Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 12. 2012

GUERLAIN Metéorites Perles du Dragon

A už zase já s Guerlainem. A už zase Meteoritky. A už zase za to někdo může - tentokrát Táňa z Vanity.

Vážně jsem si myslela, že mám s pudry a se všemi Meteoritkami pokoj, ale jak vidíte, opět jsem se zmýlila :)

Divíte se mi?

V Tánině postu mě nejdříve zaujal kompakt Wulong, ale úplně na férovku se přiznám, že se mi nechtělo dávat tři a půl tisíce. Vím, že je Wulong skvělý a nezklamal by mne, ale jeden kompakt s Meteoritkami už mám, a nevěřím, že by byl efekt velmi odlišný. I přesto, jak to zde na blogu může vypadat, nejsem sběratelka. Každopádně jsem aktuálně neměla žádné kuličky a ty z vánoční kolekce se mi strašně líbily. Takže jsem povolala kamarádku Lídu, která byla tak hodná, že mi skoro nedostatkové dračí perly sehnala. Znovu díky, Liduško!

Vánoční balení kuliček PERLES DU DRAGON je samozřejmě opět krásné - na to jsme už u Guerlainu zvyklé. Tentokrát vyšla krabička v černozlaté barvě a působí dekadentně luxusně. 



Co mě nadchlo úplně jednoznačně, je barva jednotlivých kuliček! Hned z prvního pohledu jsem sedla na zadek z těch v mauve barvě.




Bohužel jsem si pro focení vybrala zrovna den, kdy docela silně chumelilo. Proto se mi fotky nezdají úplně výstižné, kuličky nejsou tak dočervena a jsou v reálu mnohem víc blyštivé a září mnohabarevnými odlesky. To jsem prostě při vší snaze nezachytila, ale věřím, že ostatní blogy přinesly věrnější fotky.
Možná by mi mohla pomoci Nik a zítra sem naházet svoje fotky dračích perel. Nadšeně jsem jí líčila, jak jsou nádherné, a nakazila jsem ji, takže je má taky :) 

Jako u všech ostatních Meteoritek je i u těchto mnoho možností použití. Já dávám buď na lícní kosti nebo i jemně na celou tvář. Někdy nanáším pod makeup pro efekt jasné tváře bez viditelného shimmeru.

Zde vidíte detail nenalíčené tváře ošetřenou mastným krémem (fotky se nelekejte, je docela zvětšená a póry vypadají jaksi nepěkně, snad je to tím mastným krémem).


Zde stejné místo po použití dračích meteoritek. Jak vidíte, pudr jemně matuje a pěkně odráží světlo bez vulgárního efektu.

Víte, já jsem z dračích perel nadšená. Hrozně moc se mi líbí barvy kuliček, denně se dojímám nad něžnou růžovou a tmavší mauve a obdivuju jejich duochrom efekt. V podstatě ale naprosto nepoznám rozdíl na pleti, pokud nanesu tyto kuličky nebo Meteoritky z kompaktu Voyage. Jistěže při detailních swatchích rozdíl postřehnete a samozřejmě jsou to rozdílné produkty. Voyage jsou určitě jemnější, použití je komfortnější. Také lépe matují a rozjasňují naprosto bez shimmeru. Dračí perly jsou více slavnostní, zimní a třpytivější. Také více práší. 
Na tváři je u obou produktů efekt výborný, omlazující, rozjasňující, ale velmi podobný a snad i  zaměnitelný. Málokdo vás bude zkoumat detailně a málokdo si všimne drobného rozdílu v obsahu jemného shimmeru.
Jsem ráda, že mám tyhle skvostné kuličky, mazlím se s nimi při líčení. Veškerá chvála, kterou jste ode mne četly v předchozích postech o jakýchkoliv Meteoritech, patří i sem - o tom žádná! Ale pokud byste se zrovna do těchto nezamilovaly, určitě vám postačí jakékoliv jiné Meteoritky. 

 Perles du Dragon   & Voyage

S Meteoritkami obecně chybu neuděláte. Je jedno, které z nich zvolíte, všechny jsou výborné. Určitě ale nepotřebujete všechny. Snad jedině kdybyste je sbíraly a chodily se s nimi hromadně mazlit. V jiném případě vám bohatě postačí jedny a vydrží vám velice dlouho. Už jsem to psala a budu se opakovat - Meteoritky do každé kosmetické skříňky nebo zásuvky :) Co jste taky ode mne mohly čekat? Ještě je čas napsat Ježíškovi!



Na konto OS Psia duša putuje 3220,- Kč a souběžně vybíráme peníze na nákup potřeb pro novorozeneckou JIP v Brně. Nákup a doručení plánuji mezi svátky nebo na začátku ledna podle počasí a rodinných okolností. Docela se na to těším, i když si asi zase popláču. Upřímně děkujeme všem, které se podílíte!!!

Mějte krásné chvíle, nehoňte se s přípravami svátků a nezapadněte sněhem. 
Těšíme se na vaše další komentáře!

19 komentářů:

  1. Meteoritek není nikdy dost:) Tyhle jsou nádherné a to černé balení se mi líbí snad ještě víc než klasické stříbrné. Já je ale vážně, vážně, vážně nepotřebuju! Klasické meteoritky už mám. Ovšem to nemění nic na tom, že bych je chtěla. To jsem zvědavá jestli zvítězí moje marnivé nebo uvědomělé já :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo tak ta fialová je jediný důvod proč ty kuličky mám doma já. a je fakt skvělá. líbí se mi i ty dvě růžové. jen nechápu, proč do toho narvali i tu zlatou. asi že jsou vánoce? nebo tak nějak. i když to jsou taky jenom moje plky, protože si myslím, že na obličeji ten rozdíl až tak moc vidět nebude (jakože se zlatou kuličkou / bez zlaté kuličky). jinak mi ale přijde, že rozdíl třeba mezi dračími a těmi pucci jsem viděla. pucci mi prostě barevně moc neslušely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naprosto souhlasím, klidně bych se bez té žlutozlaté v této krabičce obešla, aby byly perly víc osobité. Ale zase mi nepřijde, že by to na tváři něco měnilo. Já asi opravdu na sobě nepoznám rozdíl. Možná mi chybí smysl pro detail :)

      Vymazat
    2. Já mám pocit že ty zlaté kuličky pravě jakoby tlumi ten mrtvolný nadech pleti. Vídím to i na tvých fotkách, ty kuličky mají teplejší nádech než ten kompact

      Vymazat
  3. Já jsem taky moc ráda, že je mám. Jsou krásné, balení navíc dost působivé. Rozdíl mezi nimi a třeba Tient Dore z klasické řady je hodně patrný, ale třeba zase mezi jimi a Tient Beige téměř žádný. Ale pokud bych měla kupovat své první Meteority, vzala bych tyhle už jen proto, že je to limitka a budou prostě za cvíli fuč, respektive jsou už povětšinou všude fuč i nyní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíš, já ty rozdíly vidím jen v krabičce a silně na ruce. Na tváři už je to pro mě všechno na jedno brdo. Asi su divná...

      Vymazat
  4. Já si myslím ze hodne záleží i na barve pleti. Třeba Wulong z me blede namodralá pleti udělal doslova mrtvolu, draci kuličky naopak rozsvítily a dodaly pleti zdravý vzhled. A já muzu říct ze i vidím docela rozdíl mezi klasickými kuličky v odstínu 2 a dracimi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha! To bude ono, já jsem tmavší a nažloutlá. Wulong osobně neznám, takže neposoudím. Ale každopádně zdravý vzhled potřebuje snad každá z nás.

      Vymazat
  5. našťastie som poslúchla trb a ešte v ten deň som si ich utekala kúpiť. ja som naprosto hotová z tej vône.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je Guerlainovská klasika. Fialky, že?

      Vymazat
  6. Ja moc perly rada nemam, ale tyhle vypadaji uzasne! Hlavne ty barvy vypadaji skvele a na obliceji jeste lip:) Super nakup, urcite toho nekituj:)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, je pravda, že určitě nelituju :)

      Vymazat
  7. Jsou krásné.. trochu začínám litovat, že jsem si nepořídila už tyto. Mně se hrozně líbí budoucí jarní meteoritky - Perles du paradis. Strašně si je přeju a doufám, že mi budou říkat paní. (Ale jsem hloupá, ztratila jsem jedinej klíč od auta, takže nejdříve budu platit jak mourovatá za výměnu všech autozámků. Snad mi něco zbyde...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se dovzdělat, o jarních zatím nic nevím. A snad ani vědět nechci...

      Vymazat
    2. Tak už jsem se dovzdělala a musím říct, že jsem si při pohledu na swatche neslušně povzdechla "a do prdele..." :D Omlouvám se za neslušnost, ale je to pravda!

      Vymazat
    3. a ja som si myslela, že pri týchto budem mať konečne pokoj na duši, ale práve vzniká ďalšia posadnutosť :/

      Vymazat
  8. Neskutečně nádherné! Akorát ty dračí koule by na mě byly přecejenom moc třpytkaté...Pro většinu je to únosné ale mě to nějak zvýrazňuje póry a to je nemám nijak rozšířené. Asi by byla lepší volba jít do té klasiky...

    OdpovědětVymazat
  9. nááádherná barva, mám z toho ted brouka v hlavě :D

    http://nemesisjournal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)