Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 10. 2012

Jak pejsek a kočička pekli dort...

... aneb seznamte se s mými miláčky od značek Ciccia a Radley.





Krásnou neděli vám i všem vašim čtyřnohým chlupáčům. :)

6 komentářů:

  1. Krása! Náhoda je, že jsem nedávno taky zase brousila u Ciccie a něco vymýšlela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já furt chci nějakou jejich kabelku, jsou tak rozkošné a vzory se dle mého stále zlepšují, ale vždy skončím u toho, že se znám a že bych to asi nakonec nenosila. No, uvidíme. :)

      Vymazat
  2. Já bych od značky Ciccia něco chtěla od doby, kdy jsi ukázala svůj první úlovek na MB, ale ještě jsem se k nákupu nějak nedostala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně se mi kvalitově více zamlouvá Radley a také čistě ze subjektivního hlediska, protože jsem prostě pejsková, ale Ciccia má mnohem vtipnější designy svých věcí.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)