Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 11. 2012

jedenáctky po milionté

Posty s jedenácti otázkami je blogosféra přímo zaplavena. Ani my jsme se nevyvlékly, ačkoliv jsme dlouho seděly pod kamenem :)
Děkujeme moc holkám, co na nás vzpomněly, a jdeme na věc.
Dáščiny otázky:
Začněme pozitivně - kdy jste byli na sebe naposledy fakt pyšní?

Mám dvě nádherné děti a porody fakt nejsou něco, o čem bych řekla, že to umím. Takže jsem pyšná na děti a šťastná, že jsem to přežila :) Zatím přežila...

Existuje produkt, na kterej se píšou oslavný ódy, vy jste si ho koupili a měli chuť ho roztřískat o nejbližší zeď?


Tak tady je odpověď naprosto jednoznačná a nemusela jsem přemýšlet déle než vteřinu - asijské BB krémy, zejména zrůdička jménem Skin79 VIP Gold.

Jaké je vaše "guilty pleasure"? Přiznejte se! :)

Těch je snad víc než věcí, co dělám správně... Miluju jídlo, kvalitní šampaňské, víno, lenoším ve vaně, čtu, i když mám pracovat. Někdy dám děti před pohádku a sedím na záchodě s iPADem :) Strašná matka!

Máte teď v ruce 10 000,- a musíte je do hodiny utratit. Co si koupíte? Jednu vysněnou věc, nebo více? (pomiňme vzdálenost do nejbližšího obchoďáku)


Já jsem rozhodně zastáncem kvality nad kvantitou, takže volím jednu dražší věc. V tuto chvíli ale nedokážu vymeslet, co by to mělo být, neb mé srdce po ničem zrovna netouží. Možná nějakou černou kabelku, tu postrádám, i když bych ji v této barvě asi vůbec nyní nenosila, ale protože jsme se o tom před pár minutama bavily s Nuf, volím ji.


Co vás vytáčí na druhých natolik, že se musíte držet, abyste dotyčného nebacili tupým předmětem po hlavě? Může to být cokoli, slovo, gesto, zvuk, něco, co má dotyčný na sobě....

Manžel chrápe. Hodně. Spí v okamžiku, kdy dořekne slovo "brou". Z toho je asi všechno jasné. Myslela jsem si o sobě, že v sobě nemám agresivitu, ale omyl. Někdy naprosto živě vidím, kterak se chápu ovladače od televize a mydlím ho s ním přes hlavu, až kousíčky plastu lítají... To víte, spánková deprivace :)

Co nejhnusnějšího jste v životě pozřeli?


No, to se tady asi ani nehodí ventilovat...ale jako malá jsem měla neustále ruku v nose a pak v puse...

Jakou investici (cokoli, nejen móda/kosmetika) považujete jako nejvíc vyhozený peníze? S čím jste se nejvíce sekli?

Drahé boty na vysokých podpatcích - takové, o kterých se v módním magazínu dočtete, že je musíte mít, ale nejde v nich ani rovně stát. Elegantní oblečení, které umím v hlavě parádně nakombinovat, ale pak nemám odvahu ho nosit, protože prostředí, kde pracuju, je velice anti-módně zaměřeno, kabelky, které byly přes veškerou krásu pro mne těžké nebo nepohodlné.... Jistě je toho víc a asi nic vysloveně neobvyklého.

Oslovil vás někdy někdo z vašeho okolí, že čte váš blog?


A víte, že ano? Kromě mojí nejlepší kamarádky další dva lidé, takže je vám jasné, že slavné rozhodně jsme. :)

Je něco, co byste na sobě chtěli napravit? Nebo už na tom pracujete?

Chybí mi vůle a moc odpouštím a házím problémy, křivdy a konflikty za hlavu. Často na to dojíždím.

Je nějaký seriál, který opravdu doporučujete sledovat? (a protože bych si ráda i početla nějaký tipy, tak prosím vyjma těch zmíněných v 11 faktech o mě :)


Wow, doporučit seriálovému maniakovi něco, co nezná? Pro druhého seriálového maniaka naprostá hračka. :) GLEE ( a Revange)

Začli jsme pěkně, tak si na závěr dáme hejt - co vám v blogsféře/na blogerkách fakt vadí a dokáže vás rozčílit/otrávit/nudí vás a tak. Prostě co byste rádi o tomto tématu vzkázali světu?

Hmmm, mě ani nic vysloveně neštve. Jako čtenářka si vybírám a blogerky, které mi nesedí, ignoruju. A jako blogerka beru blog jako svoje místo a když přijde strašně hnusný komentář, smažu ho jedním kliknutím. Jako všude mě štve závist, to, co se na některých blozích občas semele, je hnusné(třeba chudák Plum a její boty...). Ale to není výsadou blogů, to je všude.

Zde reagujeme na otázky od Táni z Vanity Time:

Co je nejpovedenějším nákupem tvého života?

Nejlepší nákupy mého života se vždy točí kolem žaludku mých dvou chlapů, protože pokud je v bříšku jak v pokojíčku, mám doma klid a nic víc ke štěsttí fakt nepotřebuju.

Dáš mi tip na nejlepší restauraci, cos kdy navštívila? Ideálně v ČR?.

Borgo Agnese v Brně (http://www.borgoagnese.cz/). Není možná nejlepší a je taky pekelně drahá, ale vaří tam božsky! Navíc rozumí i všemu okolo a vše tam do sebe zapadá. Stojí za to, se tam občas jít odvázat.
A protože milujeme suši, doporučím výbornou restauraci v Brně na Údolní ulici Kioshi (http://www.koishi.cz/). Výtečné jídlo, nejlepší suši, které vyrábí Japonec, a hlavně nedostižná obsluha!

Jsi zastáncem „zdravého“ životního stylu nebo si užíváš života naplno?

Ano, jsem zastáncem "zdravého" životního stylu a ty úvozovky jsou tam zcela na místě. :)

Jaký je tvůj nejsilnější zážitek v blogerském životě?

Dojímá mě, že máme pěknou odezvu na pomoc útulkářům, miluju holky za to, když pošlou na prodej svoje přebytky. Blog je pro mě milé místo, kde děláme to, co zrovna chceme. To se cení. Na druhou stranu jsem byla už mnohokrát šokována tím, kolik zla umí lidé anonymně posílat. Naštěstí jsme asi hodně na okraji epicentra naším zaměřením a tolik netáhneme, takže osobně s anonymy nebojujeme.

Co bys změnila/vylepšila na mém blogu?

Jelikož mám ráda slova, rozhodně bych uvítala více textu.

Co bys změnila/vylepšila na svém blogu?

Někdy mě mrzí, že jsme podle některých čtenářů nudné, ale my vlastně opravdu jsme, takže není, co měnit. Momentálně zuřím, protože mi nejdou vkládat odkazy a linky jsou tupě v závorkách :)

Pro co máš největší slabost?

Pro sexy anglický přízvuk nejlépe v sexy mužském balení.

Pokud by sis mohla ponechat pouze 3 výrobky v oblasti dekorativní kosmetiky, které by to byly?

Tvářenka Chanel horizontal blush, rtěnka Chanel Gabrielle a nějaký kvalitní kompaktní matující pudr. S tím bych vystačila v pohodě.

Jakou značku bot miluješ?

Geox.

Existuje nějaký parfém, který si dokážeš představit jako svojí celoživotní stálici?

Chloé Love, Chloé EDP, Chanel Beige. 

1.Jak daleko od PR má tvá skutečna profese/to, čím se živíš?

Když se zamyslím, tak ve skutečnosti vlastně docela blízko, moje celé povolání je založeno na PR. Jsem učitelka.

A jako poslední otázky od Lucifrid

Tvůj nejšílenější zážitek (v dobrém)?

No, zase ty porody. To prostě změní všechno a i když mám plno zážitků s koňmi, s kamarády z lesa, skákala jsem na padáku a měla dost ujeté vztahy, porody vedou :) Asi i díky důsledkům.
Kdyby sis mohla vybrat tři superhrdinské schopnosti, jaké by to byly?

To bych nejdříve musela projít školením zaměřeným na poznání superhrdinů a jelikož zrovna nyní nevím, zda první vyndat bábovku z trouby, či otáčet bramboráky, tak by se mi mnohem víc než superhrdinské schopnosti šikla chapadla chobotnice.
Oblíbený song, při kterém se Ti rozklepou kolena, zamlží oči?
Tak ovšem těch já mám strašně moc. A dojímám se buď proto, že patří k životu, který je nenávratně pryč, nebo proto, že v něm vidím svoje děti a jejich budoucnost. A dojímají mě kolikrát i tupé písničky o zvířatech, to je asi skoro ostuda :)
Největší kosmetická fóbie?

Z fuchsiových rtěnek, které mi dělají žluté zuby.
Co nejšílenějšího bys chtěla v životě zkusit?
Chci jen klidně a obyčejně žít, to se asi skoro nikomu nepodaří, takže to uvádím sem.
Kdybys mohla cestovat do minulosti a jen jednou, kam by to bylo - doba, místo a případně koho bys tam ráda poznala?

Pana Darcyho - předpokládám, že pokud mohu cestovat do minulosti, mohu i do té fiktivní, takže jasná volba.
Tvoje guilty pleasure? - film nebo seriál
Ale cokoliv, kde se ženy pěkně oblékají a líčí, když nosí značkové kabelky, je to ještě lepší :) GG, Sex ve městě, HIMYM, Gilmórky, dřív jsem sjížděla BH 902 10 a Baywatch. Nic jsem neošidila, to tedy ne :)
Největší úchylka?

Kromě sexy anglického přízvuku? :) Miluju zvuk fénu, vždy u něho usnu, je to skvělá zvuková kulisa. Můj syn to vše pěkně po mamince zdědil a pokud mu večer při usínání fen nechci pustit, brblá si soustavně pod fousy bože, bože bože, až nakonec povolím.
Jaký dárek by tě dostal tak, že bys opravdu skákala radostí a zbořila barák?
Čistokrevný quarterhorse vycvičený Vaškem Bořánkem.
Nejstrašnější film? Takový, že by ses radši zabila, než ho vidět znovu?

To je poměrně těžká otázka, protože bych nerada nějakému filmu upřela jeho místo na předních pozicích Top worst movies ever. Problém je tedy jen a jen v mojí nepříliš dobré paměti a ne v tom, že bych měla tak nízký práh tolerance oproti kravinám. Jelikož z duše nesnáším Luďka Sobotu, tak dejme tomu vše, v čem se objevil a klidně k tomu můžeme přidat obecně celou českou kinematografii 70. let a začátek těch 80.

Co na sobě máš nejvíc ráda (jedno zda vlastnost nebo kus těla)?
Nakonec asi to, že jsem taková měkkuda a všem všechno nakonec odpustím a jede se  dál. Ten život se pak tak pěkně skládá dohromady...



Tak, mise splněna. Obě sice víme, že tento tag má i další dva úkoly ke splnění, ale doufáme, že se spokojíte i s tímto podáním. :) Krásný víkend všem.

6 komentářů:

  1. Toto podání je naprosto dostačující, navíc ve trojím vydání x 2. Spousta zajímavého čtení:)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi to je tím, že už jsem stará, ale já mám fakt ráda, že jste tak "nudný". Četla jsem těch jedenáctek dost (odstavila jsem konečně děcko na noc, takže ráno pije jak novorozenec, aby to dohnal, takže si dost počtu :-) ) a je to asi prvně, co mám pocit, že jsem si s někým jen tak pokecala v kavárně. Díky a hezký ráno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Reni. Opravdu milý koment!

      Vymazat
  3. Četla jsem to celé s chutí a radostí, až... Bořánek? To jako vážně? Vím, má hodně příznivců, ale pro mě je to jeden z lidí, kteří by mi nikdy na koně šáhnout nemohli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako extrémně vážně. Pracuje s koňmi s úctou, přirozeně, spravedlivě, logicky a citlivě. Výsledkem je maximálně bezpečný kůň, spokojený a psychicky zdravý.
      Vidělas ho při práci? Jakého máš koně a co děláte?

      Nikomu neberu jeho názory, nehodlám se hádat a ať si se svým koněm každý pracuje jak potřebuje. Moje cesta je tato :)

      Vymazat
    2. No, nejraději se svým koněm dělám toto :) http://img4.rajce.idnes.cz/d0401/3/3339/3339642_8c154559a250cd20f6477204ff0a0101/images/IMG_2083.jpg?ver=0
      Ale to už velmi málo, je čím dál starší a čím dál bolavější (neměl jednoduchý život)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)