Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 11. 2012

...malý dovětek k postu o vůních...

Moc děkuji za reakce a doporučení. Některé rady jsem mohla uposlechnout hned včera večer, tedy jsem si vyzkoušela parfém od Bottegy Venety. Tuhle značku mám docela ráda, jejich kabelky považuju za povedené, pokud máte rádi drahou a vymazlenou kůži. Čekala jsem kvalitní a zajímavou vůni a:
 
 
 
....
 
 
 
 
Hrůza!
 
Začátek se mi líbil, moc se mi líbil. Nechala jsem si ji tedy stříknout na kůži. Opět se mi začátek líbil, byl vícevrstevný a šmrncovní, nahořklý a jemně kožený. Pak ale přicházela vůně k sobě, rozvinula se velmi dokulata, sladce do kůže - ale! na můj typ vychází neskutečně vulgárně a výrazně sexuálně. Nevím, jak lépe to popsat, ale je na mě vysloveně sladce vulgární. Manžel mi řekl, že ze mě necítí nic kvalitního, elegantního ani sofistikovaného, nýbrž čistý akt (to píšu velice kulantně :) ). Po další hodině už jsem nemohla vůbec přiblížit ruku k hlavě, jak mě ta vůně otravovala. Zbyla na mě vysloveně sprostá sladkárna.
 
A víte, co je nejhorší? Je taková pořád! Už hodiny! A dál se už nevyvíjí. Malinko mě z ní bolí hlava. Jistě je to můj problém, protože vím, že je ta vůně jinak oblíbená, ale já jsem v šoku. Čekala jsem hlavně větší vývoj.
 
 
Vůně jsou skutečně strašně individuální věcí :) Uvažuju, zda jsem opravdu takový slabčák, že neunesu nic víc, než mýdlovky od Chloé. On i ten Chanel Beige je v podstatě vůně, kterou vnímám jen já a do okolí se moc nedostává.
V tom případě se ani nemá smysl pročichávat nikam dál, že? :)
 
 
Moc a moc děkuji za vaše cenné rady a názory, plkání o vůních miluju! A nikomu nerozmlouvám Bottegu, věřím, že na jiném typu ženy je okouzlující.

15 komentářů:

  1. Musela jsem zapátrat v archívu :))) a co se týče Bottegy tak jsem si poznamenalo toto:decentní, ženská, jemně květinová s velmi lehkou stopou kůže. Dokonce se mi líbí, jenže v základu na mně vyleze dráždivý, dřevitý tón, který je sice pěkný, ale nabírá na intenzitě a suchosti, až je protivný, někdy méně je holt více. Výdrž velice dobrá.
    S vůní jsem se teda moc neskamarádily, ale s kabelkou od Bottegy by mi šlo kamarádit lehce.
    Vůně jsou opravdu vrtkavé a každému nosu lahodí něco jiného. A to je na nich zábavné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tvým popisem vlastně nelze nesouhlasit :) A kabelky jsou fakt krásné - akorát strašně drahé na to, jak jsou choulostivé.

      Vymazat
  2. ono je to i tím, že na každém se ta vůně rozloží jinak. kamarádka si Love strašně chválí, ale já když jsem si jí stříkla na ruku, tak na mě za chvíli voněla tak, jako bych si zápěstí přejela obyčejným mýdlem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona opravdu mýdlová je, ale jsem teď v období, kdy mi to vyhovuje a stačí. Mýdlo je vždycky lepší něž něco hrubého a sprostého. Ale jasně, že to může jiné dámy nudit...

      Vymazat
  3. No jo no, to je ten problem, ze aj sebekrajsia vona sa na niekom moze rozlozit uplne monstrozne, mam s tym vlastnu skusenost :)

    OdpovědětVymazat
  4. A ja zrovna Botegu miluji. Klasickou Chloe taky ale z Chloe Love me strasne boli hlava a ta ruze mi tam vadi...Je to opravdu hodne individualni zalezitost.

    OdpovědětVymazat
  5. Hmm, velka skoda, ze se rozlezela tak "sprostacky". :-)
    Ja ji pouzivam necele dva mesice a je to jedna z nejchvalenejsich vuni, citim se v ni moc dobre. Na mne je bylinkovo kozena.. Love se manzelovi na mne treba nelibi, ze je "babska" - ale to mi nevadi, je to vuni cistoty.
    Beige je moje chumlaci, domaci, intimni.
    Jeste by me zajimalo, jak se Vam bude libit ta Kelly.
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Sprosťácky"...to je moc dobrý slovo! ;-)

      Vymazat
    2. Tak bylinky ani omylem... Na tu Kelly jsem taky moc zvědavá. Podám informace :)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Hihi, to jsme ti dobre poradily... kdyby to aspon manzela navnadilo, ale tohle ho evidentne nezaujalo. Na me to voni lehce mydlovo-kuzove... Ale asi si nekdy vyzkousim ty Chanel beige, ta zni hodne zajimave.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to nevadí, já jsem vděčná i za radu, která mě nezavedla do cíle. Zas jsem ochutnala něco jiného, a to je vždycky jen a jen dobře!

      Vymazat
  8. Já měla stejnou zkušenost. Začátek vůně byl omamně okouzlující, ale pak...bohužel.
    P.S. Před chvíli jsem dokončila parfémový post na zítřek a najednou se dostala do světa vůní k tobě...moc fajn, moc! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)