Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 12. 2012

Domeček

Nebydlím v domě, ale v bytě. Proto nemám šatnu, kde bych mohla mít svůj toaletní stolek. Dokonce nemám ani ten stolek a jsem s tímto stavem více než spokojená. Nepatřím totiž k těm, které za každou cenu musí mít to své kosmetické místo třeba někde v koutě, kde to na ně zbyde. To se mi vůbec nelíbí, a to z jednoho prostého důvodu. Osobně kladu daleko větší důraz na světlo než na místo samotné. K čemu mi bude moje místo, když osvětlení bude stát za houby? Stejně bych tam nesedávala a rozhodně bych se tam nemalovala. Potřebuju dokonalé spojení denního světla, které je částečně ve stínu a částečně na slunci. Toto spojení mi v našem bytě nabízí jedno jediné místo - naše kuchyň. Nikde jinde se mi to ze "světleného" hlediska nelíbí. Takže já se maluju v kuchyni u jídleního stolu. Kuchyň je stejně to moje místo, kde se zdržuju povětšinou sama, manžel tam trefí jen na jídlo a dítě proto, aby udělalo pořádnou potopu a přidalo mi pár hodin práce. Jinak je to jen a jen moje. No není to paráda...

Jídelní stůl jsme před 14 dny koupili nový, velký, masivní, takže mám na svá malovátka dost místa. Kdysi dávno jsem své kosmetické poklady měla ukryté v různých proutěných košíčkách. Poté přišel na řadu kufřík ze Sephory. Byl krásný, ale nějak jsem se do něj nevešla. Rozumějte, nikdy nebyl plný, ale já jsem (jak se o mně všeobecně ví) strašná na pořádek, vše musím mít vyrovnané, takže jakmile se mi nějaké věci v kufříku začaly překrývat, věděla jsem, že musím přesídlit. No a pak jsem je našla.

Ikea a její Kupol kolekce. Super úložné prostory. Žádný luxus, umělá hmota, ale pro mě splňuje vše potřebné.ˇVelmi mi vyhovuje šuplíčkový systém i možnost postavit si velikost dle svých potřeb.


Vzadu jen díly napojíte na sebe a klidně můžete stavět svoji Babylonskou věž, nebo že by spíše tu v Pise? No je to možné, možná se vše jednou zhroutí, až bude moje sbírka neúnosná.

Všem, které teprve domeček pro svá malovátka hledají, vřele doporučuji. Kus za 199kč.



9 komentářů:

  1. Pavli, to je skvělý tip. Mně by se tedy hodily jen ty šuplíčky, které bych dala právě do šuplíků kosmetického stolku. Jsem totiž šuplíkový maniak. :D
    Když vybírám nábytek do domácnosti, tak vždy vyhraje šuplíkový systém a ještě i do toho narvu další malé šuplíčky, abych měla vše přehledné. :D
    Z nějakého skládání věcí přes sebe, bych se zbláznila. Pro mě je to pak prostě zmatek a to nemám ráda. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šuplíčková královno, tyhle prostě musíš mít. :)

      Vymazat
  2. Uzasna pomucka na skladovani kosmetiky:) Hned si ji musim zajet koupit, protoze presne neco takoveho jsem strasne dlouho hledala. Ja si teda budu muset koupit tech suplicku vic - cca tak 4, ale aspon budu mit dost mista na vsechny poklady :)
    Jinak tvuj blog je velice zajimavy, rada jsem tvou novou ctenarkou a budu rada, kdyz se mrknes ke me a treba mi i poradis co zlepsit apod, popripade se i ty stanes mou ctenarkou:)
    Tesim se na tebe

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že mi stačí tyto dva, i tak mám věcí víc, než využiju, nicméně možnost případné "nástavby" je veliké pozitivum.

      Vymazat
  3. Já se musím přiznat, že tady ty plastový krabičky se mi vůbec nelíbí. Asi je to praktický, ale připomíná mi to takový ty boxy na svačiny a myslím, že zrovna tvoje malovátka by si zasloužila něco důstojnějšího:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí tyto asociace vůbec nemám, svačiny mi maminka balila do mikroteňáků. :) A s důstojností těchto šuflátek jsem plně spokojená, splňují účel daleko lépe než můj bývalý Sephora kufřík.

      Vymazat
  4. Ty vypadají super! Já mám takovéhle šuplíčky, ale z tvrdého kartonu...ale on prostě tak tvrdý není. Jen 199 Kč za jeden kus plastu mi přijde skoro moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ta cena zdála ok, ale asi taky proto, že je to opravdu to, co jsem chtěla. Miluju šuplíčky. :)

      Vymazat
  5. Ja myslim, ze to luxus je, pokud ti to vyhovuje, me se libi:) Jinak to mas mic hezky napsane, ja prave tu svou mistnost a misto pro kosmetivky stolek mam, ale svetlo nic moc:-/ a v te kuchyni, jsem take nejcasteji:))

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)