Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 11. 2012

Chanel Rouge Coco 45 Caractere

Konečně se dostávám k restům, které u vás mám. Hned po nákupu podzimní kolekce Chanel jsem vám slibovala recenze na jednotlivé produkty a tady je tedy první z nich, tentokrát to bude Rouge Coco v odstínu 45 Caractere.




Tento podzim jsem podleha vlivu Nuf a skočila po hlavě do vod tmavších, podzimně laděných rtů v barvách nejrůznějších bobulí. Je fakt a už to o nás víte, že můj pohled na tmavé rtěnky je nahony vzdálen pohledu Nuf. Často spolu z legarce debatujeme na téma rudá, nude, tmavá barva. Každé to opravdu vidíme naprosto jinak. Přesto jsem se tmavé rtěnky naučila nosit. Měla jsem stejně jako Nuf podzimní Revlon v odstínu 001 Plum, na který vám zde přinesla recenzi, a stejně jako jí i mně přišla barevnou intenzitou ideální. Tmavá, ale super nositelná. Po této zkušenosti se považuji za tmavými rtěnkami pokřtěnou a směle jdu v jejích šlépějích.




Caractere je něterými blogerkami vnímáná jako MLBB barva. Dokonce snad nude? Že na někom není ani vidět? Já tohle fakt nechápu. Znáte mě, nejsem bledule, jsem klasický středoevropský typ, kterému téměř všechny asijské BB krémy připadají děsně mrtvolné a světlé. A přesto bych ani omylem tuto chanelovskou novinku nenazvala nude. Můžete mít snad jakkoli pigmentované rty (už slyším ty protesty :)), pokud nejste černoška, tohle na vás vidět bude. Jasně, pokud přejedete jednou, podzimní rty si tedy nevykouzlíte, ale pokud přejedete několikrát, barva se skvěle navrství a pocit, že jste kousla do nějakých lesních plodů, okamžitě pocítíte. Myslím, že swatche jasně mluví za vše, že zde o MLBB rozhodně nemluvíme.





Textura rtěnky je o sto procent lepší než všech ostatních Rouge Coco, které jsem měla tu čest vyzkoušet a že jich za poslední měsíce nebylo málo. S Rouge Coco mám docela problém. Jsou často suché, cuckovatí a nedokážu je nanést rovnoměrně. Za všechny uvedu nádherný odstín Chintz, který přežil jen jediné použití. Tak neskutečně vysušené rty jsem neměla ani po jediné rtěnce z drogerie a tolik vrstev balzámu jsem si na rty nenanesla za celou minulou zimu. Byla to skutečně katastrofa. To se naštěstí s odstínem Caractere nestalo. Rtěnka sice není hydratační a neklouže po rtech jako po másle, ale rty jsou po ní přijatelné a poměrně vláčné. Rozhodně příjemný pocit.

Co k tomuto kousku víc dodat? Barvu vidíte, texturu znáte. Je to nositelný odstín, který vás oživí a je CHIC. Víc než kterákoli jiná barva z mé sbírky. Dle mého víc než rudá. Mám napsat, že tento odstín bude slušet všem? To rozhodně ode mě neuslyšíte, protože to je prostě blbost. Nikdy nic nesluší všem. Mně tohle ale fakt sluší (skromnost stranou, jsem přece doma, ne? :))



9 komentářů:

  1. Nude ani omylem. Výrazná je dost. A jak už jsem zmínila k postu, kde byla v použitá v líčení, je moc krásná. Podzim ji určitě slušel:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je zvláštní kategorie barev, které neřvou, ale jsou výrazné. Já to mám ráda, skvěle definují rty.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta barva je krásná, teoreticky by mohla slušet i mně. Dostatečně výrazná, ale né ordinérní jako rudá.

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujimava farba. Nude urcite nie :)

    OdpovědětVymazat
  5. takéto farby mám najradšej. za mesiac mi pribudli dva takéto rúže :) pre mňa je to veľmi výrazná ale nositeľná farba aj na bežný deň. a tiež ju najradšej zaraďujem do nude, hoci vidím, že sa to tu ostatným nepozdáva :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle barvy já můžu:)moc pěkný odstín:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se mi moc líbí odstín ...výrazná a přesto přirozená...Mohu jen souhlasit s Tím ,že Coco Rouge vysušuje - mám (dobírám zbytek) odstín O2 Perlé ...a taky mám po nanesení pocti že potřebuji rty přetřít tunou balzámu...

    Ve dnech Marianne jsem si v Sephoře (kde byla ten den přítomna vizážistka Chanel)nechala místo Coco Rouge doporučit (i když většinou na doporučení nedám a jdu si svéhlavě po svém)Rouge Allure - a s tou jsem spokjená mnohem více - na rozdíl od Coco moc příjemná, jemná a rty jsou po ní vláčné.. vlastním světlý, růžový odstín - 88 Évanéscente

    OdpovědětVymazat
  8. MLBB by to v mém případě být mohla, tyhle odstíny mi sedí a rty mám fakt celkem tmavé :D A každopádně "chic" je pro ní přesný výraz!
    Mimochodem, suché rtěnky oblibuju, musím si tuhle řadu chanelek řádně prohlédnout ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak moc nechápu jak může být nude... Je to krásná barvička!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)