vlasovou a nemám nic co bych ji vytkla. Sama mám s přírodní kosmetikou podobný problém jako ty- vždy mi tam chybí trocha chemii ale tady mi nechybí nic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduš, já jsem opravdu nechtěla jen chválit, ale nemám, co kritizovat :)

      Vymazat
  5. Tak pěkně děkuju.. v lednu objednávám.. na oční krém se chystám delší dobu, zatím jsem je ignorovala, ale hrozně mě zajímá ta textura :))

    OdpovědětVymazat
  6. To mýdlo asi potřebuju... achjo... :( :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mají ještě nějaké sněhové nebo vločkové... :)

      Vymazat
  7. Díky za inspiraci, určitě mrknu na sortiment:)

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá lákavě :) A ceny jsou super, myslím že něco taky vyzkouším, děkuju za inspiraci!:)Zaujalo mě NATURA SIBERICA LIFTING EYE SERUM. Jen nevím, zda se ve 25 letech už hodí

    Elishebet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elis, napiš si o radu na web. Ale podle mě je to možná brzo, jak si tě pamatuju. Nicméně sama se znáš :)

      Vymazat
  9. Elis podle mě 25 je moc brzo ale pokud by jsi chtěla z toho séra dělat takovou třeba 14 denní kůru a pak pauza tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  10. mě tedy zaujal hodně ten hydratační krém, díky za tip! sama od sebe bych do něj asi nešla. a možná že i to mýdlo bych otestovala. mě se teď docela zbláznila pleť, zřejmě po vší té chemii, takže příroda by ji třeba napravila... a když ne, tak budu hledat dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, pleť je strašně individuální a každého může něco podráždit. Ale doufám, že budeš s NS spokojená :)

      Vymazat
  11. Mohu se zeptat, kde se dají tyto produkty objednat? Nikde jsem je ještě neviděla :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)