Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 11. 2012

FOTD: zlatý EL v akci

To jsem si na sebe ale upletla bič! Kdybych tušila, jak se stín nechce nechat vyfotit, nic bych neslibovala :) Zkoušela jsem různá světla a nakonec vyšel relativně nejlépe blesk. I tak nejsem dokonale spokojená.







Stín je doplněný dotekem MAC Brun do crease pro mírné prohloubení pohledu. Držel pěkně a pod okem byly opět pouze třpytky, co napadaly při aplikaci ze štětce.

Tak co říkáte? 
Krásný konec týdne :)

16 komentářů:

  1. Hani, tak tohle mě dostalo - luxusní, dokonalé, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne nenapadne, libi se mi moc. Ja bych to asi doplnila jeste vyraznejsi linkou, ale jinak fakt super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám výraznou linku ráda jen na nahém oku, případně s nějakým matným tělovým stínem. Ale je pravda, že aspoň nějakou linečku tento stín chce, jinak se pod ním oko trochu ztrácí.

      Vymazat
  3. Jé, děkuji:) Je opravdu nádherný, sváteční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že to není stín na každodenní tahání :)

      Vymazat
  4. balenie je krásne a na očiach vyzera ešte krajšie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc jsem se těšila na fotky,vypadá to moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  6. Některý stíny jsou prostě mrchy:-D Ale vypadá fakt luxusně;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, moc ti sluší :) Třpytek pod okem bych si nevšimla, kdybys to neřekla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mockrát vám všem děkuji za milé pochvaly. Hned mám hezčí den!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný tieň, pristane ti :)
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Thanks for sharing your thoughts on coach outlet.
    Regards

    Feel free to visit my weblog - the tao of badass

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)