Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 11. 2012

GUERLAIN Ecrin 6 Couleurs Rue de Passy a Rue de Sevres

Tak dlouho jsem se těšila, až se s vámi podělím o tyhle dvě paletky očních stínů! A tak strašně se mi obě líbí!
Tolik superlativ, až skoro nemám, co říct...
 
Klidně bych si nechala jen ty dvě a ostatní stíny bych pustila. Vážně.
 
 
Ohledně 6paletek se toho už napsalo na blozích plno, takže jen stručně:
- není pravda, že je balení nepříjemné a že jde o nailbreaker. Možná první sady byly takové, já jsem ale kupovala před několika měsíci a ke stínům se velmi snadno dostanu, aniž bych se zranila nebo si škrábla nehet.
- ano, krabička je komplikovaná. Na druhou stranu je ale taky zdobná a nádherná. Záleží na oku pozorovatele.
- ano, zůstávají otlapky a mám stále tendence utírat krabičku do trika.
- cena je děsná! Kupovala jsem vždy ve 20%ní slevě, ale i tak je to pálka.
 
 
Dlouho jsem vybírala podle swatchů a následně změnila názory osmkrát v parfumerii. Koupila jsem nakonec paletku šedou a béžovou. Barvy na všechny příležitosti, spíše jemné a přirozené. V paletkách je kromě škály přirozených barev vždy jedna perleťová a pastelová barva. V obou případech jde o velmi kvalitní stín, který slušně drží i přes obsah třpyteček, a výborně rozjasňuje. 

 

Rue de Passy je kolekcí béžových, hnědých a taupe barev doplňená černou linkou. Pokud vidíte mauve nádech, vidíte velmi správně. Je tam a je nádherný! Dlouho jsem hledala tak něžnou a vyváženou barvu, která by nedělala unavené oko a neměla třpytky. Prostřední světle růžová je sice méně zajímavá a rozhodně zaměnitelná, ale má úžasně měkkou texturu a skutečně slušně drží. I když samotnou bych ji bez báze raději nenosila a ostatní stíny z paletky si tak klidně troufnu používat. Do vrásek se mi slévají minimálně, a to ještě jen, když slzím. Černá linka je povedená. Nasucho tenkým štětečkem s ní vykouzlíte mizející kouř, když na štěteček stříknete termálku nebo jiné vhodné tekutiny, dostanete výraznější a ostřejší linku. Efektu klasické gelové linky nebo fixu ovšem nedocílíte. Linka je rozhodně spíše přirozená a vhodná k zablendění. Já ji nejčastěji používám jako klasický stín do crease, ničemu to nevadí. Nejraději nosím tence rozblenděnou linku kolem řas, béžovo-mauve stín na celém víčku (druhý nejsvětlejší v paletce, pokud nepočítám střední pastelku) a do crease opět malinko černé. Tahle kombinace mi v podzimu docela pomáhá a cítím se skvěle. Nezdá se to, ale je to vlastně i docela výrazné.
 

 

Rue de Sevres přináší šedou škálu barev, přičemž v centru sedí hodně zajímavá světlá tyrkyska. U předchozí paletky je centrální stín zaměnitelný, ale tuhle tyrkysku jsem určitě u značek, které okukuju, neviděla. A opět jde o neskutečně měkký stín - myslím, že drží líp než růžový z Rue de Passy. Stíny jsou opět výborné a kvalitní, textura je snově měkká. Nicméně stíny obsahují oproti Rue de Passy o malinko víc třpytek. Já osobně mám raději matné stíny, takže to hodnotím jako hodně malé minus, ale stíny jsou i tak skvostné. Ono se řekne šedá, ale každá milovnice šedých stínů ví, že jde o závažný problém, kterému by měla být věnována mnohem větší pozornost! A hlavně by tento extrémně závažný problém měl být uspokojivě vyřešen. Já šedou miluju. A jako není sranda koupit dobrý šedý stín! Aby to neházelo odlesky do hnědé, fialové nebo růžové. Aby to drželo, nebylo to tvrdé jak šutr a nesypalo se to. Ani MAC to vlastně neumí :) Nik mi vždycky doporučila nějaký šedý stín a na mě to bylo hnědé nebo švestkové. Náš letitý spor na téma MAC Behold asi ani nebudu vytahovat na světlo :) V této paletce jsem našla šedé stíny. Tečka!
Linka mě nenadchla, je to podle mě spíš prostě tmavě šedý stín. Na linku je to málo černé a málo pigmentované a celkově se mi s touto variantou zacházelo hůř v porovnání s linkou z Rue de Passy.
 


Z fotek obou paletek vidíte, že jde opravdu o přirozené odstíny vhodně ke každodennímu líčení. Jsou velice neutrální. Z horní řady Rue de Passy mám nejraději druhý a třetí stín, u spodní řady pak třetí a pátý stín. Na swatchích je dobře vidět i kvalitativní rozdíl u linky - poslední čárky.
 
  

Pokud se vám některá z těchto paletek šesti stínů Guerlain líbí a zpátky vás drží jen cena, rozhodně se jí nenechte odradit. Jestli používáte jemné a neutrální líčení, tyhle paletky vám budou dobrou investicí, která potěší každé ráno. To my ženy taky potřebujeme, nebo ne? Jak by řekly dámy z reklam L´Oreálu - stojíme za to :) V žádném případě vás neomrzí, protože béžovky a šedivky prostě používáme vždycky. A kdyby vás přece jen omrzely, hoďte po partnerovi :) Krabička je těžká a pevná.
Následuje několik fotografií různého líčení pořízeného z těchto paletek. Foťák mi dost barev vyžral, ale doufám, že i tak uvidíte, co potřebujete. Neutrální a nositelné líčení. Další líčení s použitím Rue de Passy jsem zdokumentovala pro server bogerky.cz.







Věřím, že jedna z paletek může být trvalým a skutečně používaným kouskem vaší kosmetické sbírky. Anebo obě :)
 
Mějte krásné dny a udržte si nadhled v tomto podzimním období. Dokud se dokážeme seriózně zabývat problematikou správného šedého stínu, je nám vlastně hej :)

16 komentářů:

  1. Já přidám svoji trošku do mlýna. Měla jsem tedy jen Rue de Sevres a už z minulého času je jasné, že mě nenadchla, ba dokonce ani neuspokojila. Balení nehodnotím, kouknu jen na stíny. Barvy byly povedené, ano, opravdu šedé. Ale textura... Přišla mi o dost horší než u MACu, a to nesrovnávám se skvělou matte2, ale s normálními, běžnými MAC stíny napříč spektrem. Guerlain byl tvrdý a nepigmenovaný. Nevím, zda jsem měla jen špatný kus, což by znamenalo, že i mistr tesař se utne (to se prostě někdy stane)a stavělo by to Guerlain na úroveň MACu, u nějž je skutečnost, že jeden odstín se jednou povede a podruhé ne, téměř pravidlem, anebo prostě jen každá vnímáme měkké a pigmentované jinak. Za sebe bych ji nedoporučila a už vůbec ne za ty peníze. Ale jak říkám, měla jsem jen jednu z těchto dvou, zbytek nemohu soudit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nik a odkud jsi ji měla? Já ji totiž před docela dlouhým časem zkoušela, už nevím, u koho, ale byla na 90% z jahody a byla taky hodně tvrdá, úplně mě to odradilo od zkoumání dalších variant. Jestli pak třeba potichoučku neudělali nějakou reformulaci...

      Vymazat
    2. Podle mě to teda museli fakt změnit, protože moje paletky jsou měkké a máslové. U těch šedých stínů bych texturu neměnila, jen by mohly být matnější, aby byly dokonalé :)
      A pokud měnili krabičku, aby šla líp otevírat, mohli měnit i obsah.
      Já jsem kupovala v Brně v Sephoře.

      Vymazat
    3. Já mám teda Champs-Elysees a zatím jsem si jí nechala jen z nostalgie a kvůli tomu krásnému balení, ale ze stínů jsem v rozpacích jako Nik- ty barvy jsou fakt nádherné- v krabičce, ale na oku je to za prvé tak nějak nuda, za druhé se s nima nepracuje nijak extra, prostě normálně, ale co mě nejvíc vytáčí je, že mi nedrží ani bázi:-(

      Vymazat
    4. Fakt, jo? Tak to začíná vypadat, že jsem měla štěstí...

      Vymazat
    5. Já už si právě moc nepamatuju, od koho jsem ji měla (Jaruška?), ale rozhodně to už cvilka byla, takže je lehce možné, že texturu změnili a nyní jsou paletky už výborné. Akorát vím, že jsem ji prodala Verunce a že ani té nesedla a dokonce se jí rozbilo balení, ale nevím tedy, zda nesedla barevně, nebo také texturou.

      Vymazat
  2. Bože, ty barvy jsou nádherné! Opravdu jsem po nich zatoužila, krása...to si snad opravdu budu muset pořídit i za ty strašlivé peníze.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta hnědulka se mi zamlouvá :) Ale asi budu moc lakomá na to :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně, pošilhávám po nich. Vyhlédla jsem si Rue Des Frances-Bourgeois, ale teď si mě dostala s Rue de Passy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostatní ulice nemám vyzkoušené, ale třeba taky stojí za hřích....

      Vymazat
  5. musím říct, že občas lituju toho, že oční stíny nepoužívám. tady se mi líbí jednak obal a jednak i krásné odstíny :) parádní!

    OdpovědětVymazat
  6. Hani,
    díky za poslední větu :-) A prosím tě, tvářenky od G. máš vyzkoušené?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko,
      vyzkoušené mám, ale nějak jsem u žádné nezakotvila. Ale nezkoušela jsem ty nové, moje pokusy proběhly u těch starších řad. U těch nových se jen bojím, aby to zas nebylo moc lesklé.
      Ad poslední věta - však víš... :)

      Vymazat
  7. Tak to je perfektní paletka, skvělé odstíny!:o)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)