Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 10. 2012

GUERLAIN Rouge Automatique 165 Champs Elysées

Vážně nechci nudit s Guerlainem, ale poslední dobou jsem na tuto značku poněkud zaměřena. A myslím si, že Rouge Automatique nudit nemůže :)
 
 

Byla jsem strašně zvědavá na hydratační a dlouhodržící rtěnku zároveň. Internetové recenze byly vesměs výborné, tak co by ne.
Guerlain a obaly - to je klasické téma. Love - hate. Mě nevadí a rozhodně mě neuráží. Už zkrátka čekám těžké, luxusní a dekadentní balení, takže nejsem překvapena ani znechucena.

 
Balení je trochu netradiční, rtěnka nemá klasicky vršek a tělo s barvou. Prstem posunujete tlačítko s logem a rtěnka vyjede z krytu. Proč ne? Nejsem proti změnám.
 



 Odstín je povedený. Neutrální růžová bez viditelné stopy fialové nebo modré. Možná bych řekla, že je zde i stopička korálové. Každopádně barvu vnímám jako měkkou a dobře nositelnou, i když na první pohled vypadá dost reflexně.
 


 
 
V mnoha recenzích jsem se již dočetla, jak jsou Rouge Automatique výborné. A ano, jsou. Je to ta nejlehčí, nejhladší a nejpříjemnější rtěnka. Když nanášíte, působí spíš jako hydratační balzám nebo gel. Skvělý pocit! Barvu jde díky tomu velmi pěkně dávkovat a kdo se bojí růžové pecky, zvládne vytvořit jen oblíbený lehký vzhled "snídala jsem maliny". Paráda a komfort, opravdu povedená rtěnka báječné textury!






 
A teď vám řeknu, co mě štve a strašně otravuje. To balení může být jak chce krásné, ale je neskutečně hamatné! Z kusu těžkého zlata vyjede subtilní lehounká rtěnečka a tím se jako máte namalovat. Namalujte se klackem... S barvou, jako je Champs Elysées, musíte pečlivě vytvarovat kontury. Já rtěnky nikdy nenanáším z plně vytažené tuby, nehodlám je zlomit. Výsledkem je zkrátka umatlaný obal. Umím se líčit a rtěnku zvládnu poslepu, ale s tímto zařízením se mi opravdu špatně zachází!

 Kdo chce mít drahou a luxusně vypadající rtěnku umatlanou? Kdo chce na rty sahat obalem, který nosí v kabelce? Prostě ten kontrast mezi hrubým obalem a jemnou náplní je na moji ruku moc.
 


Jde o nádhernou rtěnku skvělé textury, komfortní, hydratační a opravdu i slušné výdrže. Hodnocení obalu nechám na každé z vás. Mě vzhledově neuráží, ale není mi extra pohodlné. Kouknu se asi i po jiných odstínech. Věřím, že mít nějakou nenápadnou barvu, ani bych nepohodlí nezpozorovala a obal by byl čistý.
Co myslíte vy?
 
Krásný uplakaný víkend!

13 komentářů:

  1. Je to trochu nezvyk, malovat se s takovým mechanismem. To přirovnání ke klacku se mi zdá trefné :) Ale já si zvykla. Teď už zvládnu rty přemalovat jednou rukou, když stojím na červené.
    Navíc se mi na ni líbí to vrstvení. Pokud s ní přejedu jen jednou o žádnou pecku mezi oči se nejedná ani v případě sytého vyrazného odstínu. Ikdyž já mám spíš nenápadné Bloom of Rose a trošku rozpustilejší Coque d'Or. Jsou k vidění tady http://tuttobenecz.blogspot.cz/2012/09/guerlain-lepsi-zlaty-kohout-v-hrsti-nez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu říkám nákup! Chytlas skvělé ceny, skoro závidím :)

      Vymazat
    2. Jo, měla jsem štěstí, klikla jsem vpravou dobu na pravé místo :) Jinak s Guerlain v žádném případě nudit nemůžeš. To prostě nejde :)
      Všimla jsem si, že Ti rtěnka krásně ladí k laku.

      Vymazat
    3. To byla náhoda a barevná shoda nebyla dokonalá :) Ale na fotku se to celkem hodilo :)

      Vymazat
  2. Mě přijde, že tahle rtěnka moc na rtech nevydrží. Ale má příjemnou vůni a ano, kupovala jsem si ji hlavně kvůli balení,které mi vyhovuje. Kromě toho že ji docela často otevřu "obráceně" - rtěnkou na ruku, kupodivu jsem si ji ještě nezlomila. Bohužel jsem ji kupovala v letním záchvatu korálové a oranžové (odstín 143 Nahema)takže po většinu roku naprosto nenositelná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta 165 vydrží slušně, ostatní barvy neposoudím. Já v každém případě upřednostním slabší výdrž s vysokým komfortem než opak. A taky mám někdy problém, že to držím obráceně :)

      Vymazat
  3. tady někdo umí fakt nakupovat, dokonalý odstín :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na té jedné fotce to vypadá, že máš sladěné nehty a barvou rtěnky ^^
    Ten obal mě nechává docela chladnou, ale pobavilo mě, že je to na tomhle blogu už druhý "Champs-Elysées" za poslední dobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nehty jsou náhoda a jsou růžovější, ale zdálky a velmi zhruba by mohly vypadat podobně :)

      Vymazat
  5. Rtenku z teto rady uz jsem chtěla koupit minimalne 5x ale to baleni me vždy ohradilo. No ale jednou se ji stejne vyzkouším;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To balení nic moc, ale vnitřek je skvělý!

      Vymazat
  6. No vidíš, už jsem ji okukovala tolikrát a vybírala odstín - a balení se mi líbí, jako každé guerlainovské, no ale tahle nepraktičnost mě vůbec nenapadla! To je fakt škoda. Nevytahuju naplno nikdy žádnou rtěnku, drahou ani levnou, to, že ji zlomím, mě děsí. Takže díky za upozornění, sama bych na to nepřišla. Odstín ti ale moc sluší, je krásně svěže-šťavnatý a přitom stále dost elegantní ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)