Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 10. 2012

NARS Semi Matte lipstick in Cruising

Dnešní post bude jasnou ukázkou toho, že generalizovat v kosmetice je nesmysl a soudit bez zkušenosti blbost ještě větší. Taky se vám často stane, že vaše mysl hloupě sklouzne k tomu soudit celek podle jednotek? Že když je jeden kus dobrý, musí být přece automaticky dobré vše nesoucí stejné jméno? Automatické jsou bohužel jen domácí spotřebiče...Já se podobným soudům  bráním zuby nehty. Platí to obecně a v kosmetice dvojnásob.

Tak, jak miluju NARS Pago Pago rtěnku a moc si ji chci vrátit zpět do své sbírky rtěnek, neb jsem už všechny své zásoby vypotřebovala, tak úplně stejnou měrou nesnáším jejich Cruising. Ach, ta se ale nepovedla. Přesto věřím, že své příznivce najde a jistě jich mnoho již má soudě dle poměrně jásavých recenzí všude po netu.




Balení je klasika NARS, už jsme to tady několirát s Nuf probíraly. Mně se líbí, protože je černé a má hranatý tvar, nešpiní se mi, což je nešvar balení narsovských tvářenek a stínů. Potud spokojenost. Zbytek nechám už na každém z vás.




Cruusing je rtěnka z jejich Semi Matte řady. Tak něco polomatného si představuju naprosto jinak, Tohle je nahony vzdáleno jakémukoli matu. Rtěnka je lesklá a krémová. Je hodně lesklá. Krásně, zdravě, přirozeně. Ale pokud kupujete matnou rtěnku, očekáváte lesk? Já ne. Takže pro mě první zklamání. (Nicméně všem, kteří mají rádi vláčné rty a přirozený lesk, ji moc a moc doporučuju).




Barva je MLBB. Vím, mnoho holek přesně po tomto touží. Přirozená barva, jen trochu výraznější než vaše vlastní rty. To je přesně to, co mně nesluší ani omylem. Tu barvu bych zjednodušeně nazvala Rose a to je onen kámen úrazu. Rose na rtech ani na tváří nesnesu. Pokud ji mám na tváří, připadám si opuchlá, téměř opařená, pokud ji mám na rtech, k předešlým pocitům se přidá ještě pocit žlutého chrupu. Ano, studené odstíny a tyto tělové (nemyslím nude v pravém slova smyslu, aby to někdo nepochopil špatně) mi dělají žluté zuby.





Tak a teď si to sečtěte. Rtěnka, která měla být matná, je lesklá a z mých A2 zubů na zubařské škále dělá rovnou nejméně B4. Byli byste nadšení? Brali byste to jako super kauf a rovnou pořídili další dva kousky do zásoby? Co z toho tedy vyplývá? To, že NARS Pago Pago je můj hit, neznamená, že ze všech NARS rtěnek sedím na zadku s otevřenou pusou. Bohužel... A následující úsměv berte spíš jako hořký úšklebek. :)




5 komentářů:

  1. Tak tahle rtěnka neviděla mat ani z rychlíku, přesně jak píšeš. Co se týče odstínu, ten se mi líbí a na ruce obzvlášť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je to tak, matná není ani omylem. A o zbytek se nepřu, je mi jasné, že je to moc hezká barva pro většinu okolo mě. :)

      Vymazat
  2. Krasna farba, take mam najradsej!

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se moc líbí, ale pokud bych chtěla matnou rtěnku, tak bych asi byla docela zklamaná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, já byla zklamaná jak z absence matu, tak ze samotné barvy. Pouze textura je stejně dobrá jako u zbytku Nars rtěnek, co jsem vyzkoušela.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)