Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 10. 2012

Stálice

Jak víte, povídáme si tu s vámi o spoustě věcí, o spoustě kosmetiky. Něco velmi pochválíme, něco méně. Mně se docela často stává, že i skvělá věc, která mě v začátku nadchne, později tak trochu upadne v zapomnění. Ne, že bych ji přestala považovat za skvělou, její vlastnosti většinou hodnotím stále stejně. Ale z nějakého důvodu se neudrží na výsluní.
 
Samostatnou kategorii u mne tvoří produkty, které JSOU skvělé a povedené, ale přičichla jsem k nim v době, kdy mi bylo v kuse špatně. Tehdy jsem byla na začátku těhotenství a bylo mi pořád tak trochu šoufl. Všechno, co jsem tehdy vyzkoušela, mi bohužel okamžitě hodí stejný pocit i dnes, takže do některých oblastí jsem si takhle nešťastně zavřela dveře. Jde např. o skvělou značku Rouge Bunny Rouge, o které jsem přesvědčená, že stojí za to. Mě ale stačí jen vybavit si typický černý obal a musím se zhluboka nadechnout... No, co už, aspoň ušetřím :)
 
V podstatě je neobvyklé, když něco koupím opakovaně. Vzhledem k posedlosti zkoušením a malé spotřebě všeho, se to prostě nestává... Dnes vám ukážu věci, které se udržely po celou dobu fungování našeho blogu nebo ještě déle. O většině produktů jsem zde již referovala, takže budete v obraze.
 
Péče:
Rozhodla jsem se, že už nebudu zkoušet nové krémy, nové řady a vůbec nic, co vzbuzuje vlny vášně u jiných. Nemá to smysl. Nevím, co jsem za atyp, ale na mě nemají efekt ani ovocné výtažky, vitamíny, speciální pleťové balzámy s předepsanou masáží.... nic. Nejlepší pleť mám po Synchru od Gernetic, po mléčném krému Embryolisse a po obyčejném Lipolotiu. Tyhle krémy dobře znáte, zastavím se kratičce pouze u Synchra.
Kupuju u své kosmetičky a brávám vždy salonní balení. Je to zázrak! Miluju ho a myslím si, že kromě genetiky stojí za tím, že nemám na těle po dvou těhotenstvích ani jedinou strii, přestože v obou případech jsem si přibrala přes 20 kilo. Když si vezmete, že jsem malinká, určitě vám je jasné, že kůže dostala řádně zabrat. Na obličej používám v malinkém množství na noc, klidně i na séra, pokud nějaká dávám. Dávám ho i na jizvy, dětem na tvářičky, chlapovi po holení. Je drahý, ale používá se v opravdu malém množství a nám se i přes vyšší cenu vyplácí.
S očními krémy je to horší, nic mě dlouho nebaví. Ale tento od HR jsem koupila už podruhé. A velmi dobrý je i avokádový Kiehls, který nyní doma nemám, ale nezapomínám na něho.
Balzámky na rty Hurraw představovala Nik, ty jsem od ní opsala a musím říct, že miluju lékořicový! Na fotce mám čokoládový, ten je druhý v řadě a je následován vanilkovým. Všechny jsou opravdu dobré.
Další věcí, kterou mám již poněkolikáté, je Estée Lauder tint. Je výborný, výborný, výborný. Na první pohled a použití nevyniká ničím, ale o to vlastně jde. Pleť mám po něm klidnou, nemastí se, slušně vypadá a celkově pěkně drží po celý den. Plně mi nahrazuje makeup.
 

Dekorativka:
Na začátku rovnou říkám, že na fotce nejsou oční stíny. Já je používám, docela ráda a často. Ale jsem neskutečně promiskuitní! Kdysi jsem měla snad všechno od MAC, pak mě znudily, nakoupila jsem Chanel, taky jsem ho později vyčistila. Mezitím toho bylo taky dost, už si ani najednou nevzpomenu, a nyní jedu v Guerlainu. Chystám pro vás recenzi dvou velkých paletek a jsem z nich nadšená... Takže jak vidíte, stíny točím a u žádných dlouho nezůstávám. Mám vždy dobré matné hnědé, béžové, vanilkové, šedé a fialové a vždy vlastním jeden zlatý. To jediné je u mne pravidlem :)
 
Mám dost ubohé řasy, což víte z fotek. Na druhou stranu jsem ale shnilá a s řasenkou to nepřeháním - nebaví mě to šmrdlat a potom následně dlouze odličovat. Ideální jsou pro mě řasenky, co jedním tahem udělají řasy a slušně je smyju. Mám ráda Chanel Inimitable, YSL zhušťující s efektem umělých řas, žlutou Maybellinku a nejraději mám asi tuhle Clinique High Impact. Ani nevím, kollikátá by tahle mohla být, střídám je tak po třech měsících.
 
Miluju pudry obecně. A léta používám sypký Chanel a Meteoritky od Guerlainu. T se o mně ví a asi to nezměním. Nehledě na to, že ta balení nejdou spotřebovat :)
 
Rozjasňuji se nejraději Spotlightem od EL, je nejlepší!
 
Jsem rtěnkový maniak a rtěnky se u mě dost střídají. Dlouho mám a radostně pořád používám pouze tyto dvě - sofistikovanou růžovou a klasickou červenou (Coco Gabrielle). Shodou okolností jsou obě od Chanela, ale myslím, že to je spíš díky perfektním barevným a konzistenčním shodám, nejde mi tolik o značku. Nepoužívám konturky, ale mám ráda silikonovou tužku Benefit. Objedete rty a výrazné rtěnky lépe drží. Vyzkoušeno, tuhle tužku mám počtvrté!
 
Laky OPI miluju, zkouším různé značky, ale jen OPI mě baví léta letoucí. Dokonce některé barvy kupuju opakovaně, když je v záchvytech vyčistím :) No jo, no, co se mnou už naděláte...
 
Tvářenky jsou speciální kategorie. Zbožňuju je. Jako rtěnky, možná i víc. I když se nelíčím, skoro denně nanesu trochu tvářenky, stačí to a vypadám hned lépe. Ačkoliv aktuálně mám nejoblíbenější tvářenku jinou, MAC Ripe Peach je u mne dlouho, ustála všechny čistky a asi ještě nějakou dobu ustojí. Nejen, že se mi neskutečně moc líbí sama o sobě, ale sedí mi a sluší mi. Kdykoliv v průběhu roku a s jakýmkoliv líčením a oblečením. Takže jí odpouštím i to, že je tvrdá jak potvora - MAC, no.
 
No, a poslední, co jsem ještě nezmínila, je krémový bronzer Chanel. Já jinak bronzery nepoužívám příliš často, ale tehto je geniální! A jak vidíte, nespotřebovatelný :)

 
Tolik k mým stálicím, co myslíte - je toho hodně, málo, tak akorát? 


22 komentářů:

  1. málo toho nie je :D teším sa na recenziu obidvoch paletiek Guerlain :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se těším, až to sepíšu :)

      Vymazat
  2. Z té dekorativky vypadá všechno neuvěřitelně lákavě :) Myslím, že je to tak akorát, od každého jeden, či dva kousky. To mně vyhovují třeba pudry všechny, což je strašné, protože jsou všude další krásné kousky, co musím mít... pak je použiju pětkrát, abych si domu vzala dalšího miláčka. Jinde jsem ale docela věrná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě výhodu v tom, že když ty věci prodám, pošlu peníze na psy. Není mi to ani trochu líto a o to víc pak nakupuju :)

      Vymazat
  3. Strie jsou genetická věc, mazání je spíš pro dobrý pocit. Já je mám už od puberty. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak s tím nesouhlasím. strie mám taky už od puberty a během obou těhotenství se mi udělaly pouze na místech, která jsem zapomínala mazat.

      (abych nebyla úplně ot, tak ke stálicím se vyjadřovat asi nebudu... já totiž žádné nemám)

      Vymazat
    2. Holky, já s vámi souhlasím s oběma. Jsem si jistá tím, že genetika je strašně důležitá. Kdo k tomu má sklony, tak prostě popraská i namazaný (chi chi, to je mi ale prostorná asociace). Jinak ale věřím tomu, že mazat se pomáhá. Přece jen té kůži pomůžeme, když dostane něco navíc.

      Vymazat
    3. no přesně to jsem chtěla říct, já k tomu mám genetické předpoklady jako blázen... ale na místech, která jsem pečlivě mazala jsem nepopraskala.

      Vymazat
  4. Myslím, že je to přesně tak akorát :). Já tolik stálic nemám, patří mezi ně ale oční krém Palmer's, micelární voda Sébium a řasenka L'Oréal Volume Million Luminizer. A minerální make-up na tvář, nejčastěji od značek The All Natural Face nebo JustPureMinerals.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Palmer´s jsem používala tělovku a byla výborná, ale docela silikonová.

      Vymazat
  5. Ale co RBR depoty, ty nic neasocijují :).

    Máš to krásně srovnané a zdůvodněné, takže moje srdce plesá. Embryolisse chci už dlouho vyzkoušet, ale spíš tu scilliant verzi která obsahuje shimmer.
    Především ale obdivuji Tvoji organizovanost, já jsem typ hoarder, co musí mít ode všeho kousek a taky nejsem schopná třeba pročistit rtěnky, protože co kdybych je někdy potřebovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, depot nepomůže. Ty hormony jsou potvory a stačí, že víš, o co jde a hned je vymalováno :)
      Já naopak potřebuju mít fakt málo věcí, které skoro denně používám, ostatní mě vysloveně pálí :) Jistě je to nějaká nemoc...

      Vymazat
  6. Já ti závidím tu pleťovku, já mám jednak docela trhy furt zkoušet něco dalšího, jednak se mi od prvního porodu ta pleť fakt furt jaksi mění, je to prostě kombinace různých způsobů života (a že těch změn nemáme málo :-) ) a hormonů a nenadělám nic. I u makeupů to tak mám - nejdu favorita a za půl roku na mě vypadá blbě, dělá mapy, zalízá do pórů....a když se ho nezbavím, tak je klidně za tři měsíce zas k použití. Proto mám už skoro jen minerální, tam to nehrozí a barvu si koriguju sama přimícháváním různých pigmentů a bází. A já teda mám chuť se poblít, když vidím balení Besse, ale nesouvisí to s těhotenstvím :-) A viděla jsem nový paletky se 4 stíny a ty by se mohly jmenovat Hi, China už od pohledu :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se zmatené pleti týče, mě osobně na to nejlépe zabírá dělat minimum. Čím méně se starám, tím lépe. A moc na sebe nesahat. I proto mi sedí ty moje stálice, protože je jen rozemnu v dlaních, dlaně přiložím a jdu něco dělat. Ráno tint, večer něco hutného a mezi tím jen pudr.
      A makeupy? Asi začnu kupovat pouze vzorky, mě to vystačí přesně na dobu, než mě omrzí...

      Vymazat
  7. Já už snad víc minimalistická být nemůžu - když pominu masku, kterou dám jednou za pár dní a kterou si míchám sama, tak používám jen odličovač (mycí emulzi nebo micelárku), tonikum nebo květovou vodu a denní krém, na noc nic. Ráno většinou ani nemyju vodou. Akorát ten denní krém je kámen úrazu, cca po měsíci a půl mi většinou přestane vyhovovat. A mažu se stejně, jen rozemnu v dlaních a přiložím, začala jsem s tím nedávno a je to paráda. Nevím, proč jsem to nedělala dřív :-)
    Vzorky makeupů bych chtěla taky, brala bych tak 10ml lahvičky, pytliky mě nebaví, že se blbě dávkují. Ale vzhledem k tomu, že jsem začala být citlivá na všechny silikony, tak stejně nemám moc velký výběr a ve skutečnosti mi ty sypký minerální vyhovují nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se minerály taky děsně líbí, ale bohužel je to na mě vidět. Jsem zvyklá na pleti skoro nic nemít a minerál mi dělá takový viditelný finš, jakože na sobě mám cosi barevného. Měla jsem kdeco a prostě to tak je... Asi su nějaká divná nebo potřebuju, aby ke mně dojela s kufrem trb a nanesla to na mě den po dni. Ne, fakt mi to dělá všechno krustu. U mě musí být líčení jen zkrášlení, ale ne maska.

      Vymazat
    2. Nejsi divna, taky mi to nektery delaji. Myslim, ze to je stejny jak s tekutym makeupem-je potreba dost hledat nez clovek najde,co mu dokonale sedne. Ono se to casto prezentuje, ze jako mineraly sednou pokazde,staci jen trefit barvu,ale proste to tak neni. A taky je komplikovanejsi kombinace s dennim kremem, kremovy makeup zapracujes skor do vseho, toto ne.

      Vymazat
  8. Hani, super článek. Takové čtu hrozně ráda a vždy se nechám inspirovat. ;o) Je mi sympatické, že nějak nehromadíš - to bude asi tím, že já taky ne. :D
    Se sypkým Chanelem naprosto souhlasím, ten snad nikdy nevypotřebuju.
    A ještě něco čistě nekosmetického. Tu tvou podlahu prostě žeru. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já obvykle taky :D Ale ne, když mi tam štěně načurá, roznosí to po celém patře a roztahá do toho kousíčky nastříhaných papírů od dcerky. Potom uvažuju o zemljance...

      Vymazat
    2. :D Máte tam veselo. :D

      Vymazat
  9. Tak jsi opravdu malinká nebo hodně hodně vysoká???? http://sofastars.blogspot.sk/2012_01_01_archive.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji si dobře přečíst náš blog, pak pochopíš, že ho píšeme dvě - jedna opravdu malinká a druhá hodně hodně vysoká.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)