Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 10. 2012

GUERLAIN Mététorites Illuminating Perfecting Pressed Powder

A už je tu zase Nuf s tím svým Guerlainem. Nedá s ním pokoj a nedá.
No, nedám :)
 
 
 
Vůbec nic jsem nepotřebovala a vzhledem ke stavu zásob jsem úplně nejméně potřebovala pudr. Jenže když jsem měla splín a Guerlain ty pudry vážně umí a má tak pěkné balení a voní po fialkách a ...
Ano, zakoupila jsem si další pudr a důvody si najdu třeba někdy v budoucnu :)
Jde opět o napresované kuličky, nebudu nudit popisem něčeho, co už všechny notoricky známe a i zde na blogu už jsme četly.
 
 
Jak vidíte, balení pudru je krásné! Ty z vás, které Guerlain nemají rády kvůli jejich dekadentním zlatým obalům, zde přichází o výmluvu. Pěkný černý plast a akorát tak těžká krabička snad už nikoho neurazí.
I když já výhradu mám, mě úplně nebaví to víčko na šroubování. Když spěchám a chci zavřít krabičku jednou rukou, nejde to. A když to jde, hrozí, že si poškodím pudr právě tím šroubovacím víčkem. Takže mě se víc líbí ta těžká Guerlainovská klasika.
 


 
Když už jsem nepotřebovala pudr, tak jsem si aspoň vybrala pro sebe méně typickou barvu - obvykle vše kupuju nažloutlé a béžové a zachtělo se mi zalovit i v jiných vodách. A dobře jsem udělala. Vybrala jsem si odstín 02 Rose Frais a přiznám se, že jsem měla strach. Swatche na netu moc nejsou a pokud jsou, těžko se v nich hledá pravda. Už chápu, proč, vyfotit tyhle pudry vážně není legrace.
 

Pudr byl původně po celé ploše pokrytý ultrajemným stříbrným popraškem - naštěstí stačilo přejet prstem a jednou štětcem a poprašek je fuč :) I když miluju rozjasňovače, lidi okolo mne by asi přišli o zrak, kdybych měla denně používat tolik lesklého prášku.

 
Po setření třpyteček už pudr vypadá docela normálně, ne?


Zde vidíte swatch stříbrného poprašku z horní vrstvy. Asi chápete, že tohle se opravdu na cestu do školky a do práce nehodí :)


 
A zde už silné swatche pudru tak, jak je v panu a jak ho dostávám na štětec.
 
Co na něho říkám? Říkám ANO, ALE...
Pokud je pro vás pudr vysloveně zmatňující prostředek, nekupujte. Pokud jste zvyklé na krycí pudry, které usadí makeup a pomohou k jednolité matné pleti, nekupujte. Je to jako s jinými meteority. Rozjasní, pleť nezakryjí a umí ukázat pupínky, póry nebo nerovnosti pleti. Odraz světla je v tomto případě nemilosrdný, takže pokud si nejste svojí pletí jisté, používejte velmi opatrně.
První den jsem pudru vědomě použila tak nějak víc - znáte to, když máte doma něco nového, něco krásného, něco velmi pečlivě vybraného a očekávaného. Tak to přece pořádně vyzkouším, ne? No, na sluníčku jsem rozhodně nevypadala nejlépe a na čele to vypadalo, jako bych měla malilinkou krupičku. A upozornil mne na to manžel - to je samo o sobě dost varující, protože ten si jinak všimne máločeho...
Pokud ale klidně ukážete svoji pleť, nepotřebujete vysloveně krýt a maskovat, KUPTE. Tak pěknou pleť prostě umí jen Guerlain. Používám klasicky jednu vrstvu velkým štětcem a pleť je báječná! Pudr není vidět, ale vypadám líp. Bála jsem se světlé růžové, ale nemusela jsem. I když je pudřík dost světlý, na pleti vypadá moc pěkně a jemně. A růžová barva není ve finále vidět.



Efekt se mi fotil opravdu špatně - pudr totiž vážně skoro není vidět, jen je zkrátka úžasný :)
Na očích Guerlain paletka Guerlain's Écrin 6 Color Eyeshadow Palette v odstínu Rue de Passy - mimochodem můj další hit. Tak geniální stíny jsem dlouho nepotkala! Brzy bude recenze a FOTD.
 
No, jak vidíte, moje láska ke Guerlainu trvá a trvá. A pokud mi bude zajišťovat zdravě vypadající pleť a pokud budu díky němu vypadat dobře, potrvá nadále :)
Jestli hledáte to, co popisuju, velmi doporučuju tento pudr. Je o něco levnější než klasické kompaktní meteority, ale efekt je docela podobný a použití stejné. Myslím, že hlavně v zimě bude na pleti krásný a ještě ho hodně ocením!
 
Mějte se moc pěkně a něco nám sem napište :)
 
 

8 komentářů:

  1. S tím balením máš pravdu. Ikdyž spěchám musím dávat docela pozor, ať s víčkem neprojedu po pudru a neudělám do něj rýhy. Víčko má při neopatrném zacházení tendenci sklouznout před zatočením. Jinak já budu ochat. Pudr je krásně rozjasňující a Guerlain je pro mě prostě láska!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně se vším souhlasím!!! :)

      Vymazat
  2. Me se obecne ten design Guerlain pudru moc libi, ale doted jsem okolo nich vzdycky jenom chodila, prisly mi fakt hodne drahe. Ale zacinam byt nahlodana, mozna budu neco takoveho chtit od Jeziska :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou drahé a obecně Guerlain ani nikde nejde sehnat nějak výhodněji. Ale tenhle ani neubývá. Třeba ty kompaktní meteoritky ubývají dost, ale tady ten bude do důchodu. Takže pak to už tak drahé není :)

      Vymazat
  3. aaaach no prostě nádhera:-) tohle prostě nemá chybu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak krásné...meteority ještě nemám žádné, ale chtěla bych. Třeba když budu hodná, tak je Ježíšek přinese.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pudr vypadá nádherně. Jinak strašně moc se vždycky těším na další post, nemůžu se jich nabažit. Přijde mi, že váš blog je jiný než ostatních...takový uhlazenější, luxusnější, hezčí! A to mě moc baví. Takže díky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my děkujeme! Taková slova chvály se čtou moc pěkně :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)