Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 10. 2012

Když dva jsou víc než jeden

Jsem jiná než většina bloggerek a jsem si téměř jistá, že jsem jiná než většina žen obecně. Nemluvím nyní o své výšce či milionech vlasů na hlavě. Mám na mysli ochotu experimentovat v líčení. To nedělám. Ne ze strachu, nebo z nedostatku času či nápadů, ale jen z prostého faktu, že už dávno vím, co mi sluší. Netoužím vypadat každý den jinak, toužím vypadat neustále perfektně (v rámci možností samozřejmě). Proto mě ani nenapadne si namalovat jeden den oči zeleně, baby pink tvářenku a růžová ústa, druhý den neutrální oči a rudou rtěnku a třetí den kouřová očka s nude rty. Dle mého všem nesluší všechno a ani těm, které se denně líčí jinými barvami, prostě vše nesluší stejně. V něčem se cítí lépe, v něčem hůře (objektivně i subjektivně). Ale já se prostě netoužím za cenu změny cítit nějaký den jen o fous hůř než den předešlý. Postrádá to u mě logiku. Prostě jsem věrná jednomu stylu líčení. A ne, fakt to není nuda, je to signature look. :)

Můj signature look je již dlouhá léta stejný - neutrální, mírně kouřové oči, broskovová tvářenka a nude rtěnka bez umrlčího vzhledu. Tohle neměním. Sem tam vyměním tvářenku za bronzer a malinko změním barvu rtů.

Letos na podzim mám ne jeden, ale hned dva looky, které jsem si zamilovala a které na střídačku nosím (baby steps, vážení. :) )V obou se cítím skvěle a vím, že mi sluší. Člověk se přece někdy musí pochválit, ne?

Základ však nikdy neměním, dávno jsem našla svůj top makeup, pudr, řasenku, takže změna přichází pouze v oblasti očí a rtů. A ani tam není nijak markantní, jsem to stále já se svými neutrálními, kouřovými kukadly a decentní pusou. Proč měnit to, co je prověřené a co funguje v každé situaci?

Neměnný základ:

MAC Face and Body Foundation C2
SKin 79 Diamond Collection Perfect Cover BB Cream (jako korektor po oči)
NYC Smooth Skin Presssed Face Powder 704A Warm Beige
Chanel Luminous Bronzing Powder 917 Sable Rose
MAC Gryeprint Technakohl Liner
Elizabeth Arden Double Density Mascara
Urban Decay Primer Potion
Catrice Eye BrowPencil 010 Blonde but Brow´d
 
 
 
Look č.1
 
Chanel Les 4 Ombres Quad 38 Premier Regards
YSL Rouge Volupte Perle 105 Insolant  Beige
Catrice Precision Lip Liner 040 Berry & Sally
 


Look č. 2
 
Revlon ColorStay 12 Hour Eye Shadow Quad 18 Azure Mist
Revlon Colorburst Lipstick 035 Blush
Catrice Precision Lip Liner 020 Nude ´Religion
 
 
 
 
Pevně doufám, že jsem si vás všechny - normální ženy nepoštvala proti sobě. Není snad tedy důvod, prostě to jen cítím a vnímám jinak. Naštěstí nejsem sama, mnoho hereček a zpěvaček své signature looky má a jsou jimi pověstné. Gwen Stefani si nevybavíte jinak než s rudou rtěnkou, Kim Kardashian pouze s kouřovými kukadly (jinou kategorií jsou photoshooty, o tom to nyní fakt není). Z mých dvou variant líčení u mě v současnoti o chloupek vede Revlon, protože tu značku nyní miluju.  Makupuju každý den něco a už se těším, až vám všechny svoje úlovky představím.  
 
 
 

19 komentářů:

  1. Uf, tak teď hožím nedočkavostí na další Revlon posty. Ty umíš člověka nabudit!
    Co se týče líčení, líčím se více méně stejně. Spíš nude oči, upravit obočí. Trochu pestřejší to mám na poli rtěnek. Ale oči a tvářenky nijak výrazně neměním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to mám asi nejpestřejší v rtěnkovém poli, tam snesu i veliké rozdíly, nicméně opravdu jen jednou za čas, většinu dní se držím ověřených klasik.

      Vymazat
  2. Ja se hlasim k tvemu opaku :-). Ja jsem leta nosila to same. Ale pak jsem zjistila, ze pokud pozmenim uces/make up, tak me spousta lidi ani nepozna. A to me bavi. Staci jine liceni a mohu stat vedle osoby co na me ceka a nic :-). A nemohu rict ze by jedna varianta mi slusela mene a druha vice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si stále myslím, že jedné ženě nemohou na obličeji slušet všechny barvy malířské paletky a to mi nikdo nevymluví. Pokud se ale dotyčná drží nějakého barevného spektra, věřím, že jí to slušet neustále může a že změna je přínosem.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ty potvůrko jedna, tohle je post o jistotách a stereotypech a ty tady použiješ takové fuj slovo jako změna. :)

      Vymazat
  4. No, pod ten prvy odstavec sa mozem aj ja podpisat, takze je nas takych viac, neboj :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky to tak mám :) držím se toho, co vím, že mi sluší a vždy se snažím vypadat perfektně, nekdy to povazuju za slabou stránku- porad se kontroluju a mám špatnou náladu kdyz mě vlasy neposlouchají nebo kruhy pod očima jsou horší než jindy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Pobavila jsi mě, já se kritizuju neustále.

      Vymazat
  6. No, me to prijde naprosto normalni :). Ja bych sice na jednu stranu testovala rada, pac jsem se ve svych dvaceti dostatecne nevyradila, ale zas na nejake ty velke zmeny nejsem. Rtenky, no budiz, ty stridam, stejne tak jako lesky, protoze jich mam kvanta. A vetsinou se zas tak moc barevne nelisi. Vse tak nejak v odstinech fialove, ruzove, vyjimecne cervene a oranzove. Ale nic vylozene vyrazneho rvaveho :). Az se vyblbnu, tak si myslim, ze taky nebudu moc pak uz experimentovat, pac to stoji hlavne cas :). Hlavne ty stiny. Mam jich kvanta, ale hrat si s nima, zkouset... nejak se mi moc nedari se ukecat k tomu vstat driv a zkusit neco jineho :).

    OdpovědětVymazat
  7. Teraz mám silnú potrebu nakúpiť si všetko čo si spomenula :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to máme stejné, já taky nepotřebuju vypadat každý den jinak, neexperimentuju...snažím se pro sebe najít to optimum, abych vypadala skvěle :).

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to já se maluju každý den jinak - ovšem jsem jediná, kdo vidí rozdíl :-) Ostatní lidi jsou tupci, kteří nechápu, že hnědá a šedá má milion NAPROSTO rozdílných odstínů (minimálně padesát :-) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Reni, taky mám několik šedých a taupe. Pro zbytek světa to beru jako jeden look. :)

      Vymazat
  10. Docela mě zaujalo, že používáš bb jako korektor! :O To má vážně takové krycí schopnosti? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zrovna tento je velmi dobře krycí. Ale používám ho jen na kruhy pod očima, na nedokonalosti pleti typu pupínky už nejméně 10 let nepoužívám vůbec nic.

      Vymazat
  11. Nejak nemuzu najit kontakt, jsem uz slepa a sotva koukam :(. Tak: nominovala jsem vás na tag 11 - http://lucifrid.blogspot.cz/2012/10/11-aneb-cesta-do-hlubin-lucifridiny-duse.html
    Pokud vás zaujme a dáte se do něj, budu ráda. Pokud se vám nechce, svět se nezboří :).

    OdpovědětVymazat
  12. Já líčení docela měním, ale nikdy bych nešla do barev, které mi nesluší, takže se vždycky snažím držet ve svém "barevném spektru":)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)