Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 10. 2012

RESTY a DUEL - 2v1

Nevím, proč, ale nějak se s Nik míjíme. Obě poletujeme a žijeme, jak se dá. Nestíháme se už skoro ani pobavit o kosmetice, což je u nás - jak jistě chápete - dekadence nejhrubšího zrna.
Proto volím tento způsob rozhovoru s Nik a hodlám zde taky sfouknout náš poslední rest. Z poslední giveaway dlužíme pojednat o našich nekosmetických zálibách, o četbě, seriálech a filmech. A protože jsem na řadě a protože jsem si začala, jdu klást otázky:
Nik, co pořád děláš, že o tobě kromě postů není slyšet? Co máš nového a tak? Já vím, že není chyba jen na tvé straně, sama se skoro nezastavím :)

Já ti ani nevím, drahá. Můj život se nějak skokem změnil z kabelek a kosmetiky na termoprádlo, funkční oblečení, softshell a vodní sloupce a nic jiného skoro nestíhám. Můj syn neustále vyžaduje "venčení", takže i v tomto počasí jsme široko daleko jediní (společně s kamarádkou a jejím synem), kdo tráví venku většinu dne. Náš pes podobné chování ale sabotuje, jde se jen vyčůrat, ohrne svůj dlouhý nos, potřepe nohou a jde zpět do pelíšku spát, protože je rozumná. Taky bych se zachumlala, leč dítě preferuje něco jiného, takže se matka přizpůsobí. Podtrženo a sečteno -  nyní žiju daleko více reálně než virtuálně. :)
Tak to je zase dobře, jen si něco neužeň :)
Taky tak strašně miluješ Once upon a Time? Já teda obvykle módním seriálům nepodléhám. Ke sledování Gossip Girl jsi mě dokopala ty, nejdřív jsem odolávala a pak jsem se do vztahu Chucka a Blair slušně ponořila. No, jasně tomu pomohlo to, že jsou všichni krásní, trendy a bezchybní :) A mají tam nádherné květinové vazby a dekorace! Z těch jsem na větvi ještě víc než z líčení a kabelek :)
A ještě něco ti řeknu, Nik. Díky Dajánce s manželem docela dost ponocujeme. Zní to podivně, že? Day mi poslala hromadu DVD s naprosto úžasným výběrem seriálů. Nechápu, jak je to možné, ale trefila se do nás úplně přesně. Asi nejvíc ze všeho jsme vyřízení se seriálu BBC o Sherlocku Holmesovi.

Perfektně obsazené (i když doktor Watson je teda pěkný morous...), perfektní režie a to všechno, co ani nepojmenuju. Strašně dlouho mě nic tak nechytlo! Doporučuju všem, kteří ještě neviděli!
A dalším dobrým seriálem od Day, který je ovšem z úplně jiné kategorie, je Hra o trůny. Strašně se mi líbí tahle kočka!
Jinak jsme si moc oblíbili seriál Jak jsem potkal vaši matku. Podle mě strašně pěkně udělaný seriál - a díky Lilly sháním jednu kabelku od YSL. Za to jí zase tolik vděčná nejsem.
A aby byl můj seriálový výčet kompletní, nemohu nezmínit Teorii velkého třesku. jsem nekonečnou obdivovatelkou Sheldona! Moji přátelé mi někdy říkají Sheldone, zní to od nich poněkud kysele a nenadšeně, ale já to vnímám v absolutních hodnotách a jsem velmi poctěna. Nemá on snad většinou detailně vzato pravdu???

Once Upon a Time sleduju již od loňského roku. První serie byla dokonalá, jiná, svá, milá a neokoukaná. Druhá serie mě ale nějak nebaví. Nebaví mě děj, nebaví mě vedlejší postavy jednotlivých epizod. Bell a Rumplstiltskin jsou moje nejoblíbenější postavy a jejich vztahu fandím, ale tím asi s nadšením pro letošní serii zatím končím. Ale třeba mě tvůrci do budoucna překvapí, seriál samozřejmě sleduji i nadále, protože já jsem seriálový maniak.

Zatímco české seriály mě nechávají naprosto chladnou a úspěšně se jim vyhýbám, propadla jsem zcela těm z americké produkce (musím tedy zmínit český seriál První krok, který jsem nakonec jako jediný za posledních 5 let z české produkce odkoukala, ale jen proto, že byl z tanečního prostředí a já sama 16 let závodně tančila, takže mám k tomuto odvětví fakt blízko). Myslím, že jsem jim propadla proto, že si na nich trénuju svoji angličtinu, abych jednoduše na té mateřské nevyšla ze cviku. Nejdříve se vyjádřím k těm, které jsi zmínila. HIMYM jde naprosto mimo mě, viděla jsem několik dílů a zjistila, že to není seriál pro mě. Nechci ho kritizovat, protože ho celý neznám, ale jeho humor se mi z nějakého důvodu nelíbí. TBBT jsem jednu dobu hodně žrala, ale zasekla jsem se u třetí řady a nechce se mi hnout z místa, nemohu se dokopat, abych začala sledovat další díly. Ale ano, mám to v plánu. Někdy. Gossip Girl byl dlouhou dubu mým favoritem. Miluju Blair a Chucka, ok, miluju spíše Chucka, ale to je celkem jedno. :) Ale opět se stalo to, co v případě OUAT, letošní serie mě nudí, sleduju jen proto, že letos končí a proto, že zda opravdu Blair a Chuck budou endgame, což budou, ale co už. :)

Tímto ale výčet mých oblíbených seriálů nekončí. Sleduji Hart of Dixie, kde fandím vztahu Zoe a Wada a se zálibou sleduji outfity Rachel Bilson. S napětím usedám k Revange, kde se mi velmi líbí Emily Vancamp a opět její outfity, odhodlanost a zarputilost, s jakou jde přes mrtvoly k vysněné pomstě ( bottomline: nemám ráda Jacka Portera). Miluju Glee s Kurtem a Blainem (a jelikož jsou před námi Vánoce, prostě mi to nedá a musím vám sem hodit jejich dle mého nej duet právě s vánoční tematikou) a všemi covery, které mi v jejich podání zní častokrát lépe než originály, protože mám pocit, že Glee cast umí narozdíl od slavných zpěváků a zpěvaček opravdu zpívat. Z dob posedlosti Twilight mi zbyla láska k The Vampire Diaries, které mi přijdou a sto procent lepší než jejich ubohá knižní předloha a v neposlední řadu již tři roky sleduji můj v současnosti nejoblíbenější seriál Pretty Little Liars, kde narozdíl od mnoha náctiletých fanynek nejsem příznivce Tobyho (takže mě jeho účast v Ateamu nijak nezasáhla a ani nepobouřila), ale moc fandím vedlejší postavě Wrena. Jeho představitel Julian Morris (který si zahrál také v OUAT postavu prince Phillipa) je mi velmi sympatický, a to zejméně zvukově. :) Pro mě jsou totiž nejvíce sexy ti muži, jejichž hlas lahodí mého sluchu a Wrenům přízvuk je tak ..... dráždivý (z toho samého důvodu také tolik ucvrkávám při poslechu Chucka Basse). :)

Od letošního podzimu ale sleduji i další zajímavé seriály. Začala jsem s Dextrem, s nímž většina už randí sedm let. Je to správný uchylák a je mi velmi sympatický, jeho vnitřní hlas je často lepší než Shledonovy hlášky. :) Beauty and the Beast je spíš krokem vedle, ale jelikož jsou zatím venku jen tři díly první serie, nechci předčasně soudit a ještě chvíli to vydržím. Naopak Keeping Up with the Kardashians jsem si nečekaně oblíbila. Udělala jsem si názor na všechny členy tohoto klanu, který jsem předtím vlastně ani neměla, protože mě vše kolem Kim Kardashian míjelo, a z celého spolku pro mě vítězně jasně vychází Khloe a Lamar. Ještě mám v plánu seriál z právnického prostředí Suits, který běží už druhou sezonu a já z něj zatím neviděla ani minutu, ale těším se, až ho do své "sbírky" zařadím. Možná už příští týden.

Nuf, koukám, že obě sledujeme poměrně slušné množství seriálů, ale určitě i ty si najdeš čas na nějaký zajímavý film, proto se tě na ně zeptám. Osobně sleduju všechny žánry, nejsem v tomto směru nijak vyhraněná a pokud mě film baví, je mi jedno, zda je to pohádka, horor, romantická komedie či melodrama. Mým měřítkem pro výběr filmu je proto jeho obsazení. Mám své oblíbené herce, takže si většinou na ČSFD najedu na nějaké jméno a koukám, co dotyčný kdy natočil a podle toho vybírám. Mezi moje nejoblíbenější herečky patří bezesporu Reese Witherspoon. Líbí se mi jako žena i jako herečka, takže jsem viděla vše od Velmi nebezpečných známostí, přes Pravou blondýnu, dokonalý Walk the Line (který rozhodně patří do mých Top 5 movies ever) až po neméně milý Water for Elephans. V posledních letech přicházím na chuť Emily Blunt, je podle mě opět krásná a také nadaná. Z jejích filmů připomenu třeba Lov lososů v Jemenu, Královnu Viktorii či super anglický humor v Nezřízené střele.

Z herců jsem dlouho obdivovala Keanu Reevse. Byl to můj idol v době mých teen let a na začátku adolescence. Proto mám dosud ráda třeba Dům u jezera. Ale oba jsme zestárli a já se přesunula blíže zajíčkům, což se většinou ženám ve středním věku prostě stává. :) Líbí se mi kdekdo a kdeco.

Pokud bych měla nějaký film ještě vyzdvihnout, určitě to bude Pokání. Jeho nečekaný konec mě hodně překvapil a herecké výkony Kiery Knightly, Jamese McAvoye a zejméně Romoly Garai byly opravdu strhující.

Ty jo, tak vidím, že zase nic nevím a neznám :D

A film? Teď jsi mě zaskočila. U nás je vybírá manžel, tak mám za sebou Avengers, od kterých jsem čekala víc. Hodně mě pobavil A-team, od kterého jsem naopak nečekala nic, a zasmála jsem se. Včera v noci jsme trnuli u Hladových her, které se mi líbily až na podle mě přehnané kopírování II. světové války. Podle mě byla tahle stylizace poněkud přehnaná, ale líbila se mi hlavní hrdinka :) Mám ráda filmy ve stylou Bourneova mýtu, miluju bondovky, baví mě sci-fi... Jsem asi taky hodně nenáročný divák a spasu skoro všechno, co mi manžel naservíruje. Mám pocit, že když mám fajn náladu, snesu fakt skoro všechno, i když jsou věci, které nesleduju a záměrně ignoruju. Nemusím ty přehnané komedie, kde herci přehánějí mimiku a kde se mám smát prvoplánovým nebo pubertálním vtipům, neocením Borata ani jiné věci v tomto duchu. To proto, že jsem suchoprd - tak na mne občas volá manžel, který se klidně směje u Prciček... Ráda se dívám na cokoliv s Brucem Willisem - ten se mi totiž líbí (miluju ten jeho poloúsměv, ironický úšklebek v koutku rtů nebo jak to popsat :)).  

Když jsi narazila na bondovky, musím ještě dodat, že jsem se právě vrátila z kina a mám za sebou milou podívanou. Daniel opět vynikající, ale nějak nám trochu stárne, takže mu dávám tak ještě nejvýše dva díly a bude asi bohužel vystřídán. Osobně to nepovažuji za nutné, ale v šedesáti asi běhat po poli nebude. V kině mě zaujala ukázka z filnu Argo Bena Afflecka, mám ráda filmy podle skutečných událostí, proto na něj asi zajdu.

A všem je nyní asi jasné, že stejně tak, jak nefandím českým seriálům, ignoruji i české filmy. Nebaví mě jejich humor a zazlívám to českému národu, který se nejvíce směje tehdy, pokud hrdinům z pusy padá jedno sprosté slovo za druhým. Tento druh humoru je mi opravdu cizí a naprosto ho odmítám - vida, takže nakonec nekonzumuju úplně vše a nevybírám jen podle jmen.

Jinak bych na sebe měla prásknout to, že místo abych se dvěma dětmi a zvěřincem chodila brzy spát, čtu. Čtu hodně, čtu vášnivě ráda a čtu skoro cokoliv. Vím, že vás asi nepotěším, ale já opravdu přečtu i červenou knihovnu. Sice jen jednou a kriticky, ale přečtu. Četba je pro mne útěk do vnitřku vlastní hlavy, nehledám zde nic víc než relax. Nechci říct, že bych četla jen a pouze škvár, ale nehodlám ze sebe dělat znalce a odborníka. Kdybych měla uvést typickou knihu, která mě baví a přitáhne opakovaně, je to např. Poslední kabriolet od Myrera, skoro všechny detektivky z báječné edice 3x, moc ráda čtu Frýbovou, i když mám docela výhrady k opakovaným vzorcům nejen u postav, ale i v ději. Nedávno mě strašně vzala kniha Umění závodit v dešti (Stein Garth) vyprávěná psem a pěkně jsem se pobála u detektivek autora Jussi Adler-Olsana. Jdu zkrátka po příběhu a docela ráda se i lehce dojmu a zabojím. Nejsem náročný čtenář, ale čtu pořád a hodně.

Narozdíl od tebe mám svá nejplodnější čtecí léta již asi za sebou. V době studia jsem byla nucena číst kvanta české i světlové literatury a myslím, že jsem se tím trochu vyčerpala. :) Neříkám, že si ráda nepřečtu něco pro oddych, naopak čtu vlastně stále velmi ráda, jen ne tak často. Miluju Jane Austen a všechna její vydaná díla. Čtu je čas od času stále dokola a nikdy mě nepřestanou bavit. Totéž platí o dílech sester Bronteových. Miluju toto období, proto miluju i tato díla. Pýcha a předsudek společně se snovým panem Darcym je nepřekonatelná (stejně tak zbožňuju filmové zpracování s Mathewem McFadeynem a Kierou Knightley i seriálovou produkci BBC s Colinem Firthem a stále jsem na vážkách, který z ních je lepším panem Darcym, u dam mám celkem jasno, věrnější předloze byla jednoznačně Jennifer Ehle, kdežto u mužů stále váhám a přikláním se k verzi, že věrnější předloze byl Mathew), ale mým nejoblíbenějším dílem je Persuation. Rozhodně ale nejsem z těch, kteří se četbou kvalitní literatury chlubí, a pasují se tak na intelektuály, protože oni přece čtou, čtou hodně a čtou prestižní díla. Na tohle já zvysoka házím bobek. Já čtu to, co mě baví, to je moje měřítko. Pokud mě to baví, odpustím tomu i mnohé chyby, protože sama mám chyb hodně. :)
Co z kosmetických hitů poslední doby tě nechalo úplně chladnou? Já osobně musím říct, že naprosto nechápu BB krémy a všechny ty senzaboxy, ladyboxy a jiné vzorkoboxy. Jistě sis všimla, že jsme asi jediný blog, který o nich mlčí :)

BB krémy jsem vyzkoušela  a jak to dopadlo, vědí všichni, kteří nás pravidelně čtou. Ladyboxy a podobné balíčky mě nechávají vice něž chladnou, takže o nich společně budeme mlčet i nadále, ok? :)
Můžeš mi doporučit něco na poporodní padání vlasů? S hustotou sice potíže nemám, ale přece jen mám po mytí a česání plné hrsti. Není to vůbec příjemný pocit a z prvního poporodního období si nějak nepamatuju, že bych to řešila.

Ptáš se, moje drahá, špatné osoby. Mně vlasy nepadají. A i kdyby, bylo by mi to asi celkem fuk, protože i tak by mi jich zbylo na hlavě ještě pro další 3 lidi. Neporadím...
Nevíš, který OPI lak mám objednat? Hledám tu pravou červenou (ano, opět...). Musí být flame, krémová, ale ani trochu oranžová. Nesmí mít ani stopu modré. Barevně je geniální Nicole by OPI Kourt is Red-y for a pedi, ale chce 3 vrstvy, je malinko jelly. Chci ho úplně krycí.

Opět špatně zvolený adresát. Já už svoji perfektní červenou mám a od té doby prostě nemám potřebu zkoušet a hledat. To pochopíš, až ji taky najdeš. :) Mnoho nehtových bloggerek by to asi nepochopilo, ale ty jsi stejného založení jako já, nehromadíš, proto vím, že pochopíš. Hodně zdaru při hledání, perfektní červená je nutnost.
A ještě - nevíš, co je zlého na tom, že si nebarvím vlasy? Už tři dámy mi sdělily, že mám super účes, jen by chtěl oživit melírkem nebo nějakou barvičku (cituji, takhle se nevyjadřuji :) ). Já jsem tak ráda, že nemusím barvit!  

Já osobně proti barvení nemám nic. Pokud je barva v souladu s barvou vlasů, myslím, že jim mnohdy pomůže získat nějaký rozměr a hlavu opravdu oživí. Někdo má to štěstí, že se mu barva nevymývá a zůstane taková jak od holiče až do dalšího barvení. Ty taková nejsi, tobě barvy mění po dvou týdnech svůj podton, takže celkem chápu, že už nyní nebarvíš. Já takové štěstí taky nemám, ale jsem husa a furt barvím na blond, protože to můj chlap chce. Nesebekriticky si myslím, že moje vlastní barva je nádherná a hraje mnoha zajímavými odlesky, jimž se přírodní blond či hnědé mnohdy ani neblíží. Ok, konec sebechvály, stejně je to fuk, když mám na palici mdlou blond, že. :) Nicméně si myslím, že oživení melírkem, jaké si představují tvé kamarádky, je dalece vzdáleno zdravému a krásnému oživení, které před očima vidím já. A melírek fakt ne, sedmibarevná kočka není můj styl, přenechme ho pouze a jen čtyřnohým kočičkám.

Na co bych se tě já z kosmetické oblasti vlastně zeptala...? Ještě tak před dvěma týdny bych věděla, ale nyní tápám. Problém je ten, že většinou když vařím či vytírám, mám náhle pocit, že nutně potřebuju to a to. Věc, která mě minutu předtím ani nenapadla a o níž jsem vůbec neuvažovala, že bych nosila. A najednou ji nutně musím mít. Jenže v tu dobu nejsem na netu, abys mi poradila ten pravý odstín a produkt, a když se na něj dostanu, nejsi tam zase ty. A jelikož tu věc musím mít hned (čemuž určitě rozumíš), tak si musím poradit sama. V poslední době se mi to ale hodně daří a vlastně skoro vše, co jsem nakoupila, je skvělé. Takže takto mám konečně tu pravou rudou rtěnku pro mě (Revlon) a také super nekrémový bronzer (Chanel). Taky jsem nutně potřebovala poradit, kde sehnat ty úžasné skleněné dozy na dorty a sušenky, co má ve svém domě Kris Jenner. No a sehnala jsem je úplnou náhodou včera. Ani nevíš, jak jsem nadšená a nic nepotřebuju. Takže z toho důvodu se tě zeptám na prosté, ale upřímné - jak se vlastně máš? :)

:) :) :) Tak teď jsem málem zapomněla, že tě nemám na chatu a chtěla jsem nadatlovat "ale, na hovno". Ale to se nám sem úplně nehodí, tak to malinko rozvinu.  Však víš... Mám starosti s pejskem a moc se tím trápím. Nenadělám nic, protože ze všech komplexních vyšetření vyšlo to, že  pes je prostě starý...  Ze všeho nejvíc nesnáším situace, kdy nemůžu udělat vůbec nic - a tohle je jedna z nich. Jinak se ale máme moc pěkně a tak nějak obyčejně fajn. Děti jsou šikovné a zdravé, štěně je moc milé, kocour tomu všemu vládne a pěkně si nás rovná pod sebe, a koník je taky fit. Já už zase často cvičím, protože mě jinak bolí záda a pánev by se asi nedala zpět do původního tvaru :) Bena jsem si začala chystat na výstavy, moc nám to nejde a často vykřikuju, že z něho asi modelka nebude. Zlí jazykové kontrují, že je to mnou, v každém případě je pes mnohem lepší při výcviku, tak by se kdyžtak jen zkouškovalo.
S nákupy to taky extra nepřeháním, protože prostě nic nepotřebuju. Naopak se chystám na velké třídění šatníku, až se k tomu dostanu. Jak jsem zmínila, leží mi v hlavě jedna YSL kabelka, ale 1) ji nepotřebuju 2) nedovedu sehnat. 

Tak jsme si zase malinko popovídaly, ukázaly jsme, že nejsme žádné intelektuálky :) a těšíme se na vaše reakce.
A hlavně: chystáme další GIVEAWAY!!!

12 komentářů:

  1. mně na poporodní padání vlasů pomohly obyčejné těhotenské vitamíny. konkrétně myslím, že jsem měla mamavit. během týdne se padání omezilo na minimum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, asi něco vyzkouším nejen na vlasy, ale i na celkovou únavu. Vitamíny jinak neberu, takže určitě tělo může mít málo :)

      Vymazat
    2. Hani proti padání doporučuji kombinace Vápník, Hořčík, Zinek ale brát na noc protože docela dost podporuje chut k jídlu:)
      Terry je mi moc líto :(

      Vymazat
    3. U první jsem papala Biosil, nyni nic a vysledek asi nastejno. Vypadala mi tak pulka vlasu a nyni mi znovu rasi. Zitra budu davat fotecky noveho ucesu a je to tam hodne videt.

      Vymazat
  2. Juuuj, serial Sherlock Holmes od BBC je skvely, ovela lepsi ako americka verzia s Watsonom v zenskom podani Lucy Liu... Inak serialy rovnake ako vy, akurat navyse este Grimm :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, je mi líto, že je na tom Terry špatně. :( Přeji hodně sil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verunko. Prostě JEN stáří...

      Vymazat
  4. S českou filmovou a seriálovou produkcí to mám nějak podobně, také raději sleduji tu zahraniční. Momentálně jsem dodívala Persons Unknown, sleduji Dextera a OUAT. Asi se podívám i po tom Sherlockovi, zní to zajímavě.
    Nějakou inspiraci jsem načerpala i z vašich oblíbených knížek. A pejskovi přeji hodně sil...mám doma taky choulostivějšího jedince, ale zatím jsou to "jen" kožní problémy o různé intenzitě, momentálně je naštěstí téměř v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc příjemné čtení :) a mám zase na co koukat a co číst :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja môžem všetkými desiatimi odporučiť historický seriál Downton Abbey. Skvelé postavy, zápletka, zvraty a neprekonateľné herecké výkony...

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké, jsem ráda, že jsem se o vás zase něco nového dozvěděla :).

    OdpovědětVymazat
  8. Moc mě bavíte, dámy :) Ze seriálů, co zmiňujete, sleduju jen Hru o trůny a teď v pondělí jsem byla taky na novém Bondovi, který mě hodně bavil, i když z něj mám stejný pocit jako Nik :( Ale sluší mu to, blonďákovi! Co třeba ze seriálů Boardwalk Empire? Anebo můj oblíbenec David Duchovny alias Hank Moody v Californication... znáte? Se čtením je to u mě nadlouho, ale Austenovou taky oblibuju, i když číst ji povinně v rámci studií, tak ji spíš začnu nenávidět:)

    Btw, jestli vás nechytly BB krémy, pak možná CC krémy mají větší šanci? ;-)

    Jo a na únavu doporučím nuf čistý Panthenol (koukni k nám na můj článek), měl by pomoct i na vlasy, u sebe jsem teda nic moc nepozorovala, ale Lady si ho chválila když jí pomohl po vysazení HA a vlasy jí začaly padat po hrstech a bez přestávky...tak třeba by pomohl také.

    Verunka

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)