Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 11. 2012

CHANEL Luminous Bronzing Powder 917 Sable Rose

Ok, přiznávám, s touto recenzí jdu trochu (dost) pozdě, ale rozhodně v tom nehledejtě záměr. Bronzer Chanel 917 Sable Rose byl součástí limitky letošního jara. No ale já všechny ty jarní a letní limitky vždy ignoruju. Ano, vím o nich, swatche na netu nějak prolítnu, ale většinou mě nenapadne je zkoumat naživo. Vše jarní a letní je totiž pro mě moc zářivé, žluté, korálové či oranžové. Prostě je to moc barevné a veselé a to já v líčení fakt nerada. Takže na tento kousek jsem narazila až začátkem podzimu. Čirou náhodou. Mohu vás téměř na 99% ujistit, že Sable Rose ani jeho bráchu Sable Beige v obchodech už neseženete. Nicméně kousek je to krásný a stojí za pár řádek.




Nemám ráda bronzery a nemám ráda produkty, které jsou více barevné. Sable Rose jsem ale milovala. Píšu záměrně v minulém čase, protože dnes je již nahrazen jiným miláčkem, ale přesto to byl můj favorit a považuji ho za povedený.

Textura je jemná, vše skvěle namleto, netvoří hrudky a ani se extrémně nepráší. Chanel prostě umí. K tomu nemám více co dodat.



Bronzer obsahuje někilik barevných proužků - bronzovou, typickou rose, mléčnou čokoládu, ivory a na první pohled jemnou žlutou, která ale na pleti vystupuje jako jemný zlatavý sheen. Všechny barvy mají jemný shimmer, který však na tváři nevytvoří blyštivou diskokouli, jen jemný náznak zdravého jasu. Kdysi jsem milovala matné tvářenky a třpytky mi nesměly přes práh bytu, poslední rok jsem matného neměla snad nic, vše musí mít právě tento dokonalý poměr třpytu, který moji pleť jemně rozjasní.





Výsledná barva je zdravý nádech opálení s rose podtonem. Pro většinu jistě velmi slušivý, navíc díky rose tonu nejde do nechutné a umělé oranžové. Pokud nás ale čtete pravidelně, víte, že se rose odstínům snažím vyhýbat. Možná na mé tváři není ten nádech ani patrný, ale já o něm vím. Pokud jsem zkombinovala tento bronzer s trcohu narůžovělou rtěnkou, přestal pro mě pracovat.Připadala jsem si jak opařená. Je to jistě velmi silné slovo a skoro jistě vím, že to ani omylem nebyla pravda, ale svým pocitům prostě moc neporučíte. Přesto jsem ho velmi ráda nosila a kombinovala spíše s nude barvami na rty, pak sloužil dokonale.




A o jeho nástupci zase někdy příště.

7 komentářů:

  1. odkedy existuje a predáva sa, čítam o ňom samé pozitívne reakcie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ani nedivím, dle mého většina Chnel bronzerů ve všech limitkách je výborná, i když poměrně podobná.

      Vymazat
  2. ten vypada moc hezky:)chanel je chanel:)

    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že se ti taky slouplo to logo. Jsem z toho hrozně naštvaná.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si o kvalitě chaneláckého plastu iluze nedělám, takže mě to ani nepřekvapilo, ale také mě to štve.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)