Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 10. 2012

DIOR Lift Eyeshadow Palette in 642 Lifting Amber

Jednou tak byly nějaké slevy a Nik se nabídla, že mi v nich něco ukořistí, až půjde kolem. Takhle se pozná kamarádka! Vůbec jsem nevěděla, co si přát, ale jak už tady ve třídě všechny víme, Dior stíny umí a jejich paletky jsou prostě fajn.
Už jsem vyzkoušela kdekterou, ale pořádně jsem ještě neotestovala žádnou z liftingové řady. Kdysi v minulosti jsem měla i modrou paletku z této řady, ale naprosto jsem ji nedocenila. Vzhledem k tomu, že modrou vůbec nenosím a nesluší mi, řekněme, že jsem ji vlastně neměla :). Tentokrát jsem si vybrala paletku jantarovou - jantar léčí a hřeje už jen díky své krásné barvě. To je na podzim docela bonus.
 
 


 
Liftingová řada paletek je jiná tím, že uprostřed najdete speciální bázi pod oční stíny. V letáku se dozvíte, že rozhodně nejde o klasickou bázi pro fixaci stínů, tak pozor na to. Vědátoři od Diora namíchali speciální liftingové sérum, které je lehounce třpytivé a má zvýraznit barvu stínů a při dlouhodobějším používání vylepšovat kondici pokožky víčka. Popravdě vám teda řeknu, že jsem si říkala, že tohle mě moc nebaví a nijak mě přítomnost této vychytávky nenadchla. Další věc, která mě úplně nenadchla, je nejtmavší políčko v panu - linka nebo vosk na obočí. Zkrátka jsem si tak trochu říkala, že jsem si měla asi líp vybrat :)
 
Dnes je již vše jinak - sérum používám docela ráda, je velmi příjemné a když si vzpomenu, máznu si ho i pod stíny jiných značek. Stíny mi na něm pěkně drží, i když ostatní uživatelky si stěžují na slévání do linek. Díky zvláštní krémovovoskové konzistenci soudím, že je o pokožku víčka opravdu lépe postaráno. Přece jen si občas říkám, co asi všechny ty skvělé báze dělají s tenoulinkou pokožkou oka.
A linka? Představte si, že je skvělá! Vy, které vyznáváte krutou a vysloveně černou, výraznou a lesklou linku, byste asi vrčely. Ale pro nás linkově umírněné je to skvělá záležitost. Výsledek bych přirovnala k méně pigmentované a více voskové tužce. Ale měkké. Takže měkké a docela blbovzdorné líčidlo. Do obočí jsem vyzkoušela pouze jednou a asi jsem nanesla špatně a nevhodným štětečkem, protože jsem si později večer všimla malých cucků nebo skvrnek. Na linku je ale konzistence báječná a pigmentace tak akorát na měkké a dobré líčení, které z vás neudělá pandu. Mám ráda linku, kterou můžu pomocí stínů zjemňovat a zapracovávat do ostatních barev. Docílím krásně jemného přechodu a nevadí, když zrovna nemám šikovnou ruku nebo pospíchám.
Dá se tedy říct, že oba pany, které mě zpočátku nezaujaly, jsou mi velmi příjemné. Na následujících swatchích jde o první a poslední stopu. Bázi jsem nanesla velmi silně, sama o sobě není vidět.
 
 
Takže mi k recenzi zbývají ostatní 3 stíny. A ty jsou báječné! Prostě báječné! Na barvách vlastně není nic extra - vanilkovo-zlatá, meruňková a čokoládová. Ale tyhle jsou vyvedené v duochromu a dovedou vypadat nenápadně, výrazně a luxusně zároveň. Stačí natočit se na světle. Obvykle blýskavé a třpytivé stíny extra nemusím, ale tyhle zbožňuju! Obzvláště ten prostřední meruňkový dělá krásné oko a rozsvítí pleť, i když jinak vypadám nenalíčená. Konzistence stínů je nádherná. Asi i lepší, než jsem čekala - a to u Dioru čekám jen to nejlepší! Tmavý stín používám nejméně, ale oba světlé miluju a ráda do nich bořím štěteček. Super je, že třpytky neopádavají.
 
 
Z počáteční rozpačitosti je nakonec velké nadšení - popravdě většinou nepotřebuju na líčení víc než 3 barvy stínů. Báze v nouzi nahradí i rozjasňovač nebo oční krém a linka je při troše šikovnosti multifunkční a výborně drží. Skvělá paletka na cesty. Jen bych poradila přibalit si dobrý štěteček. Stíny i bázi zvládnete prsty, ale na linku je potřeba jemný a pevný štěteček, jinak se barva při nanášení drolí a můžete si pokazit vystínované oko nebo makeup na tváři. Drolivost linky ale nepovažuju vysloveně za minus - představte si, že to, co obvykle používáte v tužce, nalisovali do panu a ještě po tom chtějí, aby to vydrželo a nematlalo se.  
Rozhodně koukněte i na ostatní barvy, mě se moc líbí i šedá varianta.
 
Ach jo, dneska mi to nějak nejde, takže jdu nafotit oko a pak raději končím. Vám přeju, abyste měly lepší vyjadřovací schopnosti než já!
 


 

Ano, ano. Měla bych něco podniknout se svým obočím :)
Mějte se!
 
  

16 komentářů:

  1. Miluju překvapení, kdy se z něčeho co mě nijak zvlášť nezaujalo vyklube téměř must have. Ale to určitě každá z nás. Krásná paletka. Barvy přesně podle mého gusta.

    OdpovědětVymazat
  2. ach...moje najoblubnejsia paletka od Diora...neviem, ci si to len nahovaram preto, ze je to Dior, ale tie farby sa mi neskutocne pacia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná i povedená, takže důvody hledat netřeba :)

      Vymazat
  3. Och :) Na mě je tedy asi moc "zrzavá", ale když se dívám na ty ostatní paletky, tak bych si určitě vybrala. Tobě rozhodně sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se koukni na tu růžovou a šedou. Jsou taky povedené :)

      Vymazat
  4. Dívám se právě :) Nemám s Diorem zatím žádné zkušenosti, ale tohle by mohl být dobrý začátek. Asi si udělám radost.. Kde nakupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejčastěji v Sephoře nebo v jiné parfumerce, když jsou akce.

      Vymazat
    2. Pravda, sleva 20% se pak hodí :) mrknu se tam!

      Vymazat
  5. Ahoj, prosím tě jaký používaš štěteček na linky ? Děkuju, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, používám Louise Young, zkosený LY31.

      Vymazat
    2. Máš doma aj nějaký LY22-25 štětec ? Pokud ano, jak jsi s nim spokojena.

      Vymazat
  6. Tak ta je krásna! Musím ty liftingove paletky poradne omrknout, sice mám stopstav na dekorativka ale je tam lifting

    OdpovědětVymazat
  7. Takt tieto farby sú krásne, ako stvorené na jeseň :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm...tak jsem koukala na tu šedou variantu a asi bude od Ježíška, protože to není jen tak nějaký stín :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)