Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 12. 2012

CHVÁLA MUŽE

Nechápejte mě zle, rozhodně nejsem zastáncem single života. Mně by nevyhovoval a pevně věřím, že lidi nemají být sami.
Nicméně jsou chvíle, kdy se mi hlavou honí opojné scénáře, ve kterých mám uklizený dům, čistou kuchyni, ve které jsou věci srovnané a otočené štítky do místnosti, hrnky mají ouška natočená do jednoho směru tak, aby se daly snadno vzít, na pohovkách, židlích, parapetech se neválí hromady oblečení, na čerstvě umytých podlahách není čerstvě vydupané bláto a vylité tekutiny, v koupelnách nejsou vousy... A v tomto domě sedím, čtu si v lenošce, děti si klidně hrají, kolem sebe mám hodná a spokojená zvířátka a neperu, neuklízím, na nikoho nečekám s oschlým jídlem, nenadávám :) Ano, nemám tam toho chlapa!

Tyto pohádky si pouštím většinou při úklidu - jak jinak :) A také po nějakém lepším záseku mého manžela.

- ležíce v lenošce u televize: "miláčku, nedři se s tím, uděláš to, až nebudu doma"

- "zamíchal jsem ti tím masem na sporáku" a "zapnul jsem ti tu pračku"

- po příchodu z pochůzek, které sestávaly z návštěvy pošty, obchodu, kamaráda ve sklepě a ochutnávky několika vzorků: "ty jo, ty ještě uklízíš? ale máš to hezký"

- při debatách, zda pořídit štěně labradora: "miláčku, já se o všechno postarám! absolutně ho při úklidu nezaznamenáš, budu ho denně česat a obden budu vysávat! a cvičit ho budu, ten bude vycepovanej" jistěže jsem mu nevěřila, ovšem i tak mě po pár měsících překvapilo: "jakej vysavač furt? já nevím, kde to máš" nebo "česat psa? su snad nějakej hebkej, abych česal psa???" a "ty jo, Beníku, ty už umíš věcí, kdo tě to naučil?"

- když už opravdu není čas a zase jdeme pozdě: "tak já si jen hupsnu na záchod a letím"

- "já tě fakt obdivuju, že tě furt baví dělat to prádlo, já bych na to nehrábl"

- když máme návštěvu a něco se vysype: "to je v pohodě, to se potom uklidí"

- když ho v noci okřiknu, že chrápe: "já jsem vůbec nespal!"

- u lékaře na dětské poradně: "tohle my s malým trénujeme denně několikrát"

- když se vrátí ve dvě ráno stříknutý ze sklepa: "já jsem ti tam šel pro víno, nemůžu za to, musel jsem ochutnat, abych ti nepřinesl něco hnusnýho"

- kdykoliv: "miláčku, nevíš, kde mám/máme ...?"
                  
                  "to jsem fakt říkal?"
                  
                  "to mělo být dneska?"
                  
                  "baví tě to, mít vždycky pravdu?"
                  
                  "já vím, že jsme byli domluvení, ale když já jsem si myslel, že můj názor bude pro tebe lepší  
                    než ten tvůj"
                  
                  "kde ty bys beze mne byla..."


A stejně bych ho nevyměnila, je tu plno věcí, které hodně stojí za to.

klučičí úklid

Co pěkného zahlásily vaše exempláře? Napište nám do komentářů! Nejvtipnější komentář si může zdarma vybrat něco z našeho blogsale. Spolu s Nik vybereme výherce nejpozději do konce roku. Moc se těšíme, jsem si jistá, že všechny máte, co dodat :)

47 komentářů:

  1. Parádní post :)
    Spíš bych se podělila o svůj ex-exemplář. Dlouho jsem se rozmýšlela, že se s ním rozejdu, prostě všechno špatně. Nakonec jsem se k tomu odhodlala, líčím mu svoje pocity a pohnutky, co mě k rozchodu vedly, jsem dojatá tím, jak jsem to podala, že to prostě MUSÍ pochopit, on na mne kouká a po mém desetiminutovém monologu PROČ to skončit, mi řekne: Nevidím důvod. V tu chvíli mi přetrhl nit a já se už nezmohla ani na slovo. Ale nakonec jsem to dotáhla a teď se tomu oba smějeme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Taky dobrý. Připomíná mi to mého ex, který mi vždycky řekl, že hledám problémy, kde nejsou :)

      Vymazat
  2. Máme to velice podobne:)
    A hlásky? Třeba říká mi " jsem zivitel a ty jsi koště" na moji otazku jak to mysli jestli jsem uklízečka a nebo čarodějka tak pry obojí. Další perla. Vola kamarádka, on zvedne telefon, kamarádka se ho ptá kde sem a on ji odpovídá ona je ve své pracovně. Kamarádka se pta od kdy mám pracovni, chlap odpovídá - od doby co existuje kuchyn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Kriste... A pak se vdávej, že?
      A rozhodně jsi čarodějka :)

      Vymazat
  3. Jé, já mám doma snad dvojče, vousy v koupelně, věci rozházené po křesle, vyjezený talíř na stole.....nenapsala bych to lépe. U čeho vždy mírně znervózním, když jsem mimo domov a můj muž, který má na starosti děti zahlásí . BRNKAČKA, všechno v pohodě. Ono to v podstatě je v pohodě, mě ale při příchodu čeká "zprovoznit" domácnost. Ale to je asi obrázek většiny rodin:)

    OdpovědětVymazat
  4. Haha :-D Přesně obrázek mé domácnosti.Nejvíc mě vytočí vždy, když potřebuju jen vlídné slovo a povzbuzení, doma totální výbuch, jak po jaderné katastrofě, děti piští a řvou, všichni mají hlad, já se modlím k bohu aby mi dal sílu pokračovat...on: No co zvládly to naše mamky, zvládneš to taky, já makám jak kůň tak se starej laskavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle věty by měly být zakázané, mě hrozně vytáčely před porody :)

      Vymazat
  5. Tak s tímhles pobavila i mojí mamku.Taky mám super hlášku, spíš dialog: "Nespi na tom gauči." "Já sem medvěd a ty mají teď zimní spánek."

    OdpovědětVymazat
  6. Tak proč jste si takové burany a lenochy braly ? Proč se nerozvedete ? A ještě s tím plodit děti ... katastrofa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věděla jsem, že opět někdo nepochopí nadsázku, Zuzi. Dnes jsi tou katastrofou ty :)

      Vymazat
    2. Tak teď jsem v šoku! To není standardní výbava? Oni existují JINÍ?

      Vymazat
  7. "ty nejsi tlustá, si jsi jen dobře živená!" na to do smrti nezapomenu... a potom miluju "babička říkala, že...." (to či ono dělám špatně) a ještě: "ale mamince jsem nemusel říkat, že mám hlad, ta mi nosila každý den večeři sama k televizi!"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, mamánek! To je speciální kategorie :)

      Vymazat
  8. hahahahaaa :DD
    supr mi to zpříjemnilo den, děkuji:-)!!
    ten pocit, že v tom nejsme samy:D

    jsi zlatá, že jsi dala nahlídnout do hlášek od vás z doma, pokud bys přemýšlela nad druhým dílem někdy, hlasuju pro:-)!!

    mě teď nic ultra vtipného z domácích vod nenapadá, ale když vzpomenu, dodám:-)


    ... jinak teda tipuju, že slečna Zuzana je s tímto svěžím přístupem asi single... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je opravdu bohatý zdroj a navíc se vždy snažím to ještě "zhoršit", abych vypíchla tu absurditu - což takové Zuzany prostě zatím nepochopí. I tak se výborně bavím i já, ono s chlapem to prostě vždycky bude tak trochu jako s cizincem :)

      Kdybych vypisovala, jak je bezva, nikoho to nepobaví...

      Vymazat
  9. Hrdě přiznávám, že "se potom uklidí" (koukám, že skřítek SE bydlí ve více domácnostech :-) razím já. Exemplář je plně adaptován na drsnou realitu života bez služeb mama hotelu (uměla jsem si vybrat, jo). :-D Od dvaceti bydlí sám a je zvyklý si vést vlastní domácnost. Ještě neví, co s ní udělají děti nebo domácí zvířata, chudák. Říkat mu to nebudu. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky v globále musím říct, že jsem vyvázla velmi dobře a cíleně jsem vypíchla a z kontextu vytrhla pouze střípky, abych pobavila. Ale jo, takoví chlapi jsou. A oni si zas myslí svoje o ženách... A tak to má být :)

      Vymazat
  10. Výborne som sa zasmiala a naša domácnosť je v takmer všetkých bodoch rovnaká. Plus po obývačke nachádzam rôzne súčiastky, ktoré absolútne netuším na čo by mohli slúžiť, špinavé ponožky pod posteľou, milióny káblikov a hromadu ovládačov. Najhoršie je ale niekoľko krát denne počuvať: "prosím ťa, kam si mi SCHOVALA...?" Áno, zámerne chodím po dome a skrývam mu veci, aby ich on musel hľadať práve keď sa najviac ponáhľa.
    No čo už... chlapi iní nebudú :-) Ale aspoň sa nenudíme :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistěže, já mu schovávám i papíry do práce a prádlo... Asi proto, že su mrcha :D

      Vymazat
  11. Normálně jsem se smála nahlas! Skvělej článek...ze života :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jo jo,ale bez nich by nám bylo smutno..ten můj mě alespoň jednou denně rozesměje.Ty jejich životní moudra jsou dokonalá..Vždyť oni by si bez nás poradili,ale co my?:-D Asi bychom umřely nudou..Zkouším si bundu..Noó,na házení sněhu dobrý..Nejde mi dopnout zip..Prosím Vás nemáte bundu s přistýlkou?A to už radši fičím pryč,abych nevybouchla smíchy.
    Co ty ponožky vedle postele..Ty my nech já je nosím..a kdy? večer...

    OdpovědětVymazat
  13. Tak teď jsem se opravdu pobavila:D Ve většině naprosto poznávám mého přítele.
    A jedna zábavná historka o manželovi mé známé. Je to šílenej lenoch,jen co přijde z práce,padne na gauč a nic s ním nehne. Dotyčná to dloouho snášela,ale nedávno jí došla trpělivost...Přišla po celodenní šichtě domů a on,jak jinak,nataženej na letišti v ložnici a čučel na telku.Vzala kýbl a šla vytřít byt.Když dorazila vytírat do ložnice a viděla ho tam ležet,něco se v ní zlomilo,už to nevydrřela,vzala kýbl s vodou a vychrstla ho přímo na něj:)! On ani nehnul brvou,jen udělal suda,překulil se na druhou suchou půlku postele a čuměl a ležel dál:D:D
    Já bych ho asi přizabila...
    Lucka lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak můj muž ví, že podobné hlášky by mě dost rozlítily, takže je neříká a to ani ve srandě:) Uvidíme, co s tím udělají děti, až budou (čekám, že řečem typu: co jsi tu celý den dělala, že není uklizeno se asi nevyhnu:) A co se týká např. oblečení po bytě, talířů na lince, vousů po umyvadle, tak to jsem se přizpůsobila já jemu (rozuměj - dělám to taky), protože moje máma byla pedant a já byla z domu zvyklá pořád všechno uklízet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych se přizpůsobila manželovi, asi by nás zhruba po týdnu nenašli pod haldou hader. A asi by u nás i bydleli mravenci a živili by se drobky :)

      Vymazat
  15. To, co zahlásí občas ten můj v tu chvíli vůbec není k smíchu. Třeba tuhle mi řekl na výšlapu na Radhošť, že kdybych přišla o nohu, tak mě opustí a najde si jinou (holku). Kdyby on přišel o nohu, tak bych ho přece nemohla opustit, to by bylo ode mně hodně hnusný... hm... někdy mu i časem dojde, co řekl a jsou i chvilky, kdy toho lituje. Mám pocit, že neumí jít zároveň, řídit pohyb rukou, ve kterých třímá trekový hole, a přemýšlet nad tím, co říká. Příště si ho v takové chvíli radši zastavím a chvilku počkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anebo šikovně vrazit svojji hůlku mezi jeho nohy, pád ho malinko probere :)

      Vymazat
  16. Nevidím tady žádnou zkušenost s nemocema...vážnýma nemocema mužského ústrojí! Vždycky jsem si myslela, že to mají skrz genetiku, ale není to tak - oni si to předávají formou ústní lidové tradice.
    Syn má rýmu, je mu to celkem jedno, sem-tam smrkne do kapesníku, sem tam do rukávu, no...má taky jazyk... Zato manžel od pátku vyšiluje:
    - "Kde to, chudáček, asi chytil?" Já: "Co? Rýmu? To se nikde nechytá, to prostě občas JE. Nedramatizuj to."
    - "Určitě to chytil v pátek na Staromáku! Musíme ho lépe oblíkat! Myslíš, že ta bunda je dost teplá? Nekoupíme mu novou?"
    - "Prosímtě, až pojedeš dnes na nákup, NEZAPOMEŇ koupit kapesníky! Ta balzámové!" "Vždyť jich máme tři balíky!" "Ale co kdyby NÁHODOU došly?"
    - "Nedáme mu něco?" "A co myslíš?" "Nějaké léky." "Na rýmu?" "No...nemáme něco?" "V porodnici (před 3 rokama) jsem dostala nějaké kapky do nosu, ale přijde mi to zbytečné." "No, ale ZKUSIT bysme to mohli, ne?"
    - Já: "Asi ho nebudou chtít ve (pouze odpolední) školce." Muž: "CO-BUDEME-DĚLAT??" Já: "Domluvíš se s babičkou, aby si ho nechala celý den?" Muž, pohřebním hlasem: "No....dobrá...co nám zbývá..."
    - "Nevezmeš si dovolenou? Někdo by s ním měl být..."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti nezávidím, co nastane, když má rýmu manžel :)

      Vymazat
  17. :D to je vtipny! U nas teda o hrniccich srovnanych do rady s ouskem smerujicim urcitym smerem spis sni muj muz.. ale co se tyce planovani a PAMATOVANI si veci, to je des bes.
    Ja: ve stredu jedou se skolkou na vylet.
    On: jojo...
    Za ani ne 5 minut:
    On: Nejede nekam o vikendu s judem?
    Ja: koukam po kudle, hodne tupe.

    OdpovědětVymazat
  18. HOLKY, JÁ UŽ JSEM TO POCHOPILA . TADY TEN POKEC JE TAKOVÝ RELAX CO VÁS ODPROSTÍ OD VŠEDNÍHO ŽIVOTA A LÉPE VÁM POMŮŽE SNÁŠET REALITU (SDÍLENÁ STAROST, ZTOTOŽNĚNÍ SE).
    JE TO STEJNÉ JAKO KDYŽ TI VAŠI "TAŤKOVÉ" PRCHAJÍ OD SVÉ ŠÍLENÉ TLUSTÉ ZMALOVANÉ ŽENY V KOJENECKÉ PODPRSENCE A MIKINĚ ŠPINAVÉ OD ZVRATKŮ A PRIBINÁČKU A UŘVANÝCH OPIČÁTEK K CHÁPAVÉ MILENCE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem tady do toho nechtěla zasahovat, ale nějak mi nedáváš na výběr. Znáš přísloví: Podle sebe soudím tebe? Ty jsi asi takové malé, ukřivděné ubožátko, kterému chlap zahýbá, že. Moc tě lituju a soucítím s tebou, ale víš co, na druhou stranu jsetli jsi takováhle nána i v reálu, tak se mu vůbec nedivím, je to v mých očích hrdina, že se vůbec vrací zpět.

      Vymazat
    2. :) :) :)
      Zuzi, ty jsi drahoušek! Moc děkujeme za přízeň a přejeme ti lepší rok 2013!

      Vymazat
    3. Nikouš, neplýtvej slovy :) Slečna je ta chápavá milenka a bohužel se zamilovala, takže nyní nenávidí všechny manželky plošně. O to hůř, že my jsme ty spokojené :) Vidím to jako uznání našeho úspěchu, ty ne?

      Vymazat
    4. Co je to "kojenecká podprsenka"? Odkdy kojenci nosí podprsenky? Nějaká americká móda? :D

      Vymazat
    5. Nuf, máš pravdu, já si pak taky říkala, že by slečně ráda, aby ji svět viděl jako chápající milenku, ale zas mi k tomu neseděla jedna věc: na to, aby to byla milenka nějakého skvělého muže, jí chybí jedna zásadní vlastnost - úroveň.

      Vymazat
    6. Zas já si nejsem jistá, zda skutečně skvělí muži mají manželky i milenky, Nik :) Takže by takový muž byl "jen" záletník - a na toho taková slabší úroveň stačí :)
      Já jsem si jistá, že jsem se s tou "chápavou" milenkou trefila!

      Vymazat
  19. Slecne Zuzane je mezi 13-19 a teprve si utvari obraz o zivote, fajn. Ale at si je utvari a sdili nekde jinde, kde pro ni budou mit hluboke pochopeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám nevadí rozdílné názory, ale sprosté urážky samozřejmě ano. Pokud někdo nazve mého chlapa buranem, budu to jedině já sama :D :D :D

      Vymazat
  20. Zkoušela jsem si před zrcadlem nové šaty, které jsem si chtěla vzít na ples. Šaty byly docela obtažené a tak jsem začala pochybovat o svých dolních partiích, jestli v tom náhodou nemám moc velký zadek. Tak jsem se zaptala na férovku přítele. Nedělají mi ty šaty velký zadek? (každá z Vás si jistě domyslí, co jsem chtěla slyšet) a odpověď zněla: No, ale to nebude šatama :D Hanka (h.janeckova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je velice pěkné, aspiruješ na vítězství... :)

      Vymazat
    2. u nás jsou hlášky dost často, někdy si říkám, že bych si to měla psát. Ale díky za to, nedokázala bych žít ve vztahu, kde není veselo. P.s.: nejhorší chlapskou nemoc - rýmičku, známe taky.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)