Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 11. 2012

Než přijde Ježíšek...

Každý rok touto dobou nakupuji. Na tom není nic zvláštního, touto dobou nakupují snad všichni. Já ale nakupuji výhradně pro sebe. Zatímco ostatní lítají po všech čertech a ve spěchu shánějí vánoční dárky pro své blízké, já mám volno. Vánoční dárky mám pravidelně nakoupené měsíce před Vánocemi. Letos jsem měla vše již v červnu. Asi to zní trovchu bláznivě, ale dělám to tak neustále a naprosto mi to vyhovuje. Před Vánocemi mi pak zbyde čas jen a jen pro sebe. Jelikož mě k nákupu nic nenutí, tak jen v klidu brouzdám po obchodech a vybírám, čím si udělám radost. Zas abych přiznala barvu, pro sebe nakupuji celý rok, není týdne, abych si něco nekoupila, takže se moje předvánoční nákupy o moc neliší od těch celoročních, že. Ale tyto mají tu správnou atmosféru, takže jsou malinko speciální.

Osobně články New in zas tolik neprožívám a ani je zde na blogu příliš nenajdete, opravdu pouze v případě, že jsme z něčeho nadšené. A já jsem z některých kousků nadšená hodně moc, takže vám je ráda ukážu. Jsou mezi nimi samozřejmě i kousky nekosmetické, které by se jinak na našem blogu neobjevily, takže v tomto postu tak zažijí svých 5 minut slávy. Začneme ale od kosmetických miláčků.

Dior Nude Tan bronzing powder v odstínu 002 Sunlight nahradil mého dosavadního miláčka Chanel Sable Rose, o němž vám napíši recenze hned příště. Dior mě zaujal naprosto vším. Dokonalým obalem, přiloženým minikabuki štětečkem, designem samotného pudru, ale hlavně výsledným efektem a barvou na tváři.



Už jsem zde několikrát napsala, že mojí novou láskou je značka Revlon. Nakoupila jsem kvanta rtěnek, ne všechny mi barevně sedly, ale docela dost se jich určitě na delší čas usídlilo v kufříku.



Where there´s smoke od Benefitu je považován za dupe pro můj milovaný MAC Smoke and Diamonds. Ani nevím, zda to mohu říct a pokud už to z pusy vypustím, zda bych neměla jen šeptat, ale prostě nic s tím neudělám - Where there´s smoke je mnohem lepší než můj miláček SaD. Mnohem! Ach, jakou já mám z něj radost. Tak dlouho jsem ho chtěla, pořád jsem tvrdila, že ho nepotřebuju, když mám MAC a před pár dny v době Sandy jsem klikla a trochu se klepala, zda mi vůbec díky událostem dojde. Došel rychle, naprosto v pořádku a já si ho budu hýčkat, když měl chudáček jistě náročnou cestu.



To, že s Nuf milujeme kabelky, je věc známá. To, že já miluju odstíny šedé a taupe a v poslední době upouštím od potahovaného plátna a sousředím se na krásnou kůži, moje okolí také ví. Proto nákup Mandarina Duck messengeru snad ani není překvapivý. Je to skvělý kousek - kabelka i mess v jednou v dokonalé barvě a nádherné kůži. A že se kůže odírá? No a co, to je mi srdečně jedno, u mě nikdy nic nevydrží navěky, takže pokud časem dojde několika šrámům, rozhodně mi to vrásky na čele nepřidá.



Lyžařská bunda od Envy je kousek, ze kterého mám nesmírnou radost. Je veselá, nádherně propracovaná a neskutečně teplá. Je to moje první lyžařská bunda vůbec. Já totiž nelyžuji a podobné oblečení šlo vždy mimo mě. Zimy jsem trávila v péřovém kabátu po kolena. Letos ale náš syn půjde poprvé lyžovat (výbava už netrpělivě čeká a on také), takže jsem chtěla nějaké stylové oblečení na svahy, až budu hodiny přešlapovat na místě. Asi se vám tak i vyfotím v akci, abych vás trochu pobavila...



Posední kousek je můj nejlepší kup. Dlouho jsem toužila po podobných podnosech na sladkosti. Vídám je v amerických filmech a nemohla jsem nikde žádný sehnat. Před pár týdny jsem něco podobného sehnala a byla spokojená, ale opravdu nadšená jsem až díky tomuto kousku. Vážně přemýšlím, že mu koupím sestřičku i bráchu, protože stejně jako dvojice mých nejoblíbenějších designerů Steven Sabados a Chris Hydnman zastávám názor, ře interieru nejvíce sluší asymetrie, což v praxi jednoduše znamená, že daleko větší službu vám udělá lichý počet doplňků stejného druhu, než ten sudý.  Kdybych mohla mít ze všech dnešních věcí jen jednu, chci tento podnos a budu šťastná.



No a kdybych tu naši malou potvoru neměla tolik ráda, musela bych ji regulérně zaškrtit, protože jen díky ní jsem ve středu musela nakoupit nové matrace, deky a povlečení, což rozhodně nebyl nákup, který bych si užívala jako ty předešlé. No ale když ji vidím, nakonec jí tu louži v mé posteli odpustím. :)




33 komentářů:

  1. Ke každému bodu jsem chtěla něco poznamenat, ale Abu na konci to vše přebila! Je fakt krásná, ušatec jeden :) Asi je pravda, že jsou ti malí chrtíci čuňata, jak se píše :( V té bundě tě chci vidět, to je u tebe velká šlupka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S bundou provedu, myslím, že pro pobavení bude foto velmi vhodné. A Abu je vše, takže i čuně. :)

      Vymazat
  2. Abu je nádherná, má nádherná ouška :). Hlavně ten pohled a la nevinnost sama.

    Já to mám s dárky stejně, koupím a zabalím /pojistka musí být/ je už v létě.

    Ale ta kabelka, ta ke nádherná, to jsem si zaslintala, mám skoro Pavlova, Je totiž dokonalá a obdivuji, že ladí s Abu :). A moje kožené Mandariny se kupodivu zas až tak neodírají, jsou měkké, ale drží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máš s MD dobrou zušenost ohledně kvality. U mě zatím žádná nevydržela tak dlouho, abych toto dokázala posoudit, taže doufám, že tato šedivka je dobrým kandidátem na změnu.

      Vymazat
  3. tá misa geniálna, kde sa dá prosím ťa kupiť? hafan je zlatučký, človek by mu neskrivil ani vlások na hlave, už len kvôli tomu nevinnému pohľadu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. né, tak stylově čistá,ale přesto pěkná a hlavně jednoduše sehnatelná je tu http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/40125550/

      Vymazat
    2. Ta moje je z obyčejného Tchiba.

      Tu z odkazu jsem viděla v reálu, také jsem o ní nejdříve uvažovala, ale když opominu fakt, že je nyní v obou pražských Ikeách vyprodaná nehledě na to, co říkají zásoby na jejich stránkách, tak ten spodek a la broušené sklo je to, co mě od ní odradilo. Není prostě stylově čistá, jak jsi správně poznamenala.

      Vymazat
  4. To jsem si uslintla:-) To je náhoda, ten podnos jsem zrovna včera objednala z Tchiba (mají poloviční poštovné), přesně jak píšeš, vždycky se mi líbil ve filmech :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já už dokoupila ty další dva. Před pár minutama. :)

      Vymazat
  5. Všechno krásný, ale pejsek nejlepší :3 Já jsem zrovna dneska měla psí noční můru, tak mě po ránu úplně rozněžnil :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem ti ráno zlepšila.

      Vymazat
  6. Dior okukuju výjmečně, ale tenhle bronzer je opravdu parádní. Ovšem korunou celého článku, jak už tady hodně lidí poznamenalo, je čtyřnohá ušatá slečna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuju ho pořádně prozkoumat i ty další odstíny, je to vážně poklad.

      Vymazat
  7. Where there´s smoke mám už dlouho a pořád je to můj miláček, takže nadšení chápu. :)
    Ovšem ta kabelka... ta kabelka!!, tu potřebuju. :D Ch jo, já furt něco potřebuju - nikdy nemám klid. :D
    Pavlínko a bunda na svahy vypadá skvěle. Za foto se přimlouvám. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, však víš, já jsem prostě na tyhle barvy naprosto ujetá. :) To platí o MD i o WTS. :)

      Vymazat
  8. ten podnos je super
    p.s.:pozývam ťa na začínajúci blog aboutLandD.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj, vse je super. muzu se zeptat, kde nakupujes Revlon?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Revlon jedině na ebay, z 90% na anglickém.

      Vymazat
  10. Jéé, to je ještě ten z letní limitky? Teda pokud jo, tak ten mám a miluju ho, ale nějak jsem otálela s recenzí, chystám ji akorát na víkend...už jsem si říkala, že o něm psát nebudu, když se sehnat určitě nedá, a ono přece :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Dáši, je z letní limitky, u nás v Sephoře mají všechny 4 odstíny. To víš, já jarní a letní limitky ignoruju a pak je objevím většinou až na podzim. :)

      Vymazat
    2. Holky a kolik tady stoji? Na jahode je za 1200, coz mi prijde trochu mimo, kdyz v uk je furt k sehnani za 37 liber...

      Vymazat
    3. A recenzi bych si moc prosila kdekoliv :-)

      Vymazat
    4. Reni, u nás v Sephoře za 1550kč, kupovala jsem s 20% slevou.

      Vymazat
  11. Pavli, ja te obdivuji, jak dokazes mit vsechny darky uz v lete! A vsechny jednotlive kousky jsou super a Abu na zaver je nejlepsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já jsem magor, to vůbec není hodné obdivu. :)

      Vymazat
  12. Ahojky.. Hezký blog:) Zvu tě k sobě na blog na giveaway o výrobky značky Sephora:)
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Na ten Dior jsem koukala, ale vic se mi libil v obalu nez na ruce ;) ale ten psik je uzasny!!! Ale nakup matraci ti nezavidim... chrti jsou tim nejak povestni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chrtící jsou prý čuňátka, trvá jim mnohem déle se naučit hygieně. To já potvrdit nemohu, Abunka to zvládla rychle. Myslím, že tuto středu měla prostě nějaký špatný den, jinak se jí podobné příhody nedějou.

      Vymazat
    2. Zajimave, to jsme nikdy neslysela. Ale kdo by ji to pri pohledu na ni neodpustil, ze ano? :D

      Vymazat
  14. Kde jsi koupila ten pelech pro psa? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)

      http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/80223313/

      Vymazat
  15. Jeee ty máš Italáčka??? Nebo je to whippet? My máme tři whippety ;)
    Já nakupuju dárky od konce listopadu a během prosince. Mě právě baví nakupovat, když jsou nazdobené obchoďáky a centra měst.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)