Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 11. 2012

Pandora

Mám nějaké špatné období. Necítím se dobře a jsem naprosto bezdůvodně úplně bez šťávy. Sama jsem tím překvapená, protože objektivně nemám žádný důvod a nic zlého se mi neděje, ale nic nezvládám, jsem melancholická a smutná. A v téhle náladě mě napadlo vám ukázat něco trochu jiného. Je to osobní, to máte rády, ne?
 



Pandoru už mám opravdu dlouho, nevím přesně, jak. Na detailních fotkách je dost zřetelně vidět, že mám náramek dlouho a nosím ho. Vzhledek k ceně jsem čekala vyšší kvalitu. Anebo je opotřebení a přenos kovů známkou kvality???  
Nechtěla jsem napsat, že ji sbírám, protože já nikdy nic nesbírám, ale ono to tak vlastně je. Teď je kompletní - od narození mého druhého dítěte, kdy mi manžel koupil poslední kousek, ji považuji za hotovou a nic dalšího neplánuji. Ono se na ni ani nic dalšího nevejde...
 
 
 
Každý korálek má pro mě význam a každý mám ráda, každý mě nějakým způsobem charakterizuje. Mě nebo můj život.
 
 
 
Občas uvažuju o tom, že mi na Pandoře možná trochu přebývají zarážky, mezi kterými mám většinu korálků - že bych je nepotřebovala a bez nich by byl náramek hezčí. Asi je to pravda, ale bohužel je mi pak strašně nepříjemné, jak se korálky samy pohybují a motají po celém obvodu ruky a náramek mě ruší. Takže zarážky zřejmě potřebuju.
 

 
 
V detailu vidíte, že můj náramek je vlastně strašně jednoduchý a neobsahuje žádné extra zdobné prvky - tak to mám ráda a tak obvykle volím. Zlaté postavičky jsou samozřejmě za moje děti, kombinovaná kostička mezi nimi je za manžela, kytičky i kamínky miluju a kombinovaná kulička mi symbolizuje balík všeho, co mám ráda. Srdíčko jsem dostala od manžela jen tak, prostě s ním jednou přišel. Už nevím, jaká to byla doba, ale pamatuju si, že mi tohle jeho gesto tehdy připadalo úžasné. No, a jahůdka - říkám jí jahodička. Obvykle nezdrobňuji, ale tento výraz mě naučila dcerka. Kdybyste, dámy, slyšely, jak labužnicky dokáže to slovo říct malé dítě, pochopily byste :) Jahodička je od kamarádky, která mě dobře zná a doplňuje. Miluju jahody a všechno z nich, ale tento kamínek symbolizuje mnohem víc.
 
 
Vím, že se z Pandory stala masovka. Ale taky vím, proč. My ženy si z ní umíme udělat naprosto intimní záležitost. Tajemným způsobem o sobě řeknete všechno nebo neřeknete nic. Nebo si jen místo psaní deníčku uchováte klíčové body života.
Umím si představit scénku na baru: dva se potkají, dáma má svoji Pandoru a po pár drincích v intimním osvětlení baru pánovi dovolí, aby se podíval a tak trochu hádal a domýšlel se. S tajemným úsměvem ho nechává, občas pokývne hlavou, pán se velmi snaží a překypuje invencí.....STŘIH.....po pár hodinách leží v hotelovém pokoji nazí, dáma má stále svoji Pandoru a s pohledem upřeným na jednotlivé kamínky brebentí a popisuje, co který z nich znamená. Unavený pán nepřítomně pokyvuje a kouká kamsi ke stropu s myšlenou na vlastní postel doma.... Ach jo, tak to vidíte, opět jsem to romantické kouzlo musela zbořit :)
 
V každém případě jsem chtěla říct, že chápu, proč je z Pandory masovka - je to geniální nápad a marketingový tah. Já mám tu svoji moc ráda. Co vy a vaše Pandory? :)
 
 
Mějte krásný konec týdne!

23 komentářů:

  1. Tak to je krásný příspěvek. Pandoru nemám, ale chtěla bych...je to pěkný koncept, udělat si z náramku něco svého, osobního. Tvůj je krásný a i když říkáš, že vypadá nošeně, pro mě má příjemnou "patinu".

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne jsi to napsala! Je to přesně tak! A pro me Pandara ne tak plochu i terapie, kdyz se ty Korán přehlížím a vzpomínám na ty příjemné a dulezite okamžiky ihned se mi lip dýchá a ten svět uz mi nepřijde tak krutý:) Já uz mám Pandoru skoro kompletni a podle všeho budu mít i další náramek tentokrat kožený;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Liduško, taková malá terapie :)

      Vymazat
  3. Nejspíš se nacházím někde mimo, co je to ta Pandora?? :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí :) Značka, šperkaři. Skládáš si náramek z množství komponent. Mají i krasné prstýnky, nicméně dost drahé.

      Vymazat
  4. Musím se přiznat, že jsem měla podobný náramek, přivezl mi ho brácha z UK, nebyla to pravá Pandora, ale něco jako napodobenina, stejný systém. Moc jsem k tomu ale nepřičuchla, ty náramky se mi samy o sobě líbí moc, ale na mojí ruce jsou příliš velké...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že jsou robustnější a zvykala jsem si.

      Vymazat
  5. Krásný článek :) Miluju Pandoru, sama ji "sbírám". Všechny korálky, které mám něco symbolizují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš víc korálků než najednou unosíš?

      Vymazat
  6. Myslím, že je to podzimem. Poslední týden mám jen chuť někam zalézt a prospat se, vzbudit se za někdy hodně dlouho... Je to zvláštní šeď, divný pocit. Asi se nám prostě jen nedostává sluníčka.

    OdpovědětVymazat
  7. takový náramek by se mi taky líbil, zatím jsem o tom ale nijak vážně neuvažovala. možná po tom ale mrknu :) líbí se mi ten nápad a nejednou jsem se zastavila u fotky v elle třeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, oni ty reklamy mívají moc pěkné.

      Vymazat
    2. Já jsem si Pandoru moc přála, až to přítel nevydržel a koupil mi náramek ... Nosila jsem ho necelý měsíc (sundavala ho vždy a všude), ale po přidání prvního přívěšku mi náramek celý zčernal a je mi z toho tak smutno, že vůbec nevím co dělat. Nevím co se stalo, že mám náramek s přívěskem celý černý, když jsem ho měla na ruce opravdu párkrát a starala se o něj jako o miminko. Od té doby je pro mě PANDORA TABU! I když je to krásná záležitost, ale bohužel finančně náročná! :(

      Vymazat
    3. Škoda,že nido neznáte Trollbeads... o Pandoře se všude mluví,ale nikdo neví,že jen zkopírovali tuto dánskou firmu,která dělá své korálky už d roku 1976.Taky jsem se rozhdovala,jestli Pandora nebo Trollbeads,ale jejich filozofie a přístup k zákazníkovi,kdy nic není nemožné vyhrál na celé čáře....možná to vypadá jako reklama na ně,ale pravdu jsem jen spokojená zákaznice,která je má ráda....

      Vymazat
  8. ten pribeh sa mi velmi paci, az ta ten koniec :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) omlouvám se, to ta moje povaha... :D

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Já sbírám něco podobného-charms přívěsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to neznám, co je to? Máš link?

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)