Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 11. 2012

Boty pro antiblogerky :)

Ženy a boty. Téma k nevyčerpání, že?
Na fashion blozích je k vidění přehršel krásných i méně krásných bot různě nakombinovaných do outfitů, a ve valné většině jde o boty na podpatku nebo i platformě.
 
Taky se mi u některých koček moc líbí, jenže mě se tento styl vážně nehodí do života. Když vidím některé holčiny, jak se na podpatcích pohybují denně, musím je obdivovat! Vzhledem k životnímu stylu, který moc ráda žiju, si podpatky schovávám pouze na některé příležitosti, nicméně boty jako takové jsou samozřejmě zajímavým tématem i pro mne.
 
Je mi jasné, že v žádném případě nejsem trendy ani in, že se můj styl nelíbí všem, ale je mi to jedno. Stejný typ bot si kupuju už léta a cítím se v nich výborně. Nemůžu si dovolit dlouze kombinovat, v čem ráno vyběhnu. Do školky, do obchodu, do auta (kde vozím na přezutí holínky), za koněm, do školky, po vycházkách, občas chvilku cvičit psa... Nejen, že bych se na podpatku zabila, ale hlavně bych vypadala i pořádně hloupě. A nic bych nestihla :) 
 
 
Kytičkovaným Martenskám jsem nedokázala odolat. Vždyť jsou kytičkované! A ty kytičky jsou na starorůžovém podkladu! Tak něžné.... a k tomu ten hrubší střih. Moc se mi líbí a k tmavým nebo starorůžovým džínám jsou akorát.
 
 
 



Na kytičkované Martensky mi letos moc času nezbylo, protože jsem je koupila docela pozdě a ony jsou z potahovaného plátna. Nevadí. Ke slovu se dostaly moje milé U.S. Polo botičky, které jsem si hrozně zamilovala. Pokusila jsem se je ukázat i na serveru Bolgerky.cz, ale nepodařilo se mi tam přeprat fotky a zpracovat je do normálního formátu...
 

 
Je mi jasné, že jsou moje botky pro blogosféru úplně nezajímavé, že nejsou módní ani sexy.... Ale v reálném životě jsou prostě skvělé, při běhání kolem rodiny, domácnosti a zvěře jsou bezva. I obyčejné ženy musí v něčem chodit :)
 
 
A mimochodem - zase je nás tak nějak o jednoho víc...
 
 
 
Mějte krásnou neděli a my s Nik budeme pomalounku a jistě pracovat na jedenáctkových postech, na které jste nás laskavě nominovaly.


27 komentářů:

  1. upřímně? kdyby si většina ženských, co nemůžou z praktických nebo bůhvíjakých důvodů nosit podpatky, pořídila takový boty, tak já osobně skáču nadšením :) protože když občas vidím ty příšerný a ohavný boty (a nejen boty), ve kterých ženský chodí, to je něco..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! Myslela jsem, že se strhne lavina negativů :)

      Vymazat
  2. Ty martensky jsou překrásné! O.o Kdybych v nich někoho viděla, tak se za ním potáhnu na slině :D Já taky nosím jen polobotky, balerínky a ploché sandály, na podpatcích to zaprvé moc neumím a za druhé měřím 180 cm a přítel o kousek míň, takže ani nechci. Jenom pořád neumím sehnat nic pořádného, boty za patnáct set jsem okopala stejně rychle jako boty za tři stovky, takže už se skoro bojím kupovat dražší boty :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem prcek, ale nejde to jinak...

      Vymazat
  3. Pri mojej vyske, skoro 1,8 m vysoke topanky neoblubujem, nedvihaju mi sebavedomie ani nic podobne, koniec-koncv su pohodlne :) vacsinou nosim baleriny, mam sice jedny polobotky, ale na ich nosenie som zrejme este nedospela ;D inak obidva pary su pekne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono hodně záleží na střihu kalhot k nim.

      Vymazat
    2. Já mám přes 1,8 m a nosím skoro výhradně podpatky - většinou okolo 6-8 cm, i vyšší, ale ráda si vezmu občas i mokasíny. Myslím, že na výšce postavy vůbec nezáleží.
      Nuf, nemohla bys vyfotit, nebo popsat, co nosíš k těm hnědým polobotkám? Pochopila jsem, že nechodíš do práce, kam bych si dokázala představit něco ve stylu "dandy" - ale volnočasové oblečení vůbec. Nenosím vůbec kalhoty, takže moje představivost v tomto směru je úplně omezená (k sukni asi nepůjdou, možná k nějaké sportovní?), ale boty se mi moc líbí a zajímalo by mne, k čemu se tak hodí.

      Vymazat
    3. K sukni rozhodně ne! Nosím k nim tmavé džíny rovného střihu, černé úzké nebo hnědé kalhoty s proužkem. Ke kalhotám nosím nejčastěji nějaký jednobarevný rolák nebo i dobré triko. Nahoru sako nebo pak rovnou kabátek. Neměla jsem problém tyhle botky skombinovat s čímkoliv. Mám v šatníku obyčejnou klasiku, takže to je snadné :)

      Vymazat
    4. To zní zajímavě, to je přesně ten styl, jak se oblíkat neumím, neumím si prostě vzít triko nebo košili a kalhoty. Znám pár holek, co to nosí, moc jim to sluší, ale já se prostě dostanu vždycky nejdál do bodu, kdy se rozhoduju mezi kalhotama a sukní, vždycky vyhraje sukně a ostatní se pak už odvíjí úplně jinam... Děkuju za odpověď.
      Byla bych moc ráda, kdybys zveřejnila fotky "stylingu" (já nevím, jak to nazvat po našem) k těmto botám. Nemusíš na postavě,třeba jen na ramínkách.

      Vymazat
  4. Tie prvé sú fakt krásne! Tej potlači by som tiež neodolala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Boty zbožňuji úplně všechny, od balerínek, podpatků, přes creepers až po martensky. Nenosím však užitkovou obuv typu holiny, nebo sportovní boty jako vycházkovou O___O, inspirace se mi zdá OK, ale NIKDY mě nikdo nedonutí jít jen tak do města v botách na běhání. I kdyby to byl módní boom jak prase. Pro jak říkám "staropanenské" (zcela a naproto bez urážky!) květinované vzory mám osobně slabost. Jedny takové od TH jsem nosila opravdu do rozpadnutí, přičemž to byly v rámci možností docela kvalitní kecky, ale když já je nosila opravdu celoročně "au soleil, sous la pluie, a midi ou a minuit" i do sněhu, ehum :D
    Jinak jsem maličká a ono je to s botama takový těžký. Když si člověk vezme ploché nebo nižší, tak si každý myslí, že by si měl vzít vysoké. A když má vysoké, tak mu přisuzují komplexy, protože je malý. Takže kašlat na ostatní a nosit si to, co chceš, stejně se nikomu nezavděčíš.
    Nicméně ode mě palec hoře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Popravdě je mi jedno, zda mi někdo přisuzuje komplexy nebo cokoliv. Oblékám se už výhradně pro sebe a dospěla jsem do stádia plného luxusu - nosím pouze to, co mě nebolí a neruší, snažím se kupovat si pouze to, co mi opravdu padne do oka. Ještě to není dokonalé a občas ustřelím ve slevách, ale pracuju na sobě :)

      Vymazat
    2. P.S. Psala jsem maila ohledně blogsale... tak nevím, jestli došel...? :) Dííky.

      Vymazat
    3. Na všechny maily jsem reagovala, tak snad je to ok?

      Vymazat
    4. V odeslaných to mám, tak to asi skončilo ve spamu (?), každopádně znovu jsem se na to koukala a jeden předmět je již v rezervaci :/ Tak už to asi nebude aktuální.

      Vymazat
    5. Já jsem si právě říkala, že tě tam nemám...

      Vymazat
  6. Nuf, kočky jsou naprosto úžasné! Zdají se mi obě dvě trošku hranaté, jak si tam tak leží, tak mi nedá se nezeptat - máte už kočky vytvarované podle misek nebo máte misky speciálně koupené podle nejčastějšího "půdorysu" ležící kočky;D?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak tento komentář mě totálně rozsekal a velmi pěkně za něho děkuji :)
      Nabízí se odpověď, že jsme prostě dobří a pěkně nám to zapadá. Pravda je ovšem taková, že to tu jede po vlastní ose a jen se díváme. Ach, kdyby tak něco dopadalo podle mých plánů a formiček :)
      Asi bych měla ukázat naše štěňátko, které již váží vesele přes 20 kil, jeho miska by dle půdorysu měla být ve velikosti vany...

      Vymazat
  7. No a představíš nám toho nového krasavce? Či snad krasavici?;-) Čokoládový briťáček? Krásně spolu ladí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládový briťáček, ještě ne úplně pojmenovaný. Asi to bude Max, na radu Lídy :)

      Vymazat
  8. Tak jako martensky jsou nejlepší boty :-) Je to jediná značka, od které mám víc jak tři páry bot a je jedno, jestli to jsou polobotky, sandálky, kozačky, prostě to jsou naprostý držáky, po několika letech vypadají furt jako nový a byly to vždycky jediný boty, ve kterých jsem mohla celý den lítat po těch strašných pražských chodníkách a nebolely mě nohy. Kdybych si měla vybrat jedinou značku bot, nezaváhám ani chvilku :-) Už se těším, až do nich dorostou děti, protože oni sice dětský mají, ale přijdou mi dost těžký a tvrdý, ale až jim bude tak deset, dostanou marteny a nikdo se jich nebude na nic ptát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost. Já prostě potřebuju, aby mi ty kytičkované vydržely :)

      Vymazat
    2. Já mám sice všechny kožený, ale vzhledem k tomu, že potahovaný plátno si v trvanlivosti s kůží moc nezadá, právě naopak, tak myslím, že by je možná mohla podědit i dcerka, když je nebudeš tahat denně :-)

      Vymazat
  9. Jsou skvělé. Oboje! Však není nutné chodit na podpatcích, aby člověk vypadal dobře, ne? A tyhle botky snoubí eleganci s pohodlím, to je jak výhra v loterii. Kdyby mi tenhle tvar bot slušel, už si dávno nějaké nakoupím... A kytičkované martensky, to už samo o sobě zní fantasticky ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. Nový přírůstek je kráásný! :) Botky sice nejsou úplně můj styl, ale věřím, že jsou pohodlné a když se vhodně doplní, tak musí vypadat zajímavě.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)