Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 12. 2012

Christian Dior Grand Bal Collection for Holiday 2012 - Rouge Diorific 040 Marilyn

A dělám to zase. Znova upřednostňuji novou věcičku před spoustou připravených recenzí. Jenže když já musím! Prostě musím :)
Dostala jsem rtěnku z letošní vánoční limitované kolekce a musím vám ji ukázat. Hodí se na svátky, hodí se na silvestrovské večírky, hodí se jen tak na zimu. Třeba se vám zalíbí a stihnete ji ještě v obchodě.



Co říct k úžasnému dekadentnímu obalu? Zlaté koule na obou stranách, těžké a velké balení. Ach! Mě se líbí strašně. Myslím, že působí až sprostě, hodně žensky a tak trochu mi připomíná styl 80. let. A i kdyby se mi balení nezdálo přenádherné, skvěle sedne do ruky. Spodní koule se při líčení výborně zapře a položí do dlaně. Moc příjemné :)



Minusy? Ochytává se, na tom zlatě je všechno vidět. A jistě se poškrábe v kabelce. Ta moje rtěnka již mírně škráblá přijela, a to byla v dokonale zapečetěné krabičce...


Odstín 040 Marilyn je úžasný! Jen je to tak trochu chameleon, což je pro fotografa nemilé :) Rtěnku jsem vybalila večer, v umělém světle se zdála prostě vínově červená. Velký omyl! Jde o studenou červenou, rozhodně obsahuje stopu fuchsiové. A to je skvělá zpráva, protože tahle barva obvykle lichotí zubům. Na následujících fotkách, doufám, uvidíte, jak různobarevně odstín Marylin dokáže vypadat :) Schválně jsem použila i některé méně ostré, protože na nich zase sedí barva.
Mimochodem podle mého názoru je název odstínu trochu mimo, Marilyn nosila podle fotek méně fuchsiovou červeň, nemyslíte? I když kdo ví, co vlastně nosila. Když vidím svoje fotky, jsem ochotná věřit čemukoliv.

pro srovnání s OPI The Thrill of Brazil


A teď to hlavní. Konzistence. 
Už víme, že Dior mívá skvělé rtěnky. Nebála jsem se, přesto jsem byla kvalitou a uživatelským pocitem mile překvapená. Když jsem fotila první swatche na ruku, rtěnka se mi zdála hodně lehounká a hydratující. Tak jo, to nikdy neškodí. Ovšem pozor! Na rtech se po aplikaci jaksi promění. Zdá se, že sedne do pokožky rtu a poněkud zhutní, aniž by ovšem přestala být příjemná. Stále si můžete promnout rty nebo rtěnku poopravit, aniž by se vytvořily cucky. Celkově je anticucková, což je úžasné u tak výrazné barvy. Na fotkách mi vyšla dost lesklá, na sobě tak vysoký lesk nepozoruju. Naopak bych řekla, že se tato rtěnka po aplikaci posouvá až malinko k saténovému vzhledu. To se mi moc líbí a mrzí mě, že na fotkách to prostě není znát :(

Je to dospělá rtěnka, zapomeňte na rtěnkolesky, na séra a želé. Ne. Paní rtěnka pro dospělou ženu (ve smyslu pocitu, nikoliv věku). Nic lehkého, nic polovičatého. Pokud ještě nejste rtěnkově vyhraněná, pokud si se rtěnkami na ústech obvykle nepřipadáte sebevědomě a hlídáte se, nekupujte. 
Ovšem pokud to se rtěnkami umíte, umíte si je užívat a oceníte skutečně intenzivní barvu, pospěšte si pro ni! Pro nás rtěnkomily je to MUST HAVE. Á propos, existuje slovo "rtěnkomil"? Už asi jo :)

A další pecka - výdrž. Výtečná. Ono by se to u hutné a vskutku pigmentované rtěnky dalo očekávat, ovšem my, které máme pár rtěnek vyzkoušených, se v takové chvíli vždy bojíme cucků, městnání barvy a flekatění. Už jsem naznačila, že se nic takového neděje. Rtěnka mizí rovnoměrně a mně po velkém, vícechodovém a tučném jídle (ach ano, po svátcích se bude malinko hubnout...) zbyly silně napigmentované rty bez viditelného nánosu rtěnky. A to teda můžu! 







Pokud jsem vás zaujala (a já doufám, že ano), obhlédněte i ostatní odstíny z kolekce. Vybírat se dalo z červené bez nádechu, z červené s béžovým, vínovým a Marilyn s fuchsiovým podtónem. 
Rtěnku Grand Bal doporučím strašně ráda a bez pochyb. Akorát počítejte se vysokou pigmentací a nutností přesné aplikace. Pokud o sobě víte, že se prostě na tu pusu bez přetahů nikdy v životě netrefíte, nechte tyhle rtěnky v obchodě. Jak se o mně ví, já konturky nepoužívám a nemám ráda - podle mě dokážou ve většině případů vzhled úst pouze shodit a nikdy nejsou přirozené. Takže musím nanášet opatrně a pečlivě.
A abych byla úplně hnidopišská, zmíním, že některým by teoreticky mohla vadit vůně. Je to Dior, klasický Dior i ve vůni. Takže hutná nasládlá vanilková vůně. A skoro bych řekla, že o ní citlivky mohou vědět i po aplikaci. 

Ačkoliv celá kolekce je laděná večerně a večírkově, nebojte se ani denního nošení. Odstín Marilyn se prostě hodí kamkoliv a kdykoliv. Já v něm odbíhám psát post od vaření a kromě rtěnky mám na sobě pouze matující pudr. 
Řekla bych, že to vypadá skvěle :)


Co plánujete na silvestrovské líčení? Já osobně to asi absolvuju vzhledem k prostředí a programu bez rtěnky, ale nebojte se - tento skvost se v šupleti válet nebude :)

Ach jo, ty fotky prostě zdaleka neukazují, jak je to skvělá rtěnka!

19 komentářů:

  1. Vypadá naprosto fantasticky :) Skočím se na ni mrknout do Sephory.. Achjo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem hodně nalomená si jí koupit, ale už jsem si koupila Rouge Nude a nevyužila bych to.. Ale přesně souhlasím - ten název je u té Marilyn mimo, ta tanhle odstín červené vůbec nenosila. Mně se nejvíc líbily odstíny Diva a Lady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky zvažovala Divu, ale Ježíšek rozhodl a potěšil :)

      Vymazat
  3. Vypadá moc pěkně a to balení je rozhodně originální a neotřelé.

    OdpovědětVymazat
  4. Kolekce se mi moc líbila, dost jsem rtenku zvažovala, ale nakonec v obchode mi ty odstíny případly takové... Těžké...
    Takže jsem si odnesla ten černo hnědý lak:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten musí být taky krásný!

      Vymazat
    2. No je nádherný, moc se mi líbí:-)
      Chystám se ho co nejdriv nafotit:-)

      Vymazat
  5. To je úžasný odstín:)asi si budu muset udělat výlet do Prahy:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak precíznu a dôkladnú recenziu som už dlho nečítala :) Farba sa mi veľmi páči, som len prekvapená, aká je na perách výrazná, lebo na tých prvých fotkách vyzerá tak jemnejšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! On foťák docela lže, vždycky krade barvu. A rtěnka je navíc chameleon... :)

      Vymazat
  7. Vzpadá skvěl! Ty až lehce sametové rty nemjí chybu a líbí se mi ve všech svých chameleoních variacích:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je nádhera a moc ti, Hani, sluší. Navíc oceňuji naprosto vyčerpávající recenzi. :o)
    Já bych o rtěnce napsala tak odstaveček a nazdar. :D Třeba i proto nemám blog. :D
    Pojem rtěnkomil jsi vymyslela moc dobře a ty jsi královna všech rtěnkomilů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, ty jsi tak mile napsala, že jsem tak trochu blázen :) Naštěstí na beauty blogu to je povoleno a přímo povýšeno a je ze mne díky tomu "znalec" :D

      Vymazat
  9. Ta je dokonalá! Díky světlejším vlasům jsem se za poslední měsíce konečně začala cítit dobře (k černým vlasům to byl dost ostrej kontrast a neměla jsem na to skoro nikdy náladu), tak si musím určitě nějakou přikoupit :) tahle vypadá skvěle, ale popravdě se mi moc nelíbí ten obal....nevím, jestli bych ho dokázala zkousnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ten obal je fakt love/hate. A určitě k hnědým vlasům bude lepší než k černým :)

      Vymazat
  10. Tak jsem pod vlivem této recenze konečně naklusala do Brněnské Sephory pro Lady, ale měli už jen Diorling. Po 10ti minutách testování jsem usoudila, že je stejně nejlepší a odešla se mnou domů :D. Už kvůli tomu balení jsem ji musela mít.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)