Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 11. 2012

Neutrální FOTD

Jak víte, jsem příznivce neutrálních odstínů. Ať se jedná o líčení očí, rtů, o oblečení či bytový design, miluju nude a neutrální barvy. Obklopuji se jim, protože mi přijdou přirozené, decentní, ale i chic a klasické. Lahodí mému oku, povětšinou plně vystihují stav mojí mysli a moje nálady. A hlavně jsou mými stálicemi a věřím, že se mi ani za desítky let neomrzí. I v šedesáti budu jistě neutrální Nik. :)

Proto se dnešní líčení nese celé v duchu neutrálů. Použila jsem samé jemné odstíny, vše je tak trochu ton v tonu, nic vyloženě nepoutá pozornost a nevyčnívá z řady. Tak to mám ráda. Sama většinou díky své výšce vyčnívám, kamkoli přijdu, tak alespoň má tvář působí celistvě a nenápadně (ale musím se přiznat, že mi vyčnívat vůbec nevadí, miluju svůj nadhled i fakt, že jsem opravdu prostorově nepřehlédnutelná - platí to pro všechny světové strany :).

Tvář:

MAC Face and Body Foundation in C2
Skin 79 Diamond Collection Perfect Cover BB Cream (jako korektor po oči)
NYC Smooth Skin Presssed Face Powder in 704A Warm Beige
Christian Dior Nude Tan bronzing powder in 002 Sunlight



Rty:

Revlon Colorburst lipstick in 065 Rosy Nude
Catrice Precision Lip Liner in 020 Nude´Religion



Oči:

Elizabeth Arden Double Density Mascara in 001 Black
Catrice Kohl Kajal in 070 Take The Greyhound
Urban Decay Deluxu Eyeshadow in Ruthless
Benefit Velvet Eyeshadow in Where There´s smoke
 
 
 
 
Výsledek:
 






 

7 komentářů:

  1. me se asi nejvic libi rty... .ta barvicka je naprosto uzasna!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší :) já si nedávno udělala radost s Face and Body a koukám, že jsem fakt běloba, když mám odstín C1..

    OdpovědětVymazat
  3. Neutrální barvy ti neskutečně seknou. No jó, rty vedou :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty rty jsou super! A jako řeknu ti ze jsi nejlepší adept na teplou barvicky vlasu;) Ta prvni fotka o ty narezle a nebo karamelove vlasy přímo prosí:)

    OdpovědětVymazat
  5. tužky catrice jsem si na tvé doporučení koupila, jsou super. rtěnka nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  6. I do believe all the ideas you've presented for your post. They are very convincing and can definitely work. Nonetheless, the posts are very short for beginners. May just you please prolong them a little from next time? Thanks for the post.

    Here is my weblog :: mattsjansson.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)