Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 12. 2012

Helena Rubinstein LASH QUEEN MASCARA CELEBRATION







Tuhle řasenku mi poslala kamarádka Lída s tím, že nikdy neměla žádnou horší. Ne, že bych nevěřila, ale ten zlatý a třpytivý obal se mi prostě líbil. Před svátky úžasné, no ne? Tak jsem ji musela vyzkoušet :)
Značku Helena Rubinstein mám ráda, i jejich řasenky jsem vždy spokojeně hodnotila jako povedené. I proto jsem se nezalekla toho nepěkného hodnocení, které řasenku předcházelo.
Vidíte ten krásný obal? Jako by bylo balení olepené zlatými částečkami. Povrch je dokonce mírně nerovný a nezahlazený. K zimě a svátkům patří nějaké ty třpytky i v líčení, takže už jen ten obal mě skutečně baví.


Jak vidíte, kartáček je klasický objemový. Nevím moc, co bych k fotce víc dodala. Jen za sebe říkám, že mi přesně takové kartáčky obvykle báječně vyhovují a pro moje dost krátké a jemné řasy jsou požehnáním. Takže u mě zatím pořád dobré :)
Dobrý kartáček obaluje hodně hustá maskara. Kdybych nevěděla, že je úplně nová, připadalo by mi, že je už malinko vysušená. Myslím si, že je to i tím, že v černém základu jsou zamíchané malilinké zlaté třpytečky. To považuju u řasenky za hodně velký risk! Třpytivé částečky do oka? To si asi hned tak někdo netroufne.


Takhle vypadá moje oko bez líčení. Řasy nic moc. Vždycky si kupuju objemovky, abych měla málo tahy řasy zvýrazněné. Na precizním zvýraznění řas nijak extrémně nelpím a oči klidně nosím i bez líčení. Když už mám ale v ruce řasenku, chci, aby udělala viditelnou práci. 





Na dalších fotkách mám jednu vrstvu řasenky a rozhodně jsem se nepokoušela o precizní aplikaci. Uvidíte výhody i nevýhody třpytivky.
Málo práce - velký efekt. To se mi líbí! Maskara je hutná a hustá a na řasách je to ihned vidět. Možná ji zahušťují i blýskavé částečky. Ty samy o sobě na oku nějsou nijak extra vidět a kdybych o nich nevěděla, asi by mi trvalo, než bych si jich všimla. 


Nevýhodou je to, že mi kartáček umí umazat okolí řas. Na to já jsem pes a to mi vadí. Nejsem nadšený řasenkovač a nehodlám udělat víc než jen šup-šup, a jít. Tady to nelze a musím vzít vatovou tyčinku na dočištění. Nebo musím být velmi opatrná při nanášení řasenky. To samozřejmě taky jde, že ano, ale už mi to narušuje pohodlí :)


Když jsem pečlivá, výsledek je následující:



Skvělou zprávou je, že oko po použití této řasenky nemám vůbec podrážděné, takže soudím, že třpytečky nejsou problém. Řasenka relativně slušně snese i silné sněžení. Samozřejmě není voděodolná, ale nezradí a vysloveně neteče. Po hutné dávce sněhu byla prostě jen povolená.
Když jsem šla přes den vykonat siestu, řasenka ji přestála s mírným drolením. To mi obvykle vadí, nesnáším nepořádek pod okem. Na druhou stranu to udělala opravdu pouze po přímém kontaktu s polštářem. Co já kvůli tomu blogu neudělám - jindy bych neodlíčená do postele nechodila... No nic. Drolit se umí - logicky vzhledem k hutné objemové textuře a částečkám.
Souhrn pro mne?
Mě ta řasenka potěšila a nosím ji. Při aplikaci jsem opatrná a nanáším spíše na konečky řas. Pak je oko bezchybné. Na spánek přes den skoro nemám čas, takže víc pokusů nebylo :) A rozhodně mám díky tomuto zlatíčko výraznější řasy. V tomto ohledu je velice dobrá až skvělá. A o to mně osobně u řasenky jde. Já zkrátka nepotřebuju přirozenou řasenku, to se nepotřebuju líčit vůbec, no ne? Co taky s řasami, jako mám já? :) 
Pokud obvykle nosíte objemové řasenky a máte svoje řasy slabé a krátké, určitě o ní zapřemýšlejte. Je tááááááááák slavnostní! A Vánoce jsou jen jednou do roka! A Silvestr taky! 


nevíte, proč spí kočky v umyvadle???

Mějte krásnou neděli a nehoňte se nikam!

25 komentářů:

  1. Ten obal je opravdu skvostný! A moje nenalíčené oko vypadá velice podobně.. Teoreticky by mi řasenka vyhovovat mohla, že? Ale už jsem si vybrala k Vánocům Hypnose Star.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Hypnose je taky dobrá, jen není tak hutná a mě docela rychle vyschla. Ale řasy krásné!

      Vymazat
  2. Obal krásný, řasenka mne zaujala. Náš kocour v umyvadle teda nespí, ale zbožňuje, když je umyvadlo mokré a olizuje ho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti naši jsou věčně okousaní od psa, takže asi vodu nehledají :)

      Vymazat
  3. Ten je obal je opravdu povedený! A docela mě zaujala, ale je škoda, že ty zlatavé částečky nejsou moc vidět :( Jsou třeba víc vidět na umělém světle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony malinko vidět jsou, hlavně z úhlu a na konečcích řas. Ale kdybych o nich nevěděla dopředu, rzhodně bych si nevšimla. Vidět jsou pak na vatě při odličování :)

      Vymazat
  4. krásny obal, efekt celkom slušný. a tá mačka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Efekt určitě stojí za to, pokud má někdo rád objem.

      Vymazat
  5. Protože jsou tam krásný?:-D Ale spíš to asi bude ve správné velikosti a tvaru, od té doby co jsme pořídili podobně oválný pelíšek, jsem toho našeho v umyvadle neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti naši pakůni všechny pelíšky i speciální deky ignorují a pak je najdeš v umyvadlech, na psech, na krbu, na počítači...

      Vymazat
    2. No já si myslela taky, že ho bude ignorovat, ale překvapil brouček. A fakt jsi mě teď pobavila, páč mu taky říkám pakůni:-D
      Takže to bude možná i tak, že schválně dělaj opak toho, co se od nich očekává;-)

      Vymazat
  6. můj kocour by do umyvadla nevlezl nikdy, vyhýbá se obloukem koupelně :D
    líbí se mi, že ukazuješ řasy před a popisuješ jaké je máš, štve mě jak x blogerek udělá recenzi na řasenku ale nic nenapíšou o tom jaké řasy mají. palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tady je to naprosto nutné, protože na tuhle řasenku bude mít majitelka smetáků asi úplně odlišný názor. Recenze řasenek jsou ještě více ošemetné než recenze makeupů :)

      Vymazat
  7. tak to je snad jediný místo, kde to naše pometlo ještě neleželo :D

    OdpovědětVymazat
  8. No mě by utáhli asi jen na ten obal, to je krááása, ať se jde Lancome se svojí Hypnose Star zahrabat, vedle téhle krásky vypadá jen jako laciná příbuzná. A efekt na řasách taky supr, myslím že i mě by potěšila :) Jako ostatně i jiné Rubinsteinky-řasenky, které jsem zkoušela...
    Jo, a ty kočky - to by mě taky zajímalo. Naše to nedělá, ale asi jen proto, že máme malé umyvadlo. Jestli to zjistíš, tak budu ráda, když se o poznatky podělíš :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, co já můžu zjistit? Akorát to, že domu vládnou kocouři :) Dnes jsem se nevyspala, protože jeden z hochů mě poctil a spal mi na nohách. Cit se mi do nich už asi nevrátí, ale držela jsem a byla jsem šťastná, že je se mnou...

      Vymazat
    2. Tak to chápu, taky bych byla šťastná :) Naše kočky jsem k sobě do pokoje na noc pustila jen jednou - a never more! Kéž by aspoň klidně ležely, v mých nohách nebo kdekoli jinde. Ne! Skákaly mi po hlavě, po sobě navzájem a vůbec to vypadalo jako bezva hodinka fitness v tělocvičně :D

      Vymazat
    3. To ti naši blbóni taky dělávají, ale jen chvilku, pak se někde něžně uloží a vrní. Max se naučil otevírat skříně a jeho hit je teď lítat po baráku jak blesk a zajet do těch skříní jak do bunkru. Strašné...

      Vymazat
  9. Rasenka krasna, asi se po ni podivam.. Mam prachbidny rasy, takze se budu tesit na zvyrazneni! A zlate trpytky?! Tresnicka na dortu! U nas chrapou kocky v bidetu.. :-D
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám rasy krátké a rovne a málo takže v jedne vrstvě mi zůstaly krátké, rovne akorát černé. Ovšem ve dvou vrstvách se snad ještě víc narovnaly a vypadaly jako sůl patě pavouci tlapky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že máš řasy výraznější než já. Aspoň to tak vypadá.

      Vymazat
  11. Mám dobrou rasenku;) a přísahám ze uz nebudu zkoušet nejake novinky!

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kočka nemá pelech?A pak, že číči vodu nerady.Ale jinak je to číča parádní.
    Řasenka podle toho co píšeš by asi nebyla nic pro mě, ale musím souhlasit, že má pěkný obal.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná čičinka, také mám, britskou modrou =) V umyvadle mi nespíš, zato čím menší krabice, nebo taška, tím lepší místo na uvelebení se =)
    Pokud budeš mít chuť, navštiv můj blog =)
    kkiss (http://inhotblog.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)