Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 11. 2012

Estée Lauder Pure Color Gelée Powder EyeShadow in Cyber Gold

 
 
Dneska bude hodně fotek. Ať chcete, nechcete, máte nebo nemáte rády fotky, dneska je jich plno, protože je to prostě potřeba.
Jsem si jistá, že o gelových stínech Estée Lauder jste slyšely. Jejich promo mě strašně zaujalo, protože představa gelovo-krémovo-pudrového stínu mě samozřejmě lákala. Tedy tak - už jen vybrat barvu. Váhala jsem, ale nakonec jsem zvolila zlatou. Vždycky mám jeden takový stín, sluší mi a mám je ráda. Je ale pravda, že je nenosím často.
Co říkáte na balení? Já nejsem úplně zamilovaná. Mohlo by být stabilnější, nemám pocit, že je spoj dokonalý a za tu cenu bych čekala víc. Na pohled je ale pěkný, akorát se strašně otlapkává.


 


Barva je tmavě zlatá. Ne žlutá, ne oranžová, ne skořicová. Zkrátka takové to old gold. To se mi hodí, tahle barva mi sluší a cítím se v ní výborně.
Stín je nádherně a efektně zalisovaný. Skoro mi bylo líto do něho hrábnout - ne, teď vám trochu kecám, abych poukázala na pěkný výrobek. Líto mi to nebylo a hned poté, co jsem stín vyfotila, jsem do něho s chutí hrábla, abych konečně okusila tu gelovou texturu.




A byla jsem zklamaná. Naprosto nechápu, o co jde. Gel? Krém? Sotva. Normální pudrový stín. Kvalitní, skvěle pigmentovaný, jemně mletý a měkký, ale pudrový. Nekonalo se žádné gelové nadšení, na které jsem podle názvu a promotextů čekala.   


No dobrá, moje očekávání stran textury nebyla naplněna. Nicméně barvou jsem nadšena od první chvíle. Nejen krásná old gold, ale navíc plná mnohovrstevných třpyteček. Možná bych spíš řekla, že jde o sheen než o třpytky. Hlavní je, že jsou několikabarevné a stín je díky nim velice plastický a působí tlumeně luxusně. Tohle je večírkový, sváteční a silvestrovský stín. Klidně i svatební, pokud bude vše ostatní na nevěstě odpovídat.
Připomíná mi malinko nahnědlý písek, na který svítí slunce. Třpytí se velmi podobně a vidím v něm narůžovělý až namodralý odlesk podle odrazu světla.



 
Tady je ten písek :)
 
Barva se mi líbí tak moc, že uvažuju, že za to, že křivě slibuje gel, vlastně nikdo nemůže. Vždyť vlastně všechny mé zlaté stíny byly sušší v porovnání s ostatními odstíny stejné značky a řady. Třeba je to barvou??? No, možná se jen snažím Cyber Goldu nahnat zpět nějaké ty body, protože on stojí za to.
Výborná pigmentace, pěkně sedne na kůži, i bez báze obstojně drží. Musím říct, že opad třpyteček je minimální - kdyby tomu tak nebylo, ihned by opustil mé šuplátko, protože opad stínů nenávidím. Kvůli opadu odešel i NARS Etrusque, který jsem nejprve dlouho sháněla, pak milovala a pak znenáviděla, protože byl strašný a opadával mi strašně moc. Nicméně ten byl barevně nejlepší ze všech zlatých stínů. Zpět k EL :) Bez báze se mi malinko sléval do vrásek pohyblivého víčka a řekla bych, že na konci dne bylo líčení slabší. Takže trochu mizí. 
 
Vím, že zlatá barva je pro mnoho žen problematická a k líčení ji nepoužívají. Neříkám, že všechny musíte nosit zlaté stíny, ale minimálně je vyzkoušejte. Kdo se bojí, nechť je zkusí s čokoládovou, lahvově zelenou, případně vypadají bezvadně i s dobře vybranou fialovou barvou. I kdyby vám zlato na oku nesedělo samo o sobě, dostínované další barvou je to něco jiného.
 
A pokud o sobě víte, že zlato skutečně ani omylem nesnesete, mrkněte se na další barvy z této řady. Mě se strašně líbí meruňková (Cyber Pink myslím). A co my víme - možná budou ostatní odstíny gelovější.

Přeji vám krásné vykročení do nového týdne, na jehož konci má přijít sníh. Napište mi, zda stojíte o FOTD s mým zlatíčkem :)

11 komentářů:

  1. Miluju zlatou na očích, hlavně Color Tattoo a tenhle vypadá také pěkně.Myslím, že když není gelový tenhle tak ostatní budou dost podobné.I když nesplnil, co sliboval nezlob se na něj. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobře, když ses tak mile přimluvila :)

      Vymazat
  2. Farba je fakt krásna, hlavne tie odlesky. Od tejto značky mám jeden mono tieň a som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyp ada to jako doslova tekute zlato :-) Krasna barva!

    OdpovědětVymazat
  4. To je moc krásná barva:)tak nějak mám pocit,že tyhle stíny nutně potřebuju:D moc ráda bych viděla,jak vypadají na očích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, udělám několik fotek na oku, snad ho chytím :)

      Vymazat
  5. Už dlouho se mi u Estee nic nelíbilo až teď! To balení, to lisování, ta barva! To je dokonalost! Ukážeš nám ho prosím někdy na oku?;-) Ale jak se znám, mě by do něj bylo líto hrábnout:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Lisování je kouzelné, ale ještě lepší jsou fotky stínu pod jednotlivými úhly. Opravdu krásný, sváteční odstín antique zlaté! Stejně jako ostatní se těším, až nám ho představíš v akci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, už jsem zkoušela nafotit a zatím fotky nevyšla a smazala jsem je. Potvora se nechce nechat chytit...

      Vymazat
  7. Ty jsou nádherné, taky po nich šilhám, brala bych jich několik :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)