Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 11. 2012

jen krátká nedělní informace

Naše milé,
klasický post bude zítra, dnes chci napsat pouze jednu stručnou informaci.

I nadále budeme spolupracovat s OS Psia duša a budeme finančně podporovat jejich činnost. Rozhodly jsme se ale, že nárazově budeme přispívat i na novorozeneckou jednotku intenzivní péče v Brně. 
Můj syn musel být bohužel po porodu do tohoto zařízení na několik dní převezen, takže jsem si to zde mohla tak trochu prohlédnout zevnitř. Byla jsem naprosto paralyzována pohledem na většinou předčasně narozená miminka, která byla malinká a bojovala o život ve změti hadiček a ve složitých inkubátorech. A o to víc jsem byla překvapena informací, že jsou zde vděční za plínky a krémy na zadeček, případně i jiné věci běžné denní potřeby. Zachraňují životy našim nejmenším a připadá mi absurdní, že by neměli být dokonale saturováni...

Rozhodla jsem se proto, že z výtěžku blogsale nakoupím potřebné věci a na JIP je doručím. Budete informovány a pokud bude vhodné fotit v tomto prostředí, pořídím i nějakou tu fotodokumentaci.

Zítra jsem zde zase s nějakou kosmetikou a vy si užívejte klidnou neděli!

5 komentářů:

  1. Hani super nápad! Moje obe holky byly na JIP, ta starší dokonce tam strávila 3 tydne takže jsem jedine pro!

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, tohle je prostě něco, co se musí a víc takových jako jsi právě TY, vím o čem mluvíš, znám to teda z pohledu ošetřujícího personálu. My máme spolupráci s HC sparta, že každý dárce dostane lupen na zápas, ale je to minimum jakou potřebu krve a destiček potřebujeme. Také se zapojím !

    OdpovědětVymazat
  3. to je od tebe moc hezký a je to skvělý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, výborný nápad! Sama vím, jak to tam chodí, svého času jsem tam trávila každý den, a že jich bylo, než nám Karolínku pustili domů a jsem neskutečně vděčná za péči lékařů a sestřiček. Také se chystám nakoupit nějaké věci a odnést do ÚPMD. Až se mi sejdou nějaké přebytky, ráda pošlu k prodeji!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)