Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 11. 2012

Narozeninová giveaway

Dnes je nám přesně rok. Sice na roční batole ani jedna moc nevypadáme a také doufáme, že náš blog již vyrostl z plenek (jsme v tomto tedy o dost rychlejší než skutečná batolata), přesto vše máme na narozeninovém dortu právě jednu svíčku. Asi jsme s tím na začátku ani nepočítaly, prostě jsme jen pro radost něco psaly a ono to má mezi vámi úspěch. Za to jsme vám moc a moc obě vděčné a je tedy celkem jasné, že tyto narozeniny jsou především vaše a teprve poté naše. Rády bychom vám proto poděkovaly za přízeň, milé komentáře a zdejší ovzduší. Každá jsme si pro vás přichystala jeden balíček. Tentokrát nemáme žádná pravidla, pokud chcete, můžete nám něco hezkého napsat, pokud nechcete, prostě jen zanechte svůj email pod tímto postem. Ve čtvrtek vylosujeme dva z vás  a pošleme balíčky.




Ještě jednou děkujeme za krásný rok a vykračujeme směle do toho následujícího.

N + N, vaše hvězdy z gauče

80 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší, spoustu dalších let a nových čtenářů! :) Hlavně neztraťte svůj styl a nadhled, díky nimž je tenhle blog tak fajn místem...:)

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojte babule:)v prvom rade vam chcem popriat dobre ranko a pogratulovat k vyrociu:)rok to je fuuuuuu dost dlha doba venovat sa tejto zalube...isto vas to stalo tolko usilia a casu :)aby sa dostal vas blog tam kde je dnes:)Nech vam to ide takto aj dalej velmi vam to prajem:)Priznam sa ze najprv ma vas blog az tak nebavil prisiel mi nudny:)ale to moje povrchne kritizovanie je to urcte vec nazoru ako to kazdy vnima no postupom casu ako som sa zacitavala do clankou a recenzii tym viac ma blog zacal zaujimat a dnes som vasa verna citatelkA:).Iba kukam na svojom informacnom panely ci ste nepridali nieco nove:)aby som si mohla precitat:)))a ked nie kuknem si nieco starsie:).Potom sa pristihujem ako vam zavidim kolko toho mate :)a slintam :)haha :) ale uz moc kecam este raz vsetko najlepsie:)baby:)a sorry za pravopis moc mi nejde.

    S pozdravom Baška:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Este som zabudla na mail:) CARTOON-.-NETWORK@AZET.SK
      a paci sa mi druhy balicek:)

      Vymazat
  4. Přeji hodně nápadů,fotek,článků,kosmetiky vaše pravidelná čtenářka.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju a přeju spoustu úžasných článků a čtenářů. Andrea
    vozarovaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. je, další narozeniny.. teď jich je nějak hodně! Vám i blogu přeji jen to nejlepší, ať se nadále daří a ať společně můžeme oslavit nějaké další výročí!:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem, nech je dalsi rok este uspesnejsi a prijemnejsi ako tento!
    veri.soltesova@gmail.com
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  8. Ať se daří jako doposud :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. gratulujem,rada vas citam
    veronikalamiova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji a ať se Vám dál daří:)

    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  11. 1 rok? to jsem na vás narazila dost pozdě teda! :-D sakryš!
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. gratulujem, nech sa Vam dari tak ako doteraz!
    absolutvejs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Taky blahopřeju a doufám, že vám to ještě pár let vydrží :)
    modraanita@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Hvězdičky z gauče, jsem ráda, že Vás znám a mám ikdyž jenom přes písmenka. Přeji Vám mnoho úspěchů nejenom z gauče, ale především v osobním životě!!!
    A Hani, tobě konkrétně hodně síly ať to zvládnete !!
    snbbibi

    OdpovědětVymazat
  15. ať se dál daří :)

    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. vše nejlepší :)
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. prajem vám veľa ďalších krásnych rokov blogovania, ale hlavne, nech vás to baví :)
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. dúfam, že takto o rok vás môcť stále čítať :D
    justinaforfun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. všechno nejlepší!
    Martinka.mal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. vsetko najlepsie, mam vas blog naozaj rada! tak nech sa dari aj nadalej :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Přeju mnoho dalších let v blogovém světě :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Blahopřeji vám a přeji více a více blogových úspěchů :))

    Jokinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Velká gratulace k ročnímu výročí! A doufám, že to pořádně zapijete... ale vzhledem k věku by se hodil leda tak sunar:D
    manavo@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Všechno nejlepší :) Ať je těch výročí víc a víc :))

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Preju dalsi uspesny rok a 2x tolik pravidelnych ctenaru :)
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Všechno nejlepší !! :))
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Holky všechno nejlepší!

    Pro náš věrné čtenářky si přeji, abyste psaly i nadále tak zajímavé články a postřehy ze života:)!!! (díky Vám jsem propadla kouzlu značky Illamasqua, takže moje srdce plesá, ale peněženka už o měco méně:))).
    No a aby Vám to ještě dlouho takhle pěkně pohromadě vydrželo.

    radkacerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Všetko najlepšie aj ja prajem...máte už krásnu sledovanosť, ale prajem, nech je ešte väčšia a nech máte stále kopu nápadov na príspevky :)
    slh.blogspot@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Gratuluji k úspěchu a přidávám se k blahopřejícím ;) Váš blog je perfektní jak z hlediska využitelnosti v praxi, tak vtipnosti při čtení. Vždycky se dokonale bavím a ráda se nechávám inspirovat :) Přeju hodně štěstí do příštích let a samozřejmě - jen tak dál! :)
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Gratulace veliká a přeji další a další roky blogování!
    bygoldie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. vsechno nejlepsi k narozeninam:-)!!
    color dot beam at centrum dot cz

    OdpovědětVymazat
  32. Velká gratulace!
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Gratuluji, jen tak dal! :)

    blazejovska.barbora@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Gratuluji k prvním narozeninám:-)). Přeji hodně úspěchů, nápadů a už se mooooc těším na další rok:-)

    jirinka1010@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Všechno nejlepší vašemu blogu, celkem pravidelně vás sleduji a fandím vám! mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Něco hezkého píšu.
    A.Pocepicka@hotmail.cz :))

    OdpovědětVymazat
  37. moc gratuluji :)

    shakira113@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Přeji všechno nejlepší!! :) Máte skvělý blog.

    e-mail: luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Už to je rok? To není ani možný 8)
    Jen tak dál holky, ať vás mužu číst ještě několik let:)
    Lucie.Stocesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Všechno nejlepší ;o). Ať Vám to ještě pár let vydrží ;o).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Přeju hodně uspěchů a víc a víc čtenářů :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Nejméně sto dalších let přeju! ;)
    mala.helus@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Banální, přeje Vám každej .... :-) Takže popřeju sobě - ať si tu u Vás vždycky přečtu (a občas i něco koupím) a pořád z toho cítím ten nadhled, humor a inteligenci holek, které mají priority jasně srovnané a kosmetika je pro ně prostě zpestření života, o které se poctivě dělí s ostatními. Vážím si toho, přece jen je to na úkor času a soukromí každé z Vás.
    Hezký další rok (Vám) nám všem, Renata Š.
    reni.v@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Hepy brsdej tu jůů! Přeju Vám mnoho dalších úspěšných let, přibývajících čtenářek a inspirace a taky ať se daří v blogsalu :)

    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ja dekuji vam za rok zajimaveho cteni a zejmena za nahled na kosmetiku, se kterou se moc nesetkavam. Hepy Bé-dej a spoustu radosti, energie a napadu do dalsiho blogovani. K.

    OdpovědětVymazat
  46. Přeji řadu úspěšných let. :-)) karolina.saskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Hodně věrných čtenářů a dalších nápadů na články :)

    castinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Milý blogu,
    jsi zase o rok starší, a tudíž starší, než kdykoliv předtím, ale současně je Ti méně, než kolik Ti bude ve stejnou dobu příští rok a méně, než Ti bude kdykoliv v budoucnosti. Všechno nejlepší k Tvým narozeninám! :D
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Čtu vás s chutí skoro od začátku, přeji ještě hodně úspěšných let a hlavně aby vás to nepřestalo bavit! denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Vzhledem k tomu, že se jedná o giveaway, nic "hezkého" jsem psát nechtěla, aby to nevypadalo podbízivě. Takže přemýšlím nad nějakou kritikou...ale nic mě nenapadá. Na váš blog jsem narazila teprve nedávno (zmínila se o něm Rendy) - od té doby jsem na něm závislá, opravdu sem chodím denně. Snad je to výběrem vašich značek, možná lehkostí, s jakou píšete o kosmetice. Ráda se nechávám inspirovat - ikdyž ne vše si mohu dovolit, stejně mě baví alespoň číst si o tom :) Takže jen tak dál. Pavla (fialkakyticka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Jen tak dál, hodně optimismu a chuti do dlaších let. slamicka2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj,já sleduju blog přes bloglovin,tak doufám že to nevadí:)Jinak moc gratuluju k výročí,jen tak dál:)!Miška
    scary.miska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem napsat ještě balíček č. 2 :)Miška

      Vymazat
  53. Zelam vsetko najlepsie k prvemu skvelemu roku a zelam kopec dalsich lepsich a lepsich. Ako ten rok rychlo ubehol
    HAPPY BIRTHDAY
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. tak teda vsetko najlepsie a nech aj nadalej pribudaju take skvele clanky ako doteraz :)potesil by ma balicek c.2
    martina.kudriova67@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Páni, a já jsem myslela, že "jste" mnohem starší než rok! Každopádně všechno nejlepší, ať vás blogování pořád baví, moc ráda to tu čtu. Mail: in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Přeji vám krásné narozeninky a děkuji za parádní blog, u kterého se často nejen dozvím o super věcech a kosmetice, kterou jsem třeba neznala, ale kolikrát se pobavím i nad vtipným podáním článků kosmetických, i ze života!

    OdpovědětVymazat
  57. Gratuluju k narozeninám a přeji mnoho dalších let :) Váš blog mám moc ráda a pravidelně ho sleduju :)Líbí se mi výběr značek i to jak často přispíváte a dám na Vaše zkušenosti :) I když teda s Biodermou Hydrabio Mousse jsem si nedala říct a musela ji i přes to vysušování vyzkoušet, šlehačka je zábavná :) ale podruhé bych do toho nešla..
    novyden@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Vše nejlepší k narozeninám.
    ewa.prochazkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Tak to prajem vám aj blogu všetko najlepšie k narodeninám :) nech sa vám darí a prajem vám veľa úspechov!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  60. Přidávám se ke gratulaci k 1. narozeninám blogu. Moc se mi líbí Vaše vtipně psaná články a vždycky se těším na další. Přeji mnoho inspirace při psaní.
    angley@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Nechce se mi věřit, že slavíte už jeden rok. Připomíná mi to, jak moc čas letí :). Čtu téměř každý váš článek, jen tak dál! :)
    zany.slamova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj holky, všechno nejlepší k narozeninám:-)
    Jsem moc ráda, že jste a že jsem Vás zase někdy v červnu našla - před pár lety jsem se s Vámi seznámila na "Omlázku",a později si Vás našla na MB - díky Vám jsem získala slabost pro značku LV, a také díky Vám jsem se o jejich kabelkách dozvěděla spoustu nového...a také si něco málo pořídlia....dále díky Nik jsem objevila kvalitu Payotu a vášeň pro TLC pudry a díky Nuf zase silné pouto k dekorativce Chanel...a taky meteoritům od Guerleinu. Měla jsem moc ráda Vaše příspěvky na zmíněných forech...byly vždy přínosné, odborné a inteligentní a smysluplné, psané hezkou češtinou...stejně jako Váš blog.....jak říkám, jsem ráda že jste a já Vás zase našla:-))) L.

    OdpovědětVymazat
  63. Dostala jsem se k vám před trb a jsem tomu ráda:). Všechno nejlepší a ať to jede dál tak hezky!
    taisao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. vše nej k 1. roku! :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Tyvole, a mě přijde, že blogujete tak dva měsíce...to snad ani není možný....no jsem z toho teď tak v šoku, že mi došla ta krásná slova, co jsem chtěla napsat...

    Néé, ste úžasný, ale to už víte! Hlavně pište dál a ať se daří moc dobře vám i všem členům vašich rodin, i těm čtyřnohým;)

    dashulka87 (at) gmail (dot) com

    OdpovědětVymazat
  66. Gratuluju! Jste skvělé a těším se na spoustu dalších článků :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Všechno nejlepší a hodně spokojených čtenářů ;)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Krásné první narozeniny :-)
    Leelookillah@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Všechno nej !!
    Al.Spevakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Moc vám gratuluji k tak krásnému výročí, snad bude svíček jen přibývat. Moc ráda se na váš blog vracím. :)

    katka.bulova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Pekný blog, želám veľa chuti a inšpirácie do písania aj v ďalšom roku.
    isabelle@isabelle.sk

    OdpovědětVymazat
  72. ač jsem se stala čtenářkou teprve nedávno, pilně studuju jeden člácek za druhým dokud nebudu na samém začátku. Přeju krásné dadlší blogování a hodně nadšených čtenářů =)

    michaela.deakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. mám rada Váš blog, vždy si tu nájdem článok čo ma zaujme, ceny sú lákavé
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  74. Přeji hodně spokojených čtenářů a hlavně spoustu nápadů na nové
    články :) Těším se na další duel
    SiBarborka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Gratulace :) sleduji už dýl a budu doufám ještě nejméně další rok pokračovat :)

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)